۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

فریب دختران جوان با "احضار روح"

با تلاش ماموران کلانتري 21 شهرک ارم دعانويسي که ادعاي احضار روح مي‌کرده و باعث اغفال زنان جوان و گمراهي آنان مي‌شد شناسايي و دستگير شد.
کد خبر : ۲۰۰۵۴۴
صراط:  فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوريت‌هاي 110 مبني بر اينکه در آدرس خيابان ليلابي دعانويسي احضار روح مي‌نمايد موضوع در دستور کار عوامل کلانتري 21 قرار گرفت و با بررسي اطلاعاتي آدرس اعلامي و صحت موضوع تاييد شد.
 
سرهنگ فرهنگ نوروزي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضايي دستورات لازم اخذ شد و با دستور رئيس کلانتري اقدام لازم در جهت دستگيري نامبرده آغاز و ماموران به آدرس مذکور اعزام و با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد منزل شدند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: سه خانم با تيپ جوان به عنوان مشتري در محل بودند که کار دعانويسي و احضار روح براي آنها انجام و در اين خصوص مبالغ هنگفت از آنها دريافت مي‌شد.
 
سرهنگ نوروزي گفت: نامبرده که باعث اغفال زنان جوان و گمراهي آنان مي‌شد دستگير و وسايل و کتب مربوطه دعانويسي و احضار روح جمع‌آوری و به کلانتري انتقال داده شد.
 
وي افزود: پرونده قضايي در اين خصوص تشکيل و متهم به همراه وسايل کشف شده به دادسرا اعزام شد.
 
فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز در پايان به شهرونداني كه به اميد حل مشكلات زندگي خود به افراد رمال و دعانويس مراجعه مي‌كنند گفت: متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصيه‌هاي فراوان در اين خصوص باز شاهد مراجعه برخي از شهروندان به اين گونه افراد هستيم كه نه تنها مشكلاتشان حل نشده بلكه تاوان سخت و شومي را پرداخت كرده‌اند.