۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

درخواست برای رفع قصر؟!

با توجه به این شرایط، شما وضعیت سران فتنه در حصر – بخوانید قصر – را در این سال ها چگونه ارزیابی می کنید؟ نظر شما درباره نامه مطهری به روحانی و واکنش دولت چیست؟ به نظر شما روحانی و دولت واقعا به دنبال رفع حصر – بخوانید قصر - هستند؟ آیا حصر – بخوانید قصر- در این سال ها به نفع سران فتنه نبوده است؟
کد خبر : ۲۰۲۱۰۹
گروه سیاسی صراط - نامه علی مطهری به حسن روحانی درباره سران فتنه با واکنش های متعددی مواجه شده است.

حامیان فتنه، اصلاح طلبان فراری و شخصیت ها و رسانه های خارج نشین ضدانقلاب در صف مقدم حمایت و پشتیبانی از نامه مطهری قرار گرفته اند. از طرفی، واکنش های منفی به این نامه نیز همچنان ادامه دارد.

دولت نیز به این نامه واکنش نشان داده و محمدباقر نوبخت ضمن تعریف و تمجید از شخصیت علی مطهری، با بیان اینکه "دولت در پاره‌ای موارد که ضروری نمی‌داند، موضوعی را رسانه‌ای نمی‌کند" گفته است که "دولت قطعا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و ما بر خود فرض می‌دانیم تعهداتی که جناب آقای رئیس‌جمهور فرمودند را انجام دهیم."

میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد و فاطمه کروبی پس از انتخابات 88 با وجود مواضع خود در طول 8 ماه فتنه، تا اسفندماه سال 89 آزادانه به فعالیت می پرداختند. بر این اساس تا یک سال و 8 ماه پس از انتخابات 88، هیچ محدودیتی برای سران فتنه اعمال نشده بود اما در این زمان، و بعد از دعوت علنی سران فتنه از هواداران خود برای لشگرکشی خیابانی، حصر خانگی آنان آغاز شد. با این وجود، در اردیبهشت 90، فاطمه کروبی هم از حصر خارج شد.

بسیاری از ناظران سیاسی، حبس خانگی سران فتنه را رحمت نظام به این افراد می دانند چراکه محاکمه آنها احتمالا به مجازات سنگینی منتج خواهد شد. از طرفی، شرایط نگهداری سران فتنه به دلیل برخورداری از امکانات و حتی عدم تغییر دائمی محل اقامت آنها، حصر را بیش از پیش به "قصر" شبیه کرده است!

با توجه به این شرایط، شما وضعیت سران فتنه در حصر – بخوانید قصر –  را در این سال ها چگونه ارزیابی می کنید؟ نظر شما درباره نامه مطهری به روحانی و واکنش دولت چیست؟ به نظر شما روحانی و دولت واقعا به دنبال رفع حصر – بخوانید قصر - هستند؟ آیا حصر – بخوانید قصر- در این سال ها به نفع سران فتنه نبوده است؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
نظرات بینندگان
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۶۶
۳۶۵
همونطور که توی عکسی که گذاشتین معلومه بهترین وصف حال همین شعاره .
حرمت شکن عاشورا اعدام باید گردد .
بی صبرانه منتظر رفع حصر این سران مزدور فتنه هستیم تا اعدامشون زودتر صورت بگیره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خواهشا اعدام نه! خیلی مخالفم :(
ضمنا اعدام شدنشون باعث میشه نتیجه عکس گرفته بشه یعنی باعث بشه برای طرفدارانشون تبدیل به اسطوره بشن و بزرگنمایی بشن!
احسان بچه شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد به عنوان فتنه گر اکبر باید مجازات شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا اینا قصر نمی خواهند قصرها مال شما آزاد کنید به کوخشان بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه بش میگم .در ضمن ............ تا بعد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتخابات 88 فتنه اکـــبــــر بود.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
اعدام نه. باید کور و کر شوند و زبان دستهایشان بریده شود تا عبرت شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"م" بله دیگه درس عبرت بشن تا همه بفهمن کسی نباید منافع شما رو به خطر بندازه وگرنه درس عبرت میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وسط میدان شهر اعدامشون کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه افرادی که تو سرشون فرکرای مخالف نظام میپرورونن...
روحــــــــ(حسن)ــــانی مچکریم!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
این یارو که گفته باید دست و پای اینها را ببرند از گروه داعشه ...
رادمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفاتون بده
داعشی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۹۹
۳۰۸
عالی بود عالی
رفع قصر دقیق ترین تعبیر برای ایناس
به محض اینکه آزاد بشن اعدام انقلابی خواهند شد پس بهتره که تو همون قصرشون بمونن و خوش باشن چون مرگ در انتظارشونه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم نوفیق این قصرها نصیب شما هم بشود!!!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۷۴
۱۹۶
من با اینکه طرفدار آزادیشونم فقط خودمو میذارم جای خانواده افرادی که بی گناه کشته شدن (چه این وری چه اون وری) میبینم حقشونه و حتی کمتر از حقشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی تو نه ........ نه ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۲۸۴
۳۱
خسته شدیم از این بحث فتنه و حصر غیر قانونی . اینهارو عادلانه و بیطرفانه علنی محاکمه کنید که همه مردم ببینن و قضاوت کنن اگر محکوم شدن مجازات کنید اگر هم محکوم نشدن که بیخیال بشید دیگه . یا قانون داریم یا نداریم .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من نیاز به محاکمه نیست همه مردم دیدن که اینا چیکار کردن.الانم که تو حصرن نظام با صعه صدر باهاشون برخورد کرده وگرنه اگه محاکمه می شدن حکمشون اعدام بود.پس الکی دور بر ندارید.
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
محاکمه یعنی اعذام یک کسی که با فتنه گری و آشوب و ادم کشی و واردکردن میلیارد ها تومان خسارت به نظام و مردم عادی و ابرو ریزی نظام در سطح جهانی ووطن فروشی و جاسوسی را که توی قصر نگه نمیدارند ولی این نظام این کار را کرد و داره ادمه میده ملت باید اعتراض کنند نه اینکه یک عده در خارج و یک عده بسیار قلیل که دنباله های آنها در داخل هستند طلبکار باشند
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده ماندن این افراذ بیش از 5 سال صد در صد غیر قانونی است و نظام داره به این خائنین وطن فروش و آدم کش و کودتا چی نهایت لطف را میکنه
احسان بچه شیعه
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۲۹۶
۹۳
خدا موسوی بزرگوار را حفظ فرماید
ایشان از مهره های ارزشمند انقلاب و یار امام بودند و هستند
محمد امین
|
Germany
چرا الکی گندشان میکنید.اگرهم کاره ی بودن فاسدشدن مثل خیلیا که زمان پیامبردرصف مجاهدین بودن بعدهم درصف مخالفین حضرت علی ع قرار گرفتن تارخ عبرت آموزه
مهدی ص
|
Germany
برو خودتو اصلاح کن و از خدا بترس!!!
