۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

بی احتیاطی راکب زن موتور جانش را گرفت

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: گیر کردن لباس یک خانم در بین چرخ‌های موتورسیکلت دلیل سقوط و مرگ وی بوده است.
کد خبر : ۲۰۱۱۱۲
صراط: علی‌اصغر شیرمحمدی با اشاره به عادی بودن تردد در محورهای استان زنجان اظهار کرد: وضعیت جاده‌ها بعد از بارش‌های روز گذشته عادی گزارش شده است.

وی با اشاره به یک مورد سقوط از موتورسیکلت در محور زنجان به میانه در روستای کزبر اظهار کرد: در این حادثه راکب جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه راکب موتورسیکلت یک خانم بوده است، تصریح کرد: گیر کردن چادر راکب موتور سیکلت دلیل سقوط وی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: بانوانی که قصد دارند به عنوان راکب از موتورسیکلت استفاده کنند باید موارد ایمنی از جمله گیر کردن لباس‌ها در لای چرخ‌های این وسیله نقلیه را رعایت کنند.

شیرمحمدی از بروز یک تصادف دیگر در اتوبان زنجان به قزوین به صورت زنجیره‌ای خبر داد و بیان کرد: این تصادف چندین مجروح داشته است.

وی با بیان اینکه مصدومان تصادف اتوبان زنجان به قزوین به بیمارستان منتقل شده‌اند، ادامه داد: مصدومان منتقل شده به بیمارستان بعد از مداوا ترخیص شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه سبقت و سرعت غیر مجاز و همچنین نبستن کمربند را از مهم‌ترین دلایل تلفات محورهای استان زنجان اعلام کرد و افزود: انحراف به چپ هم نقش مهمی در وقوع تصادفات جاده‌ای استان دارد.
منبع: فارس