۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

خاله شادونه دستگیر شد!

"خاله شادونه" قلابی که با مشخصات جعلی اقدام به اجرای برنامه در شهرستان پارس آباد استان اردبیل کرده بود، از سوی مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شد.
کد خبر : ۲۰۱۱۸۷
صراط: این برنامه از سوی یکی از موسسات فرهنگی و هنری در یک روز و در سه سانس برگزار شد که به دلیل استفاده از فرد دیگر به عنوان خاله شادونه تعطیل و متخلفان دستگیر شدند.

این برنامه که دارای مجوز رسمی از سوی اداره ارشاد همراه بوده پس از اجرا با اعتراضاتی مردمی مبنی بر اینکه اجرا کننده برنامه خاله شادونه نیست، همراه شده و مسئولان این شهرستان را به واکنش وادار کرده است.

معاون فرماندار پارس آباد در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار مهر با تائید این خبر گفت: خاله شادونه قلابی که با مشخصات جعلی اقدام به اجرای برنامه در بین مردم پارس آباد کرده بود با دستور مستقیم دادستان این شهرستان دستگیر شده است.

احد احدزاده افزود: برنامه خاله شادونه که یازدهم مهرماه در پارس آباد برگزار شد با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی و هنری نقش نگاران سایه هنر اردبیل و مجموعه فرهنگی و هنری میلاد تهران که مجری این برنامه بود اجرا شده بود.

وی با اشاره به اینکه پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است یادآور شد که تمامی پولی که از فروش بلیط این برنامه به دست آمده بود توقیف شده است.

معاون فرماندار پارس آباد تاکید کرد: در این خصوص چندین نفر نیز به عنوان متهم دستگیر و به تخلف خود اقرار کرده اند، ضمن اینکه متعهد شده اند تا تمامی مبالغ اخذ شده از مردم را به آنها پس دهند.

منبع: مهر