کدوم شیعه برای حرمت شکن عاشورا دعا میکنه!؟
احسان بچه شیعه
|
Germany
مهدی ص
چقدر فکرت شبیه صهیونیست هاست که فقط خودشونو بهشتی میدونن
برو ادم شو هر چند محاله
احسان بچه شیعه
|
Germany
محمد امین
... کارنامه امثال موسوی و خاتمی روشنه و نیاز به گنده کردن ندارن
تو برو به کارنامه بالادستیات برس
ناشناس
|
Germany
برای کی دعا میکنی؟
ندیدی طرفدارانش با خیمگاه اباعبدلله چه ها که نکردن؟
ناشناس
|
Germany
مهدی کدوم شیعه واسه قاتلان و مال مردم خوران و دزدان بیت المال دعا میکند؟؟؟؟اون عاشورا هم کار خودتون بوده مطمئن باش اگه اینو نداشتید بهانه کنید چه میکردید؟؟؟بقیه روزها هم عاشورا بود؟؟اونارو چی میگی؟؟
ناشناس
|
Germany
البته مهره ای ارزشمند برای اسراییل و امریکا
ناشناس
|
Germany
امین
ناشناس
|
Germany
کسی که فرق مولام علی رو شکافت هم اول از محبان حضرت بود .خدا لعنت کنه کسانی رو که به ولایت فقیه توهین کردن
ناشناس
|
Germany
خداوند حفظشون کنه و از جاهلان نجاتشون بده. خود ... رسانه رو عادلانه به اونها بدید ببینیم واقعا چه خبره. جاهلان یک طرفه به قاضی می روند.
فقط خدا
|
Germany
در جواب اقا احسان گل..دوستی میگفت چگونه میشود کسی را در قبال کاری که در مقابل ان مزد دریافت میکند هرچند اشتباه بازداشت .اینها امیدی به اصلاحشون نیست چون به عنوان شغل شده براشون متوجهی.بالاخره یکی نون بازوشو میخوره یکی هم ..............
باران
|
Germany
بچه شیعه تو از اون دسته آدما بودی که زمان علی هم بودی باهاش مخالف بودی! چون جو اون موقع هم دقیقا مثل الان بوده. اگه با تاریخ آشنایی داشتی میدونستی. مگه نشنیدی میگن تاریخ تکرار میشه؟ اون موقع هم گرونی میشد همه به علی فحش میدادن و میگفتن چرا انقد به ما جنگ تحمیل میکنه 0 چون زمان علی به خاطر زیاد بودن دشمنانش جنگ بیشتر بوده)و .... برو تاریخ رو بخون. نهج البلاغه رو بخون. اون موقع موضعت رو مشخص کن. نمیگم بیا طرف من ولی اگه اون وری اسم شیعه رو خودت نذار
باران
|
Germany
این و فقط هم به تو نگفتم احسان به همه اونهایی که میخوان موسوی رو به امام ببندن هم گفتم. برید تاریخ بخونید. تاریخ ابوبکر وعمر...
استادم خودش دوست موسوی بوده و داستانهایی تعریف میکرد ازش که اینجا مجالش نیست درباره عوض شدن سبک نقاشی موسوی و باز موندن دهن همه که این یار امام بوده چرا دیدش عوض شده و از این حرفها....
سوفیا لوره
|
Germany
به یک خائن و نوکر صهیونیست زشته بگی مهره ارزشمند انقلاب
ارسلان
|
Germany
توهم الکی و برای گول زدن شیعه ها خودتو بچه شیعه نامیدی بچه شیعه از عوامل صهیونست جهانی ظرفداری نمیکنه اصلا چه لزومی داشت با عنوان بچه شیعه نظر بدی ؟غیر از این است که کلمه شیعه را ابزار قرار دادی تا نظراسرائیلی خود را جا بندازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۲۳۸
۴۴
چرا عدالت را رعایت نمی‌کنیم.
میرحسین خانه کوچکی داشته در پاستور که الان هم همان‌جا محصور است.
قصر کدام است برادر من؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط قصر اونیه که اربابتون توش زندگی میکنه......اینا عاشق فرافکنی هستن یعنی هر چیزی که خودشون هستن رو به دیگران نسبت میدن واسه مبری کردن خودشون..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
فرمانیه
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
آره خوب در مقایسه با دادگاه و شاید اعدام حتما قصر محسوب میشه!!!!!!
اینا همش تقصیر قوه قضائیه است که همون زمان محمود حکم صادرنکردن و حالا که دیگه خدا عالمه!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 22:52 خجات نمیکشی به 2 در اتاق اجاره ای خخخخخخخخخخخخخ میگی قصر؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجایی امام که ببینی عزیزتو در حصر کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم ناشناس 2252.بدجور .......
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر تو راست بگی و اون جایی که زندگی میکنه یک خانه کوچک باشه باز هم با مقایسه با قبر یک قصره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا اون 2 تا دارن میرن تو قبر
يك دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۹۸
۵۳
تمام كساني كه به روحاني راي دادند بهعلاوه ١٤ ميليون نفري كه بخاطر اعتراض به حصر ظالمانه انتخابات رو تحريم كردند همكي حامي موسوي عزيز هستند.

به همين خاطر وقتي ٣٥ ميليون ايراني كه بيشتر اونها هم اقشار تحصيلكرده و دانشكاهي هستند جانانه حامي موسوي هستند. هيجكس جرات نميكند كه بخواد براي اونا مشكلي ايجاد كنه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین اگه روحانی یی وجود نداشت تو انتخابات و فقط عارف نمایندتون بود بهت میگفتم!
تو آمار دادن دقت کن خواهشا ... همه افرادی که رای نمیدن با شما نیستن 6 میلیون از اونها 88 به احمدی نژاد رای دادن وخیلی هاشون اساسا بی طرفن و سیاسی نیستن و بقیه هم بی بخارن چون با بخاراشون شما هستید که دارید خودکشی میکنید!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
اینم نمیدونستی بدون که افرادی که برگه رو سفید میندازن معنیش اینه که نظام رو قبول دارن ولی هیچکدوم از افراد کاندید رو قبول ندارن. وگرنه میتونستن نیان کلا
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بیدار شو خیلی از ماجرا پرتی!!!!!
فکرکنم شما تخیل جو باشی نه دانش جو !!!!
