۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸

نامه پرسپولیس به فدراسیون کاستاریکا

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کاستاریکا درخواست کرد تا مایکل اومانا به اردوی تیم ملی کشورش نرود.
کد خبر : ۲۰۰۶۳۸
صراط: بهروز منتقمی با اعلام اینکه باشگاه پرسپولیس خواهان حفظ مدافع کاستاریکایی اش در این برهه است گفت: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با اعلام اینکه اومانا به تیم ملی کشورش دعوت شده، خواسته‌ است تا برای بازی‌های دوستانه برود.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‎کرد، افزود: موضوع به حمید درخشان منتقل شد و ایشان با اعلام اینکه با باشگاه برای اقدام طبق قوانین بین‌المللی همکاری خواهد داشت، با توجه به شرایط موجود ابراز تمایل کردند که در صورت امکان اومانا را در این مقطع داشته باشیم. بر همین اساس، نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا آماده کرده و ارسال می‌کنیم.

سرپرست باشگاه در ادامه تصریح کرد: در این نامه با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس احترام به قوانین را در دستور کار خود دارد، عنوان شده است علاوه بر این، برای خواست بازیکن هم ارزش قائل هستیم.

منقمی همچنین گفت: بر این اساس برای حضور مایکل اومانا در بازی‌های تیم ملی کاستاریکا طبق برنامه فیفا کمال همکاری را خواهیم داشت اما این درخواست را هم مطرح کردیم که با توجه به شرایط بازی‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنانمان، در صورت امکان اومانا با ما همراه بماند.

منبع: مهر