۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

هزینه‌های‌پرسپولیس پائین‌تر ازسقف لیگ؟

سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کمتر از سقف تعیین شده سازمان لیگ هزینه کرده‌ایم، باشگاه با تائید فنی سرمربی، نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام خواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۰۶۵۵
صراط: بهروز منتقمی گفت: طبق اسنادی که ارائه کرده‌ایم پرسپولیس زیر سقف هزینه کرده است و برای جذب بازیکن مشکل نداریم. برای جذب بازیکن هم روال این است که سرمربی بازیکن را از نظر فنی تائید کرده و بعد نسبت به جذب وی اقدام می‌شود. تا زمانی که مربی بازیکنی را نپسندد مذاکره و توافق بی‌فایده و بی‌معنی خواهد بود.
 
وی درباره اومانا ادامه داد: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با اعلام اینکه اومانا به تیم ملی کشورش دعوت شده، خواسته‌ است تا برای بازی‌های دوستانه برود. موضوع به آقای درخشان منتقل شد و ایشان با اعلام اینکه با باشگاه برای اقدام طبق قوانین بین‌المللی همکاری خواهد داشت، با توجه به شرایط موجود ابراز تمایل کردند که در صورت امکان اومانا را در این مقطع داشته باشیم. بر همین اساس، نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا آماده کرده و ارسال می‌کنیم.
 
سرپرست باشگاه در ادامه تصریح کرد: در این نامه با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس احترام به قوانین را در دستور کار خود دارد، عنوان شده است علاوه بر این، برای خواست بازیکن هم ارزش قائل هستیم و بر این اساس برای حضور مایکل اومانا در بازی‌های تیم ملی کاستاریکا طبق برنامه فیفا کمال همکاری را خواهیم داشت اما این درخواست را هم مطرح کردیم که با توجه به شرایط بازی‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنانمان، در صورت امکان اومانا با ما همراه بماند.
 
بهروز منتقمی در ارتباط با اقدامات باشگاه برای جام قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پیگیر امور مربوط به این مسابقات هستیم و برای ایجاد یک کار گروه خاص در حال اقدام بوده و با جمعی از عوامل مسائل را پیگیری می‌کنیم.

** هزینه‌های پرسپولیس پائین‌تر از سقف لیگ

بهروز منتقمی با حضور در سازمان لیگ در ارتباط با حرکت پرسپولیس زیر سقف بودجه تعیین شده توسط این سازمان گفتگو کرد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این حضور گفت: جدا از اینکه همچنان پیگیر وضعیت آقای ماهینی هستیم، برای جذب نفرات جدید باید در مورد بودجه هزینه شده توسط باشگاه اقدام لازم صورت می‌گرفت. در این ارتباط اسناد لازم به سازمان لیگ ارائه شد و با توجه به فاصله‌ای که تا سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ داریم، می‌توانیم نسبت به جذب نفرات جدید  اقدام کنیم که البته این نفرات توسط سرمربی تعیین خواهند شد.