چرا الکی بجای همه تصمیم میگیری!!؟؟ ضمنا جوابت رو هم تو انتخابات مجلس و سال 96 خواهی گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطالبه اکثریت مردم یعنی 24 میلیونی که به موسوی رای نداده بودند و 14 میلیون که در انتخابات شرکت نداشتند جمعا" 38 میلیون نفر خواستار محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از اون 14 میلیونی ک در انتخابات 11 رای نداد من بودم چون فقط احمدی نزاد را قبول دارم. دیگه هم رای نمیدم تابرگرده
یه سر به فضای مجازی و واقعی بزن و هتاکی ها و وحشی گریهای طرفداران موسوی را بین. اگه اینا قشر تحصیکرده جامعه هستن که باید به حال این جامعه گریست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین باران خانوم مردم بیچاره میان رای میدن تا بلکه مشکلات اقتصادی شون حل بشه ولی امثال شما با یه کار شرم آور میاید از این نقطه ضعف مردم سواستفاده می کنید و رای مردمو میزنید به نام خودتون .......شعور امثال تو هم در همین حده که به هموطنات میگی بخار!!!تو اگه دانشجو بودی صبح تا شب پای ثابت این سایت نبودی.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نکته رو در جواب اون پاسخی که به نظر پایینتر دادین میگم. اولا اونا که رای نمیدن بیشتر از ساندیس خور وجود داره. چون اونی که میره رای میده و رای خودشو سفید میندازه ی معنی بیشتر نمیده، میترسه مهر انتخابات تو شناسنامه اش نباشه که مبادا تو استخدامش به ضررش در بیاد. دوما اون نفراتی که کاندید میشن بالاخره تایید شده نظام ... هستن. وقتی کسی نظام رو قبول داره کاندیدای تایید شده اش رو هم طبیعتا قبول داره. آخرشم اینه که رای سفید یه بازیه برای خراب کردن قسمتی از آرا سرکار خانوم. ولی از نوع حرف زدنت خیلی خوشم میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بامزه بود ...میدونی نظره اونا که تو انتخابات شرکت نمیکنن چیه .بیا 100تاشونو من سراغ دارم باهاشون صحبت کن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من دانشجو هستم. شنبه ها و 1شنبه ها هم دانشکده هنر دانشگاه تهران کلاس دارم میتونی بیای زیارت! پای ثابت هم نیستم دقت کنی متوجه میشی! چون من صداقت دارم و فقط با اسم خودم میام به نظرت خیلی فعالم مثل تو با اسم ناشناس نمیام که معلوم نشه
ناشناس بعدی 100 تاشون. باشه! بقیه چی؟؟ من که نگفتم همه با مان ولی همه هم با تو نیستن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی نوبت خودتون میشه هرچی از دهنتون در میاید میگید از سانسورهاتون پیداست! حقتونه هر چی بهتون میگیم تازه ادب رو خیلی داریم رعایت میکنیم
ضمنا من یکبار هم توی انتخابات مجری نبودم. اگه هم مشکلی بوده از بی کفایتی نماینده اربابتون بوده که اونجا نشسته بوده! راستی چند تا از افرادی هم که رای نمیدن تو فامیلهای خودمونن بعضیهاشون از اون بی بخاران که تا حالا حتی تو 1 راهپیمایی تون هم شرکت نکردن و چندتاشون هم سیاسی نیستن و فقط 1بار به احمدی نژاد رای دادن. یکی از دایی هام هم 2 بار به احمدی نژاد سری قبل به روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بارون جان من با تو صحبتی ندارم .فقط تو کامنتای بالا به دوستمون احسان گفتم هیچ وقت نمیتونی کسی که در مقابل کاری مزد میگیره رو از اون کار بازداشت .حتی اگر شرک مطلق باشه .بالاخره یکی کارگری میکنه نون بازو میده زنو بچش یکی هم .......(من به شخصه دسته اون کارگرو میبوسم ) وسلام .این صحبت اخرم بود .دیگم نمیام تو این سایت که بخوام با امثال تو یکه بدو کنم .صراط جان موفق باشی .یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی خودش تو انتخابات شرکت کرد کلا 13 میلیون رای اورد در مقابل 25 میلیون رای دکتر حالا رای ی 30 40 تا کاندیدا رو جمع بزنی شاید رسیدی به ارای دکتر
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
انقد کلی نگر نباش عباس آقا یه خورده موشکافانه تر به قضیه نگاه کن. فقط چند نفر از افرادی که تو سن استخدام هستن و کلا رای ندادن دور و بر خودم هستن عزیزم. و چند تا از دوستام که به شدت ولایت فقیه رو قبول دارن و با خودم تلفنی صحبت کردن و گفتن که دوست دارن به جلیلی رای بدن ولی چون زیاد کار بلد نیست میترسن بد کار کنه وبه ضرر نظام تموم بشه و گفتن رایشونو سفید میندازن
البته من مثل شما فقط به دور وبر خودم توجه نمیکنم ولی کلا....
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف نداری پس چرا حرف میزنی؟ انقدرم بی ربط!...خوش اومدی
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط جان 1 بار که گفتم به اندازه کل هیکل تو مزد میگیرم!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکه به 2 میکنی فقط؟ هاهاها ...من چیزی چون چرندیات و تهمت وافترا مثل موسوی جونت ازت ندیدم! دریغ از یه حرف منطقی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا عباس بنده شخصا از این به بعد توی هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم تا تکلیف این قبول داشتن ها و نداشتن های .... هم برام مشخص بشه ..
تا دیگه شماها نیاید بگید چون رفتی توی انتخابات شرکت کردی پس.....رو هم قبول داری
قمر تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو جان همینکه بجای 13 میلیون اذمی که رای ندادند حرف میزنی و بدون اجازه شدی وکیل و سخن گوی آنها معلومه کم داری ننه
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
عباس ترسو ! کسی که از ترس میره پای صندوق رآی به درد قربون صدقه رفتن عمه اش میخوره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۰۱
۳۳
«حامیان فتنه، اصلاح طلبان فراری و شخصیت ها و رسانه های خارج نشین ضدانقلاب در صف مقدم حمایت و پشتیبانی از نامه مطهری قرار گرفته اند.»
صراط حرف دهنتو بفهم. تهمت ناروا به ما نزن.
محمد امین
|
United States of America
تهمت ناروا نیست بوق صهیونیست ها درحمایت ازفتنه گران گوش فلک راکر کرده
ناشناس
|
United States of America
محمد امين جان صهيونيست خودتي.
چراكه به هموطنت ميگي صهيونيست و عامل اسراييل براي ايجاد تفرقه اي.
ناشناس
|
United States of America
برادر عزیز محمد امین جان :
صهیونیست خواندن هموطنت یعنی حرکت در راستای اهداف اسراییل و ایجاد تفرقه .
هرچه سریعتر اعلام برائت کن.
چراغعلی
|
United States of America
ناشناس یعنی تو خوابی یا ادای چرتی ها را در میاری شاید تو به رسانه های صهیونیستی توجه نمیکنی ولی زشته که کسی که داره حقیقت را میگه و مثل خورشید مشخص که اسرائیلی ها و آمریکایی ها و فراری های بی وطن و جاسوس شغل دارند خودشونو جر میدن برای این چند خائن وطن فروش آدم کشن حاسوس نوکر صهیونیست جهانی بعد تو سرتو از تخم مرغ بیرون میکنی و خیلی بی مزه میگی تهمته
ناشناس
|
United States of America
چراغعلی:
1. به اعصابت مسلط باش.
2.رعایتنراکت و ادب رو بکن.
3.از رویه همیشگی تهمت زدن دست بردار.
4.میزان شباهتت به داعش رو کم کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۳۱
۱۱۶
آقا ما باید چی کار کنیم تا مثل این عروس دوماد تو قصر حصر بشیم و مفت و مجانی بخوریم و بخوابیم و شعر بگیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید درستو میخوندی مهندس میشدی.لیاقت بخرج میدادی زمان جنگ 8 سال نخست وزیر کشور میبودی ومحبوب بین مردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما باید در انتخابات کاندیدا بشی بعد مردم بهت رای ندهند بعد تهمت دروغ تقلب به نظام بزنی و مملکت را به آشوب بکشی و لشکر کشی خیابانی راه بیندازی تا مورد لطف قرار بگیری و بجای محاکمه و اعدام بروی توی قصر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در س خوندیم مهندس هم هستیم. زمان جنگ هم بیشتر از این آقا مفید بودیم. منتها چون در شکل گیری انقلاب نقشی نداشتیم(عضو گروهک ها نبودیم) سهمی هم نداریم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی .........ناشناس. از خدا بترس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم ناشناس اولی کنترات داغونش کردی
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تکلیف اونایی که بدون انتخابات رفتن تو قصر چیه اااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوم چرا شماها خودتون رو به اون راه میزنید؟؟
اگه اینطوری پس لابد گاندی هم باید اعدام میشد چون اون مشوق اصلی مردم واسه انقلاب بود البته مقایسه نمیکنم فقط یکیو گفتم که همه بشناسن.
