۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

واکنش راه‌آهن به عدم ابلاغ رأی ویسی

مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن نسبت به عدم اعلام رأی محرومیت عبدالله ویسی واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۰۰۶۶۶
صراط: عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته گذشته پس از دیدار مقابل پرسپولیس صحبت‌های تندی علیه داور مسابقه انجام داد، او حتی پس از مصاحبه‌اش در خصوص احتمال محرومیتش واکنش نشان داد و علیه رئیس کمیته انضباطی صحبت کرد. این امر باعث شد تا کمیته انضباطی نسبت به صحبت‌های ویسی واکنش دهد و او را با محرومیت روبه‌رو کند. پرونده ویسی هم‌زمان با پرونده آندرانیک تیموریان هافبک استقلال مورد بررسی قرار گرفت، اما در حالی که رأی پرونده تیموریان امروز اعلام شد، محرومیت ویسی در این امر گنجانده نشده بود.

امید گلمکانی مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن در خصوص این موضوع به خبرنگار فارس گفت: در حالی که کمیته محترم انضباطی رسیدگی به پرونده آندرانیک تیموریان و عبدالله ویسی را هم‌زمان انجام داده بود، اما متأسفانه رأی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام نشده است.

وی ادامه داد: در استعلامی که از رئیس کمیته انضباطی گرفتیم متوجه شدیم عبدالله ویسی با محرومیت روبه‌رو شده اما در حالی که در رأی محرومیت تیموریان برای دیدار مقابل ملوان اعلام شده، رأی محرومیت ویسی ابلاغ نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: وقتی ما از حسین گنجی ناظر فدراسیون در خصوص وضعیت عبدالله ویسی پرس و جو کردیم، او در واکنش به این موضوع اعلام کرد که ابلاغی مبنی بر محرومیت ویسی داده نشده است. این موضوع جای تعجب است که چرا با وجود هجمه‌ای که سرمربی استقلال خوزستان و مسئولان این باشگاه علیه داوری داشته‌اند، فدراسیون با این مسئله مماشات می‌کند، شاید آنها فکر می‌کنند که ابلاغ این رأی باعث تشنج بیشتر می‌شود و می‌خواهند به سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان دلداری دهند.
منبع: فارس