۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

کشف 166 کیلو مواد مخدر در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان 166 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و 10 قاچاقچی را دستگیر کردند.
کد خبر : ۲۰۰۴۹۲
صراط: به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن کاهنی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت‌زنی و پایش حوزه ماموریتی به یک دستگاه خودروی زانتیا که از سمت ارتفاعات به سمت محور اصلی در حرکت بود مشکوک شدند و به نامبرده دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به ایست ماموران توجهی نکرد و با افزودن بر سرعت خودرو از محل متواری شد که ماموران خودروی متواری شده را تعقیب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: با اقدامات پلیس خودروی زانتیا توقیف و یک دستگاه پژو 405 نیز که قصد فراری دادن خودروی زانتیا را از مهلکه تعقیب متهمان داشت توقیف شد و سرنشینان هر دو خودرو دستگیر شدند.

کاهنی گفت: در بازرسی از خودروی زانتیا 107 کیلوگرم تریاک و 18 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد و متهمان به همراه خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ماموران ایستگاه بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد و ماموران پاسگاه عملیاتی معدن حاجات نیز در پی بازرسی از خودروهای عبوری موفق به کشف بیش از 41 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: در این ارتباط دو دستگاه اتوبوس و تعداد سه دستگاه خودروی سواری توقیف و هست نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.
منبع: فارس