همه جای دنیا وقتی میبینن حقشون ضایع میشه از این لشکرکشی ها هم میکنن چون چاره ای ندارن وگرنه شما تصور میکنید به قول خودتون این لشکر کشی واسه اونایی که توش شرکت میکنن خوشاینه؟؟؟خب مسلمه که نه چون ممکنه جونش رو از دست بده ولی وقتی خون کسی به جوش میاد از این کارا هم میکنه مثل همه جای دنیا.
ضمنا مملکت یک مدت آشوب بشه بهتر از اینه که دهه ها آشوب باشه توی این کشور و حق و حقوق مردم ضایع بشه.....
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
باید به توهین کنندگان به امام حسین در روز عاشورا بگی مردم خداجو تا بری تو حصر
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان کاری که تو باید بکنی باید صد در صد مطابق اعمالی باشه که این خائنین کردن یعنی از شاه عبدلله پول بگیری از پدر خوانده و آقازاده گردن کلفت هم کمک بگیری و چند صد تا از ارازل و اوباش و لات های تهران را سازماندهی کنی و بعد بریزی تو خیابون ادم بگشی اتوبوس و بانک و اموال مردم و سطل زباله آتیش بزنی و بعد به مقدسات فحش بدهی در روز عاشورا به امام شهید توهین کنی مسحد آتیش بزندی قرآن اتیش بزنی به تمازگزاران سنگ بزنی هزار جنایت دیگر هم بکنی تازه خودت را هم بچه شیعه قلمداد بکنی تا آنزمان بری تو فصر
قمرم تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
ننه ناشناس خاک توسرت هزاران جوان داریم که جبهه رفتن درس هم خوندند و مهندس و پزشک و دکترشدند و مثل این خائن هم تو جنگ خیانت نکردند و هم نوکری غربی ها و صهنیونست هارا نکردند تو قصر هم نرفته توی خونه خودشون با زن و بچه یا با پدر مادرشون دارند زندگی میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چراغعلی یا همون قمر تاج خانوم یا همون عصما بابلی یا همون عزب اوغلی یا همون شادی:
اولا که اینقدر بی هویتی که با اسم 6 نفر اومدی نظر دادی اگه به فاصله ارسال کامنت ها و سبک نوشتنش دقت کنید می بینید همه یه نفره.
اولا گفتی آدم ها رو کی کشت؟؟؟؟در این باره حتما توضیح بده.
دوما توی اعتراض های سایر کشورها هم که نگاه کنید مردم واسه دفاع از خودشون خیلی کارهای بدتر از آتیش زدن سطل آشغال هم میکنن و شما ها در رسانه هاتون از اونها به اسم مردم حقیقت جو و ...یاد میکنید!!!لابد توقع داشتی هر کاری میخواید با.....بکنید اونام وایسن نگاه گنن.سوما واسه هیچ کس خوشایند نیست از این کارا بکنه ولی وقتی خون مردم به جوش بیاد همه کاری ممکنه بکنن.
در مورد آتیش زدن قران و مسجد ....توی این دوره زمونه اگه حرفت راست باشه ولی سندی واسه اثباتش نداشته باشی حرفت باد هوا هم نیست سندت کو؟؟؟فیلمی که اینو نشون بده کو؟؟؟صراط قبلا با انصاف تر بودی همه ی نظرات رو انتشار میدادی حالا خیلی از نظرهای منو که به خدا هیچ مشکلی هم نداشت چاپ نکردی مرد باش حداقل این یکیو چاپ کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتونو تیکه پاره کنین دلقک بازی در بیارین اسمه مامان بزرگتونو مسخره کنین وبذارین روی خودتون. مهندس موسوی محبوبه وبه ناحق در زندان
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۴۱
۲۶
اگه راست میگیدیه رفراندم بگذارید و نظر مردم را بپرسید.تواین سایت با این همه سانسور ،چی چی رو میخواهید ثابت کنید.یه عده از خودتون هم هی بگن اعدام باید گردد.فکر نمی کنید خیلی مسخره هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین کار رفراندومه تا خیلی ها دهنشون رو ببندند
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
شما 13 آبان و 22 بهمن 92 خواب بودی و پلاکارد های مردم رو ندیدی که جواب رفراندوم رو دادند!!؟؟
شیطان اجازه نمیده موسوی وکروبی از لبه پرتگاه جهنم کنار برن . میدونی چرا ؟؟ چون آه شهدای فتنه 88 و خانوادهاشون اجازه نمیده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین رفراندم در 9 دی برگزار شد و مردم به اعدام سران فتنه رای دادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه نمیترسید رفراندوم بزارید موسوی عزیز خمینی کبیر و ملت قدرشناسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خیلی بیچاره ایی یه دونه نظرهای منو در جواب به این مهدی نذاشتی اونوقت اینا حق دارن هر چی خواستن بگن؟؟
ناشناس سوم رفراندوم؟؟؟تو اصلا میدونی رفراندوم چیه؟؟؟مردم؟؟
یعنی این حرف دیگه اینقدر خنده داره برام که ارزش جواب دادن نداره خوبه همین دوستان خودتون توی همین سایت قبول کرده بودن که 9 دی سال قبل خبری نبود....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس 9:45 24 خرداد یادت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب رفراندومی بود 9دی ما هم سرباز بودیم کل گروهانم رفتن اااا تو رفراندوم عظیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 0945 رفراندوم یعنی انتخابات .یعنی اگه یک درصد مخالف هم وجود داره این تعداد به وسیله انتخابات مشخص بشن.
کجای دنیا با راهپیمایی رفراندوم میارن؟؟؟
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
فاطی خانوم فکر نمیکنی خیلی مسخره باشه یک کسی رو که این هم جنایت کرده هی بگیم آزاد باید گردد ؟
عصما بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
رفراندم گذاشتیم عارف هنوز رفراندم شروع نشده بود شصت متر رفت تو آفساید
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا رفراندوم شد عارف و اصلاح طلبان هم حال و روز خود را متوجه شدند ولی متآسفانه یا شوربختانه هنوز دهنشون بازه و بسته نمیشه
قمر تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز 5 سال پیش اگه راست بگی ولی میدونم ننه دروغ گفتی با این خساب فقط تهرون باید ده میلیون در سال 88 سرباز داشته باشه ننه چرا با این نظر ها این اصلاح طلب هارا خودتون ضایع تر میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قمر تاج خانم چند میگی پی ام چرت وپرت میذاری؟کارمند حراست کجایی؟مایه پایه ردیفه نه؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۳۶
۱۳۵
مرگ بر کروبی ها و امثال موسوی
احسان بچه شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
اول مرگ واسه تو ادم بیفایده
بعد برای دیگران
درود بر انسانیت
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر مرگ بر مرگ بر کنید تا جونتون در بیاد ناشناس.
