۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

کی‌روش و کریمی در آزادی

در میان هواداران استقلال دودستگی وجود دارد، تعدادی از آنها قلعه‌نویی را تشویق می کنند و عده‌ای هم کاپیتان سابق خود حمایت می‌کنند.
کد خبر : ۲۰۰۸۳۲
صراط: دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در حالی آغاز شده است که قبل از شروع مسابقه (رادیو ورزشگاه) برای تماشاگران حاضر در استادیوم پخش شد و همچنین مسئولان ورزشگاه آزادی به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع) اقدام به پخش مداحی کردند.

*امیر قلعه‌نویی و بهرام افشارزاده که با هم در رختکن حضور داشتند با یکدیگر بالا آمده و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

*سرمربی تیم استقلال در حرکتی جالب به سمت نیمکت ملوان رفت و با نصرت ایران دوست خوش و بش کرد و هنگام تلاوت قرآن در کنار آنها ایستاد و عکس یادگاری گرفت.

*قبل از شروع مسابقه سازمان لیگ از نصیر مقدری عکاس باسابقه روزنامه ورزشی تقدیر کرد همچنین سازمان بسیج ورزشکاران از هاشم بیک‌زاده به خاطر شادی بعد از گلش مقابل ذوب آهن در هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

*محسن یوسفی و ایمان صادقی به همراه سیدحسین حسینی قبل از آغاز بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با سرمربی استقلال خوش و بش کردند.

*مهرداد اولادی که پیش‌بینی می‌شد قبل از شروع مسابقه به سمت سرمربی تیم استقلال برود این کار را انجام نداد.

*سازمان لیگ در حین تقدیر از هاشم بیک‌زاده و نصیر مقدری، امیر قلعه‌نویی را به خاطر برنامه‌های فرهنگی تیمش در جریان دیدار با ذوب آهن اصفهان مورد تقدیر قرار داد.

 *در این مراسم بهرام افشارزاده، پندار توفیقی، سردار مشایخی و حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عموی سازمان لیگ حضور داشتند.

*تماشاگران تیم استقلال قبل از شروع مسابقه قلعه‌نویی را به شدت مورد تشویق قرار دادند

*حنیف عمران‌زاده مدافع مصدوم این روزهای استقلال در جایگاه ویژه حضور دارند.وی به محض ورود به استادیوم مورد تشویق قرار گرفت.

*تماشاگران استقلال هنگامی که عمران‌زاده به ورزشگاه آمد تصور کردند مجیدی وارد استادیوم شده که در این لحظه شعار می‌دادند مجیدی، امیرخان، استقلال قهرمان.

*کامران صاحب‌پناه، سعید افجه‌ای و مهدی امیرآبادی دیگر نفراتی هستند که در جایگاه ویژه حضور دارند.

*میان هوادران استقلال دو دستگی به وجود آمده است. عده‌ای از آنها فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند و برخی از هواداران هم به تشویق امیر قلعه‌نویی پرداختند.

* علی کریمی مربی تیم ملی فوتبال ایران وارد ورزشگاه آزادی شد و در کنار کارلوس کی‌روش و میکو دستیار خود در ورزشگاه آزادی نشست.

فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال به همراه فرزاد مجیدی برادرش وارد ورزشگاه شد و در جایگاه ویژه حاضر شد.

*علی کریمی و فرهاد مجیدی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و با یکدیگر دیده بوسی کردند.

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در حال برگزاری است.
منبع: فارس