۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

یک قطار دیگر از ریل خارج شد

فرماندار اندیمشک از خروج یک قطار باری از ریل در محدوده راه‌آهن اندیمشک خبر داد و گفت: تا ۲۴ ساعت آینده حرکت قطارها به سمت تهران از جنوب انجام نمی‌شود و در صورت باز شدن مسیر ریلی، این موضوع را از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
کد خبر : ۲۰۰۶۴۶
صراط: حمیدرضا گودرزی با اعلام خبر خروج یک قطار باری از ریل در محدوده راه‌آهن اندیمشک، اظهار کرد: این قطار از تهران عازم اندیمشک بوده و در مسیر خود از ریل خارج می‌شود.

وی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته اما سبب شده مسیر ریلی راه‌آهن جنوب تا 24 ساعت آینده مسدود شود.

فرماندار اندیمشک گفت: مردم و مسافران در جریان باشند که تا 24 ساعت آینده حرکت قطارها به سمت تهران از جنوب انجام نمی‌شود و در صورت باز شدن مسیر ریلی این موضوع را از طریق رسانه‌ها و صداوسیمای خوزستان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

گودرزی با اشاره به اعزام گروه‌های کارشناسی به محل حادثه گفت: این کارشناسان برای تعیین میزان خسارت ریل و قطار و بررسی نیازها و کارهایی که برای بازگشایی مسیر باید انجام شود به محل اعزام شده‌اند.

در شش ماه اول امسال این چندمین حادثه ریلی است که در مسیر ریلی جنوب برای قطارهای باری رخ می‌دهد و سبب مسدودیت مسیر و معطلی مسافران برای چندین ساعت متوالی می‌شود.

کارشناسان بارها فرسودگی و حجم بسیار زیاد استفاده از راه‌آهن مسیر جنوب را عامل این‌گونه حوادث ارزیابی کرده‌ و بارها نسبت به بروز این حوادث هشدار داده‌اند.

منبع: مهر