۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
امیر حیدری:

اقتدار ما نتیجه پایداری دیروز ما است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدار ما نتیجه پایداری دیروز ما است.
کد خبر : ۲۰۰۴۲۱
صراط: امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بعدازظهر امروز با حضور در یادواره شهید آبشناسان که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شهید آبشناسان نمونه و الگویی بود که عبارت شیر روز و زاهد شب را عینیت بخشید.

وی افزود: این شهید بزرگوار از نظر ارتباط با خداوند و معنویات کمتر شبی بود که همرزمانش وی را هنگام راز و نیاز ندیده باشند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه شهید آبشناسان دوره های آموزشی نظامی خود را در آمریکا اما با اعتقاد به دفاع از میهن خود گذراند تصریح کرد: شهید آبشناسان در عرصه جنگ نابغه بود و طراحی های منحصر به فردی در عملیات ها داشت و همچنین وی با اعتقاد خاص خود آموزه هایی را که فرا گرفته بود در اختیار دفاع مقدس قرار داد.

امیر حیدری با بیان انیکه برای نخستن بار شهید آبشناسان یگانهای شکار تانک را طراحی کرد، گفت: وی در بعد عملیات چریکی و برون مرزی چه در حوزه طراحی و چه در حوزه عملیاتی نابغه بود زیرا کمتر کسی می تواند در عملیات های برون مرزی موفق باشد مگر اینکه اعتقاد قوی داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اعتقاد ویژه ای که در شهید آبشناسان وجود داشت شخصیت متمایزی را از وی در برابر همرزمانش ساخته بود، گفت: شهید آبشناسان فرمانده لشگر 23 نیروی زمینی ارتش را برعهده داشت که این لشگر در آن زمان از دیگر یگانها متفاوت و متمایز بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است تصریح کرد: اقتدار امروز نتیجه پایداری است و ما این درس پایداری را از شهدا فرا گرفته ایم که در مقابل زیادی خواهی های دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه این اقتدار را  با رهبری پیامبر گونه حضرت امام آفریدیم اظهار داشت: در کنار رهبری ایستادیم و لبیک گو و مطیع بودیم و فرمان ولایت خدا را اطاعت و اقتدار را کسب کردیم و حتما این اقتدار را حذف و تعالی خواهیم بخشید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جمهوری اسلامی تنها امت منحصر به فردی است که رهبری جامعه آن با جانشین برحق امام زمان اداره می شود که اگر درک درستی از ولایت داشته باشیم حرکت ما تبدیل به یک حرکت جهادی و در راه خدا می شود.

سردار حیدری با اشاره به حضور مقتدرانه مسئولان و مقامات عالیرتبه کشورمان در مواجهه با مسائل مربوط به سیاست خارجی گفت: ما اولین کشوری هستیم که حرف حق نظام جمهوری اسلامی را در مقابل 5 کشور هسته ای و دارای حق وتو می زنیم که این مهم به مفهوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که شهدا، ولایت و مردم ما ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به ایجاد 143 فرستنده رادیویی و تلویزیونی توسط دشمنان علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: آنها با این اقدام خود سعی در سخن پراکنی دارند و از این اقدامات فرهنگی خود بدنبال کاهش اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

منبع: مهر