۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

تعرفه پزشکان باید عادلانه شود

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با اشاره به اینکه عده‌ای از پزشکان با گرفتن زیرمیزی، باعث بدنامی دیگران می‌شوند، گفت: امروز مسئله زیرمیزی گرفتن پزشکان مطرح است اما مگر همه پزشکان زیرمیزی دریافت می‌کنند.
کد خبر : ۲۰۰۷۴۰
صراط: دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با اشاره به اینکه عده‌ای از پزشکان با گرفتن زیرمیزی، باعث بدنامی دیگران می‌شوند، گفت: امروز مسئله زیرمیزی گرفتن پزشکان مطرح است اما مگر همه پزشکان زیرمیزی دریافت می‌کنند.
 
کاظم عباسیون صبح امروز در چهل و سومین کنگره میان‌دوره‌ای جامعه جراحان ایران در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: بعد از استان‌های اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد، مازندران پنجمین استانی بود که شاخه جراحان را تشکیل داد.
 
وی با بیان اینکه خدمات ارزنده جامعه جراحان مازندران در تمام کشور ارائه شده است، افزود: این خدمات قابل تقدیر است.
 
عباسیون با اشاره به اینکه تعرفه‌های پزشکی باید عادلانه باشد، گفت: باید به دنبال تعرفه عادلانه باشیم که با رشد حقوقی سایر افراد همخوانی داشته باشد.
 
دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران تصریح ‌کرد: کتاب تعرفه‌های پزشکی در سایر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشکلی ندارد و در کشور چون می‌خواهیم این کتاب را ایرانیزه کنیم، با مشکل مواجه هستیم.
 
این مسئول با بیان اینکه در طول 9 سال اخیر گویا عده‌ای با پزشکان مخالف بودند و اجازه نمی‌دادند حق و حقوق پزشکان رشد کند، گفت: امیدواریم دست‌اندرکاران امروز، اقدامی برای رفع این مشکل داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه دیه از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم، خاطرنشان‌ کرد: رشد دیه توازنی با رشد درآمدهای ما ندارد.
 
عباسیون با بیان اینکه عده‌ای از پزشکان با گرفتن زیرمیزی، باعث بدنامی دیگران می‌شوند، متذکر شد: امروز مسئله زیرمیزی گرفتن پزشکان مطرح است اما مگر همه پزشکان زیرمیزی دریافت می‌کنند.
 
وی اظهارداشت: امیدواریم ارتباط مالی پزشک و بیمار قطع شود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز