۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

جزییات تصادف دانش‌آموزان در مرزن‌آباد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از دانش‌آموزان سانحه رانندگی مرزن آباد عیادت کرد.
کد خبر : ۲۰۰۷۵۱
صراط:  سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، از دانش‌آموزان آسیب دیده مرزن آبادی عیادت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران پس از عیادت و اطلاع از روند درمان دانش‌آموزان گفت: متأسفانه در اخبار منتشر شده به اشتباه خودروی حامل دانش آموزان، سرویس مدرسه عنوان شده بود که باید اذعان کنم این دانش‌آموزان سوار بر خودروی عمومی بودند که در برخورد با یک دستگاه نیسان دچار حادثه شدند.

وی افزود: به محض اطلاع از بروز حادثه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در بیمارستان حاضر شد و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

قاسمی بیان داشت: حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی شهرستان، قاسم احمدی نماینده مردم شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، همکاری و همراهی محمد خواجوی ریاست بیمارستان طالقانی و کادر پزشکی و پرستاران در ساعات نخست ورود این حادثه دیدگان ، نشانه همدلی و همراهی مسئولین این شهرستان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ و پرسنل بیمارستان ستودنی است، ادامه داد: در این حادثه ۴ نفر مجروح شدند که ۳ دانش‌آموز هم اکنون در بخش‌های مختلف تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال این دانش‌آموزان رو به بهبود است و پزشکان تلاش می‌کنند که هرچه سریع‌تر به وضعیت مطلوب برسند، تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش هرگونه حمایت را از این دانش‌آموزان خواهد داشت و چنانچه نیاز به هرگونه اقدام باشد از طریق مدیریت شهرستان اقدام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: سرویس مدارس طبق قانون با هماهنگی تاکسیرانی، شورای اسلامی شهر، پلیس راهور و مدارس تعیین می‌شوند و نسبت به حمل و نقل دانش‌آموزان مسئولند و در رابطه با این موضوع برخلاف اخبار منتشر شده، خودروی پیکان به هیچ وجه سرویس مدرسه نبوده، بلکه در منطقه مورد نظر همه روزه به صورت خطی اقدام به حمل و نقل مسافر می‌کند.
منبع: فارس