۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

پایان باخت‌های سریالی استقلال

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان انزلی به یک پیروزی پرگل رسیدند.
کد خبر : ۲۰۰۸۵۲
صراط: تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 2 توپ در محوطه جریمه به محمد قاضی رسید و این مهاجم با یک شوت محکم، اما بی‌دقت توپ را به آسمان کوبید.

در دقیقه 8 سانتر ارسالی خسرو حیدری روی سرمحمد قاضی فرود آمد که ضربه او را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان مهار کرد.

در دقیقه 12 سیدجلال رافخایی با محسن فروزان دروازه‌بان استقلال تک به تک شد و بعد از دریبل فروزان به زمین خورد. بازیکنان ملوان اعتقاد داشتند که این صحنه پنالتی بوده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 21 میلاد فخرالدینی خود را در داخل محوطه جریمه ملوان به زمین انداخت که داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 28 مسابقه شوت سجاد شهباززاده از داخل محوطه جریمه را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان به کرنر فرستاد.

در دقیقه 32 مازیار زارع با جاسم کرار برخورد کرد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد و این ضربه را امید ابراهیمی تبدیل به گل استقلال کرد.

در دقیقه 39 پاس سجاد شهباز‌زاده به محمد قاضی رسید و او هم با یک شوت دقیق گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

نیمه دوم هم با حملات استقلال آغاز شد. در دقیقه 48 مهدی کریمیان در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه 50 ضربه سر زیبای محمد قاضی را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان مهار کرد.

در دقیقه 53 ضربه خسرو حیدری از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه 54 خطای هاشم بیک‌زاده روی رضا اعتمادی را داور پنالتی اعلام کرد و سیدجلال رافخایی این پنالتی را با یک ضربه فنی و دقیق تبدیل به گل اول ملوان کرد.

در دقیقه 59 ضربه بازیکنان ملوان به تیرک دروازه استقلال خورد.

بازیکنان ملوان روی ضدحمله خطرناک ظاهرم می شدند. در دقیقه 68 هم ملوان یکبار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد که این موقعیت را مازیار زارع با بی‌دقتی از دست داد.

در  دقیقه 72 مازیار زارع اعتقاد داشت که هاشم بیک‌زاده روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.

در دقیقه 83 یک و دوی جاسم کرار با سجاد شهباززاده باعث به ثمر رسیدن گل سوم استقلال شد و شهباززاده با یک ضربه دقیق گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

حسین زرگر داور مسابقه به میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده از استقلال  و سهیل رحمانی و رضا اعتمادی از ملوان کارت زرد نشان داد.

استقلال که سه بازی گذشته خود را با باخت پشت سرگذاشته بود در این مسابقه به یک برد پرگل خانگی رسید تا 21 امتیازی شود و همچنان در رده دوم جدول باقی بماند. استقلال به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی فردا باید به مصاف سایپا برود.

ملوان هم 8 امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

*ترکیب استقلال:

محسن فروزان، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان( از دقیقه 71 محمدرضا خرسندنیا)، جاسم کرار( از دقیقه 89 علیرضا رمضانی)، سجاد شهباززاده و محمد قاضی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، احمد آهی، عزت‌الله پورقاز، عزیز معبودی، مرتضی فلاحتی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، سهیل رحمانی( از دقیقه 67 مهرداد اولادی)، رضا اعتمادی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 مهیار زحمتکش) و سید‌جلال رافخایی

سرمربی: نصرت ایراندوست
منبع: فارس