۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

سارقان مسلح در ایلام به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سه سارق خبر داد که با زور اسلحه، اموال دو تبعه عراقی را به سرقت بردند.
کد خبر : ۲۰۰۴۹۹
صراط: سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از اتباع عراقی در آخرین روز شهریور ماه امسال، اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: دو تبعه عراقی که قصد زیارت حضرت معصومه و مرقد امام هشتم را داشتند، پس از ورود به پایانه مرزی مهران با یک دستگاه خودرو عازم استان قم می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: خودرو حامل اتباع عراقی در فاصله 2 کیلومتری پس از تونل آزادی شهر ایلام توسط چند نفر با تهدید اسلحه متوقف می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سارقان با متوقف کردن خودرو تمام اموال و وجه نقد همراه اتباع عراقی را به سرقت برده و از محل متواری می‌شوند.

دولتی افزود: با اطلاع پلیس از این موضوع اکیپ‌هایی از پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان ایلام، چرداول و مهران بررسی جزئیات پرونده سرقت را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص کرد که سارقان از مجرمان سابقه‌دار و افرادی بودند که از پایانه مرزی مهران خودرو حامل اتباع عراقی را به قصد سرقت تعقیب کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی سر نخ‌هایی از رد پای فردی شرور در این پرونده باز شد که با دستگیری این فرد پرونده سرقت مسلحانه وارد مرحله جدیدی شد.

وی ادامه داد: تحقیقات صورت گرفته از این متهم باعث شد دو همدست او نیز شناسایی و دستگیر شوند.

دولتی گفت: متهمان در اعترافات خود پول زیاد اتباع عراقی را عامل وسوسه برای سرقت از آنها اعلام کردند.
منبع: فارس