۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

نتایج بازی‌های مقدماتی یورو 2016

دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ فرانسه با شکست مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه اسلواکی و پیروزی سه‌شیر برابر سن‌‌مارینو پیگیری شد.
کد خبر : ۲۰۲۱۰۱
صراط: دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو) 2016 فرانسه،‌ شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری 9 دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها در گروه سوم تیم ملی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه اسلواکی با نتیحه 2 بر یک متحمل شکست شد.

یورای کوکا در دقیقه 17 گل اول این بازی را برای اسلواکی به ثمر رساند. فرانسیسکو آلکاسر در دقیقه 83 کار را برای ماتادورها به تساوی کشاند اما سه دقیقه به پایان کار میروسلاو استوچ گل دوم میزبان را به ثمر رساند و سه امتیاز این بازی را برای اسلواکی به ارمغان آورد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته در گروه پنجم رقابت‌‌ها، تیم ملی انگلیس در خانه خود، موفق شد میهمانش، سن‌مارینو را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد. جاگیلکا در دقیقه 25، رونی در دقایق 43 (پنالتی)و 78، ولبک 49 و تاونسند 72 گل‌های این بازی را برای سه‌شیر به ثمر رساندند.

همچنین در گروه هفتم رقابت‌ها تیم ملی سوئد در خانه برابر تیم ملی روسیه به تساوی یک بر یک بسنده کرد. الکساندرو کوکورین در دقیقه 10 گل‌ نخست بازی را برای روس‌ها به ثمر رساند و اولا تویونن در دقیقه 49 گل تساوی را برای سوئد زد.

نتایج سایر بازی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

گروه C

بلاروس صفر - اوکراین 2
مقدونیه 3 - لوکزامبورگ 2

گروه E

لیتوانی یک - استونی صفر
اسلوونی یک - سوئیس صفر

گروه G

لیختن‌اشتاین صفر - مونته‌نگرو صفر
مولداوی یک - اتریش 2

منبع: تسنیم