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اونجایی که این خائنین هستن از مرگ بدتره چون طرفداراشون هم همچی حالشون از اونا بهتر نیست تازه نمیتوانند آب بریزند اونجایی که میسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۱۴
۲۷
آزادی این عزیزان خواست ملت است به رای گیری بذارید جوابتون رو بگیرید به شرط آنکه نظارت عادلانه و صادقانه و پاک بر جریان رای گیری باشد و رای مردم از صندوق در بیاد
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
به شرط اینکه بزارن خودم طناب دار را به گردن این عزیزان فتنه گرمیندازم.صراط نامردی منتشرنکنی
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
خواست شما نه ملت!!!!
ضمنا از دید رهبر انقلاب همه انتخابات ها و رای گیری ها از اول انقلاب تا الان سالم بوده مگه از دید شما و اربابانت!!!!!!
که البته هیچ اهمیتی هم نداره!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۱۳۰
۳۳
به امید رفع حصر ..و آزادی میرحسین و شیخ مهدی کروبی و باتو رهنورد حالا جرات داری بزارش
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا وکیلی اگر 88 رای میاورد میخاست همین چوبهایی رو تو آستین ملت کنه که بعضیها تو این 14 ماه کردن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرمنده اشتباه مثبت زدم
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط که جرات داشت و منتشر کرد .
ولی جدا چرا اربابان شما موسوی وکروبی بعد از 4 سال جرات ندارن یه عذر خواهی ساده از شهدای فتنه 88 بکنن!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مگه شماها ... عذر خواهی کردید؟؟
...
اگه انصاف داری چاپ کن اینا مردم بی دفاعو ......حالا طلب کارم هستن.
اف به شرف نداشتتون.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
منشا اختلاف نظرها از همینجاست که شما معتقید علت کشته شدن افراد نظام بوده و ما اعتقاد داریم منافقین. و اینکه شما اعتقاد دارید موسوی 24 میلیون رای آورده و ما میگیم احمدی نژاد. شک نکن من انقد احمق نیستم حمایت جناحی رو بکنم که تقلب کرده باشه و خون ریخته باشه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نمیگم نظام ایده آله و حتی خوبه. نسبی دارم حرف میزنم. ممکنه یه سری خائن 1 کارایی کرده باشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم بحث بنده دیگه اصلا جناح نیست.
منافقین؟؟؟""منشا اختلاف نظرها از همینجاست که شما معتقید علت کشته شدن افراد نظام بوده و ما اعتقاد داریم منافقین""آخه من 10 دقیقه است فقط دارم فکر میکنم چطوری جواب شما رو بدم سانسور نشه.!یعنی منافقین تا کهریزک و کوی دانشگاه و خیابون ها هم پیش رفته بودن که اون اتفاقات رقم خورد؟؟تر خدا منتشر کن تازه کلی سانسور کردم پیش خودم.
درود بر انسانیت
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم ممکنه؟؟
یه سری خائن؟؟خب چرا این یک سری خائن توی هیچ دادگاهی محاکمه نشدن؟؟؟
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
من یک پیشنهاد دارم اجاژه بدن من و شاه غلام آقا ژاده این حقیر بجای موشوی عژیژ و کروبی خائن بریم تو حشر تا این مشکل حشر حل بشه و شرو شدا هم بخوابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کریم شیره ای برو همون شیره ات رو .....چیکار به این چیزا داری؟؟؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خائنها همونجایی هستن که مهاجرانی و... رفتن
همونهایی که از تو زندان میتونن خیانت کنن و با سر هم کردن قطعات رابطه با خارج برقرار کنن از جاهای دیگه هم میتونن سر در بیارن عزیزم. ضمنا جز خائن بعضی هم تند رو بودن شاید
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس به جای اینکه 10 دیقه فکر کنی کامنتو با دقت میخوندی بهتر بود. گفتم یه سری هم خائن بودن. قلاده های طلا رو دیدی؟ همینه! نمیخواستم بگم ولی یکی از فامیلهای نزدیکم سرباز گمنام امام زمانه. دقیقا همینه. میدونی چقد از همینها کشته شدن تو همین اغتشاشات؟ صراط منتشر کنیا
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
1 چیز دیگه هم بگم همون آمریکایی که داعش رو تاسیس میکنه و چند تا انقلاب مخملی راه انداخته براش کاری نداره که عناصر داخلی رو تو خود کشور فعال کنه! خیلیها مستعد هستن بعضی از ناشناسهای همینجا و یکی مثل صدرا که بالاتر نظر داده
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال صدرا و افرادی که به کامنتای مرگ بر اسراییل کودک کش و مدح امام علی منفی میدن و همه هم تو جناح شما هستن همون خس وخاشاک معروف احمدی نژادن . حالا فهمیدید کیا رو میگفت؟ همونهایی که نه خودجوش بلکه از طریق رابطه با خارج از کشور اغتشاش میکردن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو که فرار کردن ازخودم گفتم وموثق نبود در اسرع وقت سوال میکنم و میگم!
امیر20
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۲۴
۹۳
فقط اعدام
کوروش
|
United States of America
|
۰۰:۲۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۹۳
۱۱
صراط واقعا به اخرت ایمان داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
صراط و رفیقاش محبوبیتشون مثل رهبر کره شمالی میمونه.جیم یونگ سو
باران
|
United States of America
نه محبوبیت خاتمی خوبه که طرفداراش برای ولنگاری خودشون میخوانش!
باران
|
United States of America
اگه اشتباه نکنم اینم از اون حرفها بود که میگن و شما هم مثل طوطی تکرار میکنید نه؟
ناشناس
|
United States of America
باران خانوم تا حرف کم میارید این همه آدمو باه راحتی به والنگاری متهم میکنید
ولنگاری شرف داره به دزد و جانی بودن.
ناشناس
|
United States of America
باران بگذر از حرفهای خودتون که صبح تا شب مثل طوطی تکرار میکنید
کوروش گاری چی
|
United States of America
کوروش بی گاری ! نخیر به آخرت ایمان نداره فقط تو و این وطن فروشان آدم کش و پدر خوانده همراه با آقازادگان گردن کلفت و شاه عبدلله و سوزوس جان یهودی صهیونیست و گلشیفته به آخرت ایمان دارند وداری
ناشناس
|
United States of America
گاری چی وطن فروش شماهایید که ثروت مملکت رو به باد دادید با بی تدبیری باعث کم آبی و خشکسالی شدید دریای خزر رو هم که....
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۸۰
اونایی که دغدغه و خواب و خوراک و زندگیشون رفع حصره، مردم نیستن بلکه دشمنای این مردمن از بی بی سی و آمریکا تا اسراییل و منافقین
اگه واقعا 35 میلیون نفر!!!!!
خواستار جدی رفع حصر بودند اصلا هیچ وقت این دو نفر به حصر نمی رفتند و فتنه پیروز می شد و ما الان اکراین بودیم و دیگه انتخابات به شرط چاقو و زور بود که تو این کشور حکم فرما می شد!!
