۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

نجفی معاون محیط‌زیست می‌شود! +عکس

وب سایت گویا نیوزدراین اشتباه عجیب، به جای تصویر «سعید متصدی» از تصویر محمدعلی نجفی استفاده و وی را در سمت معاونت سازمان حفاظت محیط زیست کشور منصوب کرد.
کد خبر : ۲۰۱۲۱۳
صراط: وب سایت ضد انقلاب "گویا نیوز" در خبری که دیروز بالای صفحه نخست خود منتشر کرده بود وبا استناد از گفته های یکی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها به جای استفاده از عکس این مدیر سازمان، از عکس "محمد علی نجفی" رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و سرپرست فعلی وزارت علوم استفاده کرد.

این وب سایت دراین اشتباه عجیب، به جای تصویر «سعید متصدی» معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تصویر محمدعلی نجفی استفاده و وی را در سمت معاونت سازمان حفاظت محیط زیست کشور منصوب کرد. شاید تنها شباهت این دو مسئول مدل ریش هر دو باشد.

وقتی نجفی معاون محیط‌زیست می‌شود+عکس

 

وقتی نجفی معاون محیط‌زیست می‌شود+عکس

سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست

نکته جالب توجه در اینگونه وب سایت ها این است که آن ها ادعا می کنند اشراف کامل به امور داخلی جمهوری اسلامی دارند و درجزئی ترین مباحث سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران اظهار نظر می کنند و حتی علیه جمهوری اسلامی در چگونگی انتصاب ها ی لشگری و کشوری سیاه نمایی می کنند در حالیکه مسئولین ارشد نظام را به درستی نمی شناسند.

منبع: جام نیوز
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز