۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
نماینده والیبالیست‌های طلبکار مطرح کرد

ماجرای طلب 8ساله از پرسپولیس +اسناد

هشت سال است که از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستم. حتی در برگزاری مراسم جشن 50 سالگی پرسپولیس هزینه کردم و باید بگویم تشریفات حضور باشگاه آث‌میلان را در تهران من انجام دادم اما حتی یک بار هم نامم به میان نیامد چون به دنبال این مسائل نبودم.
کد خبر : ۲۰۰۵۳۲
صراط: نماینده والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال طلبم از باشگاه پرسپولیس بودم اما سیاسی گفت اسپانسر را عوض کردم و اسپانسر جدید بیاید پول تو را می دهم!
 
فرامرز ورمقانی در خصوص حل مشکل والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که در این باشگاه در چند وقت اخیر رخ داده، گفت: اسپانسر پرسپولیس شب گذشته 4 چک یک میلیارد تومانی برای پرسپولیس آورده بود تا در جلسه‌ دیشب به مسئولان باشگاه بدهد و در این بازاری که پولی وجود ندارد اما کسی می‌آید اینگونه هزینه می‌کند باید قدردان بود هر چند که افرادی مثل سیاسی در این میان برای معروف شدن هر کاری می‌کنند و سنگ‌اندازی انجام می‌دهند. البته گویا دو طرف خواسته‌هایی داشتند که توافق صورت نگرفته و این چک‌ها به پرسپولیس داده نشده است.
 
وی ادامه داد: خود من هشت سال است که از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستم. حتی در برگزاری مراسم جشن 50 سالگی پرسپولیس هزینه کردم و باید بگویم تشریفات حضور باشگاه آث‌میلان را در تهران من انجام دادم اما حتی یک بار هم نامم به میان نیامد چون به دنبال این مسائل نبودم. اما از زمان مدیرعاملی علیرضا رحیمی به دلیل مشکلات مالی‌ام پیگیر طلب‌هایم از باشگاه پرسپولیس شدم.
 
ورمقانی گفت: وقتی به دنبال این موضوع رفتم وزیر وقت ورزش نامه‌ای داد که 200 میلیون تومان از طلب من را بدهند و حتی حبیب کاشانی در این زمینه شاهد است اما خود کاشانی هم آن زمان کم‌لطفی کرد و وقتی 200 میلیون تومان از خزانه دولتی برای تیم والیبال پرسپولیس کمک گرفتیم که البته از آن پول کاشانی گفت صد میلیون نیاز داریم و من قبول کردم که صد میلیون بگیرم که قرار شد صد میلیون را فردای آن روز به من بدهند که هر روز امروز و فردا کردند و دیگر آن پول به من نرسید.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن از یکی از مسئولان دولتی تقاضا کردم که طلب من را بدهند و او هم به عباسی وزیر ورزش نامه داد و عباسی هم به ساور معاون خودش دستور کتبی داد تا مشکل من حل شود که ساور هم یک میلیارد تومان به رویانیان داد تا طلب من را بپردازند اما رویانیان برای تاج نامه‌ای زد که از محل درآمد تبلیغات و اسپانسری دور زمین پول من را پرداخت کنند که تاج هم گفت این پول برای فوتبال است و نمی‌توانیم آن را به والیبال بدهیم اما بعد به من 30 میلیون پرداخت کردند که من آن را قبول نکردم. زمانی هم که رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شد من پیش گودرزی وزیر ورزش رفتم و درخواستی به او دادم که وی هم زیر آن نوشت که این پول پرداخت شود تا حقی از من ضایع نگردد و حتی نامه را در دبیرخانه وزارت ورزش ثبت کردم اما رحیمی به گودرزی نامه داد که پول ندارم و از هر کجا که می‌توانید پول ورمقانی را پرداخت کنید!
 
 
آقایان برای مطرح شدن هر کاری می‌کنند+ اسناد
 
ورمقانی خاطرنشان کرد: سپس پیش گرشاسبی معاون وزیر ورزش رفتم که فکر می‌کنم کارها بر روی لج و لجبازی افتاد. سپس قرار شده 10 میلیون تومان به من بدهند که من گفتم ده میلیون تومان در مقابل 330 میلیون تومان سال 85 رقمی نیست اما رحیمی گفت من نمی‌دانم و هر کاری می‌خواهی انجام بده که ما هم از پرسپولیس شکایت کردیم اما سیاسی به من گفت این کار را نکن و ما پولت را می‌دهیم. حتی دیروز سیاسی به من زنگ زد که من صدای او را هم ضبط کردم و وی به من گفت اسپانسر را عوض کردم و وقتی اسپانسر جدید بیاید پول تو را می‌دهم! من فایل صوتی سیاسی را دارم.
 
نماینده والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شب گذشته هم مقابل باشگاه نشستم تا ببینم از پول اسپانسر می‌توانم طلبم را زنده کنم یا نه. حتی گل رخسار نماینده اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت می‌خواهم 4 میلیارد تومان از طلب عقب‌افتاده پرسپولیس را بدهم اما باشگاه به تعهدات خود عمل نمی‌کند و چون ما حامی ورزش هستیم این 4 میلیارد را می‌دهیم. سپس تا 9 شب سیاسی به جلسه نیامد و وقتی که آمد به او گفتم که اسپانسر می‌خواهد پول بدهد پس پول من را بدهید که رئیس هیأت مدیره پرسپولیس به من جواب داد باشگاه 140 میلیارد بدهی دارد و من پولی ندارم به شما بدهم و شما هم دنبال کار خودت برو! این در حالی است که سیاسی ده روز پیش به من گفت تقاضای کتبی بنویس تا 150 میلیون تومان به تو بدهیم و حتی در دبیرخانه هم این نامه را ثبت کردیم. من این نامه را به منتقمی دادم و سیاسی مقابل منتقمی به من گفت در جلسه دوشنبه هیأت مدیره مشکل تو را حل می‌کنیم چون وزیر ورزش هم دستور داده که این مشکل حل شود.
 
ورمقانی خاطرنشان کرد: اما دوشنبه و در جلسه هیأت مدیره سه نفر بی‌جهت به جلسه آمدند و سیاسی هم دیر آمد و همه چیز را به گردن ترافیک انداخت. من نمی‌خواستم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم اما انگار خودشان دوست دارند که با این کارها نام خودشان را مطرح کنند چرا که هر اسمی که از آقایان در رسانه‌ها می آید برایشان یک نکته مثبت است. البته باید بگویم که زمان رویانیان برای اینکه صدای من درنیاید حکم سرپرستی تیم تنیس را برای من زدند که آن تیم را هم نایب‌قهرمان کردم و هنوز 75 میلیون تومان هم از آن تیم طلبکارم.

آقایان برای مطرح شدن هر کاری می‌کنند+ اسناد

آقایان برای مطرح شدن هر کاری می‌کنند+ اسناد

آقایان برای مطرح شدن هر کاری می‌کنند+ اسناد
منبع: فارس