نه عزیز من، کسی اگه دغدغه حصر داشت و شبا از زور غم و ناراحتی نمی تونست بخوابه میومد تو خیابونا یه ذره می جنگید،شهید! می شد، مبارزه می کرد و استقامت تا پیروز بشه و دغدغه اش برطرف شه، جمعیت هنوز هم حامی موسوی که دغدغه والا ندارند اما یه جوونایی بودن از 50 تا 35 سال پیش مبارزه کردند خون دادند چون دادند تا کشورشونو اسلامی کنند
دغدغه اشون اسلام بود، می فهمین! دغدغه! نه از سر شکم سیری خواسته مطرح کردن
اونا زورشو داشتن برای هدفشون جنگیدن و بهش رسیدن
اگه زورشو ندارین پس انقدر جامعه سازی توهمی برای خودتون نکنید و تلاش مذبوحانه نکنید همچین چیز مسخره ای رو مثلا برای مردم مخاطبتون دغدغه سازی کنید
من به شخصه اگر نظام بخواد اینا رو ببخشه و اعدام نشن، دیگه برای خودم دور می ریزم نظام ناعادلی رو که خون این همه جوون که ریخته شد رو نادیده گرفت و با این ها مصامحه کرد!
و السلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین بساری از جنبش ها بودن که ... مثل مشروطه خواهان .....یا قیام های مختلف مردم قبل از انقلاب به ظاهر سرکوب شدن و سالیان ازشون خبری نبود ولی در نهایت.........
ضمنا سکوت هم نشانه ی رضا نیست.چاپ کنی ها
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودت میگی مشروطه خواهان! اونها حامی منافع نظام بودن مثل ما ! نه مثل شما خود فروخته ودر واقع در برابر افرادی مثل شما ایستادگی کردن و چون اعتقاد و ایمان قوی داشتن پیروز شدن. شما رو فوتتون کنن میترسید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خیلی بچه ای فقط میخوای با توهین کردن طرف مقابلتون رو از میدون به در کنی خودت هم میدونی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران اینکه شماها چطور میتونید ادعای دینداری کنید و به همین راحتی تهمت بزنید واسه من خیلی جالبه....تو از کجا فهمیدی من خودفروخته ام ؟؟؟من خودمو به چی فروختم؟؟لابد دوباره میخوای بهانه آمریکا و اسراییل رو بکنی؟؟چرا نمی خواید بفهمید ما حرف دل خودمونو میزنیم حالا اگه آمریکا حمایت میکنه یا نمیکنه تقصیر منه؟؟شما مشروطه خواهان رو با خودتون مقایسه میکنید؟؟شرایط اون موقع رو با الان یکی میدونید که خودتون رو مساوی اونا قرار دادید؟؟اعتقاد و ایمان آدمها رو هم خدا میدونه و ضمنا بدون همیشه اون چیزی که شما میگید و شما خوشتون میاد ایمان نیست....ایمان به چی داشتن؟؟به ایستادگی در برابر ظلم.
دقیقا حرف ما هم همینه.
شما از کجا میدونی ما میترسیم؟؟اونایکه رفتن تو خیابون و از جونشون گذشتن ترسو بودن؟؟اگه ما اینقدر ترسو بودیم که 88 هیچ وقت 88 نمیشد.
خوووود فروخته
|
Iran (Islamic Republic of)
باران هر قدر آدم میخواد باهاتون مودبانه صحبت کنه فایده ای نداره که البته لایقش هم نیستید.
پس بدون خود فروخته خودتی و جد و آبادت.
حالا خوشت اومد؟؟اگه ما بخاطر گفتن حرفمون خود فروخته ایم پس افتخار میکنم که یه خود فروخته ام.
سوفیا خله
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه های بیگانه چند سال قبل اعلام کردند طرفداران ربع پهلوی در عاشورا امسال قصد دارند لباس مشکی بپوشند و بیان توی خیابونها بیعد نیست یهو اعلام کنند طرفداران این دو خائن وطن فروش در یک روز سرد زمستان امثال با لباس کرم بریزند تو خیابون
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
امید جان طرفدارهای این دو نفر عده ای فلیل جوان سوسول ترسو و یک مشت پیر مرد که هنوز اعلی حضرت اعلی حضرت از دهنشون نمی افته و هنوز با گردن آویز زینتی در پارکها پیداشون میشه هستند ولی سرو صدای مجازی زیاد میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا داوود اگه سوسول و ترسو بودن که اصلا نمی یومدن بیرون بنده خدا چرا خودتونو مسخره میکنید؟؟؟لابد تو که پشت کامپیوتر نشستی شجاعی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۲۳
۸۸
لعن علی عدوک یاحسین/خاتمی وکروبی ومیر حسین........
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۵۵
۱۰
ای خدا کجای دنیا مردم اینفدر سیاسی هستن .خدا از شما نگذره یادش بخیر چه مملکت آرومی داشتیم هر کس سرش به کارش مشغول بود کجای دنیا حکومت مردمو اینجور به سمت سیاست سوق میده و دعواهای سیاسی رو بین مردم میکشونه؟؟؟
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه یعنی همین که یک مشکلی ایجاد کنند که سالها مردم و من و شما رودر رو بشیم و فکرمون رو در جهت تعالی کشور بکار نندازیم
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق جان این را هم بگو که مردم تو لاک خودشون بودند و اربابت رژیم حرامزاده کودک کش سگ هار نجس وحشی هم هستی این مردم را میخورد و هرکس هم سرشو از لاک بیرون می آودر میرفت برای زندان و شکنجه و قبر
عروس اینا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس معلوم شد تمام کسانی که ول کن نیستند و شب وروز کارشون شده آزادی این خانین از حصر و اعصاب مردم را داغون کرده اند بار هم دارند فتنه گری میکنند یعنی فتنه گران کاسبان رفع حصر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و معلوم شد این عروس اینا همون علی اصغره...
واقعا چقدر عقده ای هستید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ابو جهل بن ابو لهب چقدر تو خزعبل میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه به مشغول بودن هركس به كارش بود كه زمان شاه هم خيلي بيشتر خوش ميگذشت .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۵۰
رهنورد خیر بفرمایید کاظمی این قرتی بازیها اسمهای هنری و............... مال خارجیهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه قرتی بازی خوب نیست . ادم بره سبورچیان رو بکنه ..
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۶۵
۱۶
یه رفراندوم بزارید عادلانه باشه
دادگاه علنی برگزار کنید زیر نظر سازمان ملل یا هر نهاد بین المللی که خودتان قبول دارید
دوستان صراط خیلی علاقه دارید شما هم تشریف ببرید توی قصر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز حالا یه انتخاباتی بود که اونا رفتن تو قصر ولی یه سریا بدون انتخابات رفتن تو قصر ااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چکار کردید با کشور لعنت خدا بر موسوی وکروبی
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
رفراندوم گذاشتیم هنوز داور سوت نزده بود عمدا عارف 19 متر رفت تو افساید هنوز از سرپرست باشگاه اصلاح طلب طلبکار هم هست
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۵۵
بسیاری از حوادثی که بعد از خرداد 1388 متوجه ایران و حتی حزب اله و سوریه و لبنان حتی عراق می شود نتیجه امیدهایی است که آقایان موسوی و کروبی و البته با حمایت و یا سکوت چند نفر از آقایان دیگر به خورد غربی ها دادند و این امید ها باعث شد آنها به خود جرات دهند فشارهایی را بر ایران وارد کنند البته وجود یک نفر که بهترین خلق بعد از امام زمان در جهان است باعث شده این مشکلات خنثی شود ولی اگر برخی افراد بنا بر کینه های شخصی و مغرضانه بدون در نظر گرفتن انصاف به بی بصیرتی هایشان ادامه دهند ممکن است این ناشکری ها دردسر ایجاد کند و سال ها و بلکه قرن ها عقب بیفتیم و وعده های الهی به تاخیر افتد و افتخارش از آن نسل هایی شود که از ندانم کاری و کوتاهی ما عبرت گرفته باشند و ما آن موقع جز حسرت چیزی برایمان نمی ماند الان موقعیت جهان طوری است که بیش از هر زمان می توان تحقق وعده ی الهی را تصور کرد اما کمی صبر و بصیرت و کنار گذاشتن غضب و کینه شخصی و دوری از تکبر و غرور می خواهد بویژه برخی مسئولین و البته پیروی از بهترین خلق جهان بعد از امام زمان و دعا برای حفظ و سلامتی و سربلندی ایشان و ما علینا الا البلاغ و السلم علی من اتبع الهدی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
... وقایع سوریه به خاطر وضعیت بد اقتصاد وصنعت و حماقت فرماندار حمص شروع شد نه وقایع 88
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تحلیل چرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن واقعا به نظرت سوریه از حماقت فرماندار حمص شروع شد؟
یعنی هیچ دخالتی نداشتن آمریکا و اسراییل تو شروع جرقه ها و بعدش صادرات تروریست به سوریه؟
واقعا انصاف و خوش بینی تو شکر!
با همین دید های عمیق شما رو بفرستیم سر میز معامله حاضر می شی پیچ و مهره های کشورم بسپاری به آمریکا
احسنت!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون این آقا بعضی از زنان شهر را بازداشت وبووووووووووووووق خخخخخخخخخخخخخخخ
مفهوم بود؟؟؟؟؟ در ضمن ایرانی که طرفدار نظام فعلی سوریه نباشه باید به عقلش شک کرد
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق بن الیاس باز به نفع رژیم حرامزاده کودک کش سگ هار وحشی نجس نظردادی ؟خودتو حلق آویز هم بکنی این رژیم الکی و حعلی رفتنی است زور نزن بیخود
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۲۵
۵۵
دیگه با این افاضات جدید جناب مطهری ، تساهل و تسامح جمهوری اسلامی معنا نداره!!!!
بعید میدونم اعدامشون بکنن . ولی وقتی رهبر فرزانه انقلاب فتنه 88 رو از جنگ 8 ساله خطرناکتر میدونن دیگه نمیدونم چه جوری یه عده روشون میشه بیان تو این سایت و این همه از موسوی وکروبی دفاع بکنن!!!!!
متاسفم برای اونایی که به خاطر مشکل داشتن با احمدی نژاد حاضر به هر جور دفاع غیر عاقلانه از موسوی و کروبی هستند!!!!!!!
حامیان موسوی و کروبی متاسفیم متاسف که هنوز بعد از 5 سال راه رو باز هم اشتباه میرید ...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم متاسفم برای شما که .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کل مخالفا 2نفر بودن (بارون .سرباز گره.کمیل.نیلیا) یکیم مهدی که گمون کنم همون گره خودمونه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم بازم تاکید تاسف می کنم برای ناشناس و همونایی که بعد 5 سال هنوزم تو موسوی مونده اند
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
به مثبت منفی ها هم 1 نگاه بندازی بد نیست عزیزم فقط2 تاس؟ ضمنا سایت مشرق هم 1 سر بزنی میبینی اونجا برعکسه! من همیشه مثبت منفی برعکس میدم ببینم درسته یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا من سایت مشرق نمیرم چون مثل چاله میدونه .(در اصل همون چاله میدونه) اصلا در شان منو بقیه نیست که بخوایم بریم اونجا ولی سطح ادبشون دقیقا انگ خودته.یکی یه کامنت میزاره سردبیرش با چند نفر دیگه میان زیرش فحش میدن.خیلی باحاله اا بی سوادان بی شناسنامه
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ص این افرادی که از این دو جنایتکار بی دین ووطن حمایت میکنند نه باخاطر آنهاست بلکه خیلی هاش به خاطر حفظ موجودیت رژیم جعلی اسرائیل است چون خود مقامات صهیونیستی گفتند اینها سرمایه اسرائیل هستند و فریاد زدند این جماعت به نمایندگی از اسرائیل جعلی در تهران آشوب میکنند و واقعا خدمتی عظیم این نامردها به آن رژیم کودک کش کردند
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم اومد قبول کردی که صراط مودبه غیر مستقیم. خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۴۵
۹
اگه اینجوره شماها روهم ببرن تو قصر واقعا ... تشریف دارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۵۱
سران فتنه بعلت خیانت به نظام و مردم و تهدید امنیت ملی باید محاکمه و اعدام شوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۴۷
موسوی و کروبی باید از قصر خارج شوند و اعدام شوند تا به ...و به سزای اعمال شون برسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۷
۴۲
خیانتی که سران فتنه و موسوی و کروبی به مردم و کشور کردند و باعث ریخته شدن خون شدند قابل گذشت نیست و باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی باعث ریختن خون شد؟؟؟خودتون رو به ...زدید؟؟
بر فرض هم گیریم که موسوی باعث اومدن معترضان به خیابان شد پس این دلیل میشه که شماها هم بزنید .....مردمو؟؟؟
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۳۰
اتفاقاً ما خیلی وقته منتظر نظر جناب مطهری هستیم (محاکمه علنی سران فتنه) تا به نتیجه واقعی اعمالشون برسن .. جالبه آخه حداقل جزایی که برای یه اغتشاشگر میشه درنظر گرفت زندانه یعنی طرفو میبرن تو زندان قاطیه زندانیای دیگه ولی حضرات که تو حصرم که باشن قابل مقایسه با زندان نیست که .. خدا انصاف بده به جناب مطهری یه خورده وسعت دید انشاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۴۴
فقط اعدام فقط اعدام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اعدام فقط!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۵
...انهاراهمينطوراحمدي نژادرادريك دادگاه صالحه علني محاكمه كنيدتاحداقل اينهاراكه سه وسال ونيم است درحصرقرارداده ايدبتوانندازخودشان دفاع كنندفقط بلديدپشت سرهم به آنهاتهمت بزنيدوحق هم نداشته باشندازخوددفاع كننداسم اين راميگذاريدمسلماني!!!!چگونه مي خواهيد درپيشگاه خدابخاطراين تهمتهاازخوددفاع كنيد؟اصلا اعتقادي هم داريد كه روزقيامتي هم هست؟سانسورش مي كني امابهتراست حداقل بفهمي مردم مادرك وشعوردارندلازم نيست شمابه اين ملت توهين كنيد
احسان بچه شیعه
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۴۴
۲۳
خدا موسوی بزرگوار را حفظ فرماید
ایشان از مهره های ارزشمند انقلاب و یار امام بودند و هستند
ناشناس
|
United States of America
ملاک حال فعلی افراد است .
ناشناس
|
United States of America
یار امام نبودند
نخست وزیر آقا بودند!
