۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
یک چشم در جام خلیج فارس

کی‌روش چگونه حریفان ایران را آنالیز می‌کند؟

کادر فنی تیم ملی طبق برنامه از پیش تعیین شده به صورت حضوری رقابت‌های جام خلیج فارس را از نزدیک زیر نظر می‌گیرد.
کد خبر : ۲۰۱۲۷۲
صراط: کادر فنی تیم ملی طبق برنامه از پیش تعیین شده به صورت حضوری رقابت‌های جام خلیج فارس را از نزدیک زیر نظر می‌گیرد.

برهمین اساس و طبق اعلام مارکار آقاجانیان قرار است پس از آنالیز فیلم دیدارهای حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا از جمله قطر، بحرین و امارات، کادر فنی تیم ملی در رقابت‌های جام خلیج فارس حاضر شده تا به منظور آنالیز دقیق حریفان کشورمان در جام ملت‌های آسیا این مسابقات را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2015 با تیم‌های قطر، بحرین و امارات هم گروه است.

برنامه های تیم ملی در زمان مقرر اجرا می شوند/حریفانمان در جام ملت های آسیا را زیر نظر داریم

سرمربی تیم ملی گفت: به خوبی حریفانمان در جام ملت های آسیا 2015 را زیر ذره بین داریم.

کارلوس کی روش در خصوص درمورد جزئیات بیشتر اردوی پرتغال گفت: در این اردو دو دیدار تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد و بیشتر در اردوی لیسبون به دنبال آن هستیم تا نفرات جدید در کنار بازیکنانی که از قبل در تیم ملی بودند به هماهنگی لازم برسند. در واقع بیشتر به راهکارهایی برای هماهنگی نسبی بازیکنان فکر می کنیم.

وی همچنین درباره نحوه شناسایی حریفان ایران در جام ملت های آسیا گفت: این حریفان زیر ذره بین کادرفنی هستند و برای مقابله با آنها در جام ملت های آسیا به خوبی آنها را زیر نظر داریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: برنامه های تیم ملی بدون هیچگونه تغییری نسبت به گذشته در زمان مقرر و تعیین شده به اجرا درخواهد آمد.

آقاجانیان: نباید اجازه دهیم کارمان در جام ملت ها به قضا و قدر کشیده شود/علی کریمی از اول به اتاق فکر کی روش آمد

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما باید بیشترین امتیازات را در دور گروهی جام ملت‌ها بگیریم تا کارمان به قضا و قدر کشیده نشود.

مارکار آقاجانیان پیش از اینکه تیم ملی فوتبال ایران کشورمان را به منظور حضور در اردوی پرتغال ترک کند، گفت: پس از جام جهانی این اولین اردو است. متأسفانه دو فیفادی قبلی را از دست دادیم اما خدا را شکر که این اردو در فیفادی جدید جور شد و امیدوارم حالا که با حضور بازیکنان جدید قرار است این اردو را برگزار کنیم اردوی خوبی باشد و شروع خوبی باشد برای جام ملت‌های آسیا.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استارت جوان‌گرایی در تیم ملی پس از جام جهانی خورده است یا خیر، گفت: درست است به نظر من هم استارت جوان‌گرایی خورده است البته ما برای حضور در جام ملت‌‌های آسیا زمان کمی داریم اما همین زمان هم می‌تواند شروع خوبی باشد برای بازیکنانی که تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده و شایسته حضور بودند. دعوت این بازیکنان نشان می‌دهد ما لیگ را زیر نظر داشتیم و اگر بازیکن شایسته‌ای باشد به طور حتم در آینده به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. در واقع درهای تیم ملی هم باز است و این فرصت خوبی است تا نفرات جوان و جدید خودشان را نشان دهند ضمن آنکه آنها می‌توانند راه را برای بقیه هم باز کنند.

آقاجانیان در پاسخ به این سؤال که با وجود علی کریمی به نظر می‌رسد همچنان اولویت کی‌روش دستیاران خارجی‌اش باشد و همچنین نظرش در مورد حضور علی کریمی در تیم ملی چیست، گفت: در مورد بخش اول سؤال خود کریمی می‌تواند پاسخگو باشد چرا که او همیشه در اتاق فکر هست و می‌تواند شهادت دهد که در همه مسائل نظر ما را می‌پرسد و غیر از این هم نبوده است. کریمی بازیکن خوبی بوده و با مربیان خوبی هم کار کرده و علاقه داشت تا به جرگه مربیان بپیوندد و حالا می‌تواند از این فرصت در کنار کی‌روش استفاده لازم بکند و در واقع او از سرمایه‌های فوتبال و ایران در آینده است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا کادر فنی روی سعید عزت‌اللهی نظری دارد یا خیر، گفت: تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی هستند همه بازی‌ها زیر نظر دارند دوستان دیده‌اند که در روزهایی که بازی‌های لیگ برتر برگزار نمی‌شود سایر همکاران که بازی‌ها را ندیده‌اند در کنار هم و به صورت چرخشی بازی‌های لیگ را مرور می‌کنیم و در واقع سعی می‌کنیم تا کمترین اشتباه را برای انتخاب لیست ملی داشته باشیم. وی در مورد حضور تیم ملی در جام ملت‌ها و اینکه چه تضمینی است که کار به روز آخر کشیده نشود و همچنین در خصوص احتمال تبانی عرب‌ها در گروه کشورمان، گفت:‌ تمام تمرکز ما این است که از آغاز کار اجازه ندهیم سرنوشت به بازی آخر کشیده شده و می‌خواهیم جام ملت‌ها را با قدرت آغاز کنیم. کی‌روش نیز به خوبی به همه مسائل احاطه دارد و به همه چیز مطلع است ما باید بیشترین امتیازات را بگیریم تا کار به قضا و قدر کشیده نشود.

وی گفت: فیلم بازی‌های رقیبان‌مان در جام ملت‌ها را آنالیز می‌کنیم و در آینده نیز برنامه داریم تا بتوانیم با حضور در جام خلیج فارس رقبا را از نزدیک زیر نظر بگیریم.

آقاجانیان با بیان اینکه تنها دو بازی در اردوی پرتغال قطعی شده است، افزود: هدف از برگزاری اردوی پرتغال این است که بازیکنان در کنار هم باشند تا بتوانیم تمرینات تاکتیکی را انجام دهیم و در نهایت به یک هارمونی کامل برسیم ضمن اینکه در حال حاضر وقت بدنسازی نیست.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط کی روش آنالیز