۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

۱۹۰۰ سکه تقلبی در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان با توصیه به همشهریان که تحت تاثیر پیامک‌های دروغین از سوی افرادی که خود را چوپان معرفی کرده و اعلام می‌دارند قصد فروش سکه طلا دارند، قرار نگیرند، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف ۱۹۰۰ سکه تقلبی در شهرستان ازنا لرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۰۰۴۸۴
صراط: سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: علی رغم هشدار‌های مکرر پلیس به شهروندان، باز هم برخی از افراد طعمه کلاهبرداری با پیامک‌های دروغین کلاهبرداران می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در پی مراجعه شخصی ساکن اراک به پلیس آگاهی شهرستان ازنا و اعلام اینکه فردی با وی تماس گرفته و خود را سید و چوپان معرفی نموده و قصد فروش سکه و اشیاء عتیقه به وی را دارد، بلافاصله ماموران این پلیس با هماهنگی مقام قضائی و با راهنمایی شاکی به محل قرار معامله اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: ماموران با شناسایی کلاهبردار در روستایی در اطراف شهر ازنا که با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خصوص نحوه کلاهبرداری تصریح کرد: کلاهبرداران تحت عنوان فروشنده سکه‌های تقلبی پس از ارسال پیامک به تلفن همراه شاکی مبنی براینکه (من چوپان و سید هستم و درکوهستان سکه پیداکرده و استخاره کردم مشخصات و تلفن همراه شما رویت شده) با این ترفند از سوژه خود کلاهبرداری می‌کنند.

 قنبری با اشاره به اینکه، متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، اظهار داشت: از این کلاهبردار ۱۹۰۰ سکه تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، به همشهریان توصیه کرد: تحت تاثیر پیامک‌های دروغین از سوی افرادی که خود را چوپان یا سید معرفی کرده و اعلام می‌دارند قصد فروش سکه طلا دارند قرار نگیرند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز