۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

پلمپ مغازه‌های بدون مجوز در اردکان

رئیس اتاق اصناف اردکان از پلمپ 10 باب مغازه بدون مجوز در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل اصناف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۰۰۵۱۱
صراط: ' سید محمد موسوی یگانه ' روز چهارشنبه با بیان اینکه مغازه های بدون مجوز در اردکان پلمپ می شوند افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با همکاری عوامل آگاهی و مجمع امور صنفی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اجرای برنامه مدون و اقدام به اجرای این طرح نمودند.

وی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی به این مغازه داران بدون پروانه اخطار داده بود ضمن آنکه این مجمع به آنها 3ماه مهلت داده بود همچنین از طریق تربیون نماز جمعه و توزیع بنر اطلاع رسانی شده بود.

موسوی یگانه با اشاره به اینکه این شهرستان در حال حاضر دارای 2800 واحد صنفی است گفت: از این تعداد واحد صنفی 400 واحد فاقد پروانه کسب هستند که اکثرا در حال طی مراحل اخذ پروانه اند.

رئیس اتاق اصناف اردکان افزود: واحدهای فاقد پروانه کسب در صورتیکه در موعد مقرر اعلام شده از سوی مجمع اقدام به اخذ مجوز نکنند با همکاری نیروی انتظامی با آنها برخورد قانونی می شود.

موسوی یگانه با اشاره به اینکه امسال در اردکان با اجرای طرح ساماندهی اصناف300 باب مغازه بدون پروانه کسب شناسایی شدند گفت: پلیس امنیت عمومی پیگیر این پرونده ها خواهد بود.
منبع: ایرنا