۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

جزییاتی از دیدار احمدی‌نژاد و سیدحسن

یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس‌جمهور سابق با یادگار امام(ره)، گفـت: این دیدار به دعوت سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید از پروژه‌های حرم مطهر صورت گرفت و بحث سیاسی در آن دیدار مطرح نشد.
کد خبر : ۲۰۰۵۵۵
صراط: یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس‌جمهور سابق با یادگار امام(ره)، گفـت: این دیدار به دعوت سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید از پروژه‌های حرم مطهر صورت گرفت و بحث سیاسی در آن دیدار مطرح نشد.

عبدالرضا داوری، رییس موسسه «هما» (تشکیلات رسانه‌ای اطرافیان احمدی‌نژاد) درباره دیدار محمود احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و انتشار غیر رسمی بخشی از اظهارات وی درباره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده، اظهار کرد: این دیدار به دعوت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید احمدی‌نژاد از پروژه‌های حرم مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت و صرفا یک دیدار کاری و عادی بود.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که از قول آقای احمدی‌نژاد درباره انتخابات و محبوبیت وی در بین مردم منتشر شده، کذب است و مبنایی ندارد و در واقع خبرسازی رسانه‌ها بوده است.

داوری تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم این دیدار صرفا کاری و برای بازدید از پروژه‌های حرم بوده و اصلا بحث‌های انتخاباتی در این دیدار مطرح نبوده است.

احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای انتخابات ندارد

رئیس موسسه هواداران محمود احمدی‌نژاد (هما) در ادامه تأکید کرد: احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ و تصمیمی برای تشکیل حزب یا حضور در انتخابات ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از احمدی‌نژاد، اعضای دولت قبل و کانون هواداران محمود احمدی‌نژاد (هما) برای حضور در همایش سراسری اصول‌گرایان که قرار است 19 مهر برگزار شود، دعوت بعمل آمده است یا خیر؟ گفت: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم.

مشایی مشغول کارهای فرهنگی و مطالعاتی است

داوری همچنین درباره حضور مشایی در دفتر احمدی‌نژاد در ولنجک نیز اظهار کرد: چندان از جزئیات دیدارهای آقای مشایی با آقای احمدی‌نژاد خبر ندارم، اما می‌دانم که آقای مشایی در حال حاضر مشغول انجام کارهای فرهنگی و مطالعاتی خود است.
منبع: آنا