هیچ کس به اندازه آقا و هاشمی به امام نزدیک نبود
خدا برای همون روز عاشورا و مردم خداجوی طرفدارش بخواد نسخه بپیچه، اعلی علیین بهشت رو باید تقدیمش کنند
نادري بني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۷
۴۳
اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام .........
majid r
|
Japan
|
۱۱:۲۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۶
... بدون محاکمه که نمی توان اعدام کرد پس باید دادگاه برگذار شود خب دادگاه موسوی و کروبی را که نمی توان غیر علنی برگذار کرد ...ضمنا آقای موسوی قبلا در پیامی خواستار محاکمه شده و قصر! را نمی خواهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۳۲
همه بنگریم دشمن حامی کیست؟
نمام تلاش دشمن ازادی فتنه گران است.
پس دلسوزین نظام بصیرت بصیرت.
همسو با دشمن مکاره نشویم.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شعر میگی !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چون دشمن مثلا بر اساس منافع مقطعی اش طرف اینا رو گرفته دلیل میشه ما حق حرف زدن نداشته باشیم یا حرفمون اشتباه باشه؟؟مگه ما از دشمن خواستیم طرف موسوی رو بگیره؟؟
حالا یه مثال برات میارم موضوع برات روشن بشه توی قضیه اون نوجون سیاهپوست که در آمریکا کشته شد امور خارجه ما طرف اون نوجون رو گرفت و پیغام هم داد پس لابد آمریکا هم باید میومد میگفت چون ایران که دشمن ماست از تو حمایت کرده پس به درک که کشتیمت بقیه کسایی هم که به دفاع از تو اومدن بیرون میکشیم...آره؟؟؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا از اون ور به قضیه نگاه کن ببین دشمن واقعا چرا انقدر با جمهوری اسلامی دشمنه؟ یعنی اگه حاکمیت دست شما بود هم صهیونیست تا این حد باهاتون مشکل داشت؟ بعید میدونم. خودتونو به اون راه نزنید خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۲۴
۴۰
مرگ بر فتنه گروحرمت شکن عاشورا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین (ع) سر داد که اسلام محمدی زنده بمونه
نه این که اسلام آمریگایی
مرگ بر حرمت شکن وطن فروش
سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۶
بله .نعم .یس
یه یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۴۱
۲۶
به امیدهرچه زود تر رفع حصر سیدبزرگوارم میرحسین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۴۷
۲۴
قهرمانان ما را آزاد کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان زورکی ! خخخخخخخخخخخخ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مامان ام اینا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناشناس جون قهرمان زورکی پولکی یکی دیگست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان زورکی اونها هستن که هر روز تلویزیون نشونشون میده و براشون تبلیغ میکنه ولی میبینید که 80 درصد مردم ماهواره رو ترجیح دادن تا قیافه به این اصطلاح قهرمانهای شما رو نبینن.
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
احشنت قهرمان آژاد باید گردد یا حشین مرگ بر شدام یپزد کافر
مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۳۲
سلام وقتی از این ملت و مقام ولایت امام خامنه ای معذرت خواهی کردند بعد تازه باید در باره حصر صحبت کرد بی حرمتی به سر ور سالار شهیدان تاوان داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنایت و بالا کشیدن بیت المال چی؟؟اونام تاوان داره؟؟
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۷
۸
...شو ثراطه فتنه گر ..
امید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی بی سی تون در چه حال حسین آقای انگلیسی!
پرچمتون رو عشقه!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چشمتون رو کور کرده این پرچم امید؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۲۷
۱۲
آقای موسوی مخالفان شما حتی لیاقت اداره یک نانوایی را هم ندارند( امام خمینی )
ارسلان
|
-
مخالفین (لیبرال ها ) موسوی کسانی بودند که معتقد بودند موسوی باید بیشتر از اینها گند بزنه و امام به اون مخالفین فرمودند این ها عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۹
اقا جان ، کسی که کشور رو به آشوب مب کشاند باید و باید و باید تاوان آن را پس بدهد لطفا به حقوق شهروندی بدون در نظر گرفتن سلایق احترام بگذارید تا جامعه با هوچی گری ها دم به دقیقه دچار تشنج نشود.
جای این خود شیفته ها در زندان اوین بود پس لطفا افراطی گری نکینید آنها باید جواب اغتشاش و آشوبگریشان را پس بدهند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۶
این توهین ها چه از طرف بعضی از خواص وعوام به موسوی-کروبی-احمدی نژاد و... میزنند مگه قیامت را قبول ندارند مسول این تهمت ها کیه من نمی دونم هرکیه کارو یکسره کنه تا واسه خودش و دیگران گناه نخره ."معاد از اصول دین مبین اسلام است"
sina
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۵۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۲۲
۹
دوستانی که میگن رفراندوم بگذارید به نظرم نیاز نیست. به همین مثبت و منفی های طرفداران رفع حصر توجه کنید آن هم در سایتی مثل صراط که خط فکری خودش و اکثر بازدید کنندگانش مشخص است معبوم میشه تقریبا 3 به 1 مثبت و منفی ها به نفع طرفداران رفع حصره.
باران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه ربطی داره محسن رضایی تو شهر خودش رییس جمهور شد! ولی تو کشور 13 درصد رای آورد. اینجا هم همونه یه قشر خاصی (مثلا دانشجو) میان
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۳
۱۷
ب نظر من کارشون اشتباه بود...اما موسوی سید هستن بایستی مورد عفو قرار گیرد یا دادگاه علنی صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا عفو اول مجرم بودنش ثابت بشه البته تحلیل کیهان در تبیین جرم مشهود و عدم نیاز به محاکمه موجب تفنن و تفریح ما و اساتید حقوق شد
خواهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۲۳
بخدا اعدام هم کمه برای اینها ازخدا بیخبر.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۶
۹
اینها را آزاد کنید تا مردم تکلیفشان را با این ها معلوم کنه.
علي1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۹
۱۷
ببينيد كشور قانون داره اين آقايان نبايد براي آزادي سران فتنه وعده انتخاباتي مي دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون قانون میگه افراد تا در دادگاه صالحه محکوم نشدن نباید از حقوق اجتماعی محروم بشن
safa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۷
۴
هرگونه بازداشت و يا حصر افراد بدون محكوميت در دادگاه صالحه خلاف نص صريح قانون اساسي و قوانين مشروحه حقوقي و قضايي است و ميتواند ناقض صريح حقوق شهروندي و اجتماعي باشد.
ضمن اينكه در كل جوامع انساني اين برخورد هاي خارج از قانون با افراد محكوم و مضموم است و بنيان جامعه را سست و اسيب پذير مكند.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۳
جا الحق وذهق الباطل

خداوند به هر آنکس که به انسانیت وبه آیین واخلاق خیانت ویا حماقت می کند رحم کن .به راه راست هدایت کن.
حتی اگر من باشم .سلام بر پاکی وانسانیت سلام بر صداقت و رحمت

مرگ بر دروغ وفریب ومرگ بر عوام فریبان وخائنین به دین وملت ومنافع ملی
فرامرز
|
United States of America
|
۱۲:۲۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۱۴
اگه قصره چرا شما مایل نیستین برین؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۲۴
من مخالف حصرم باید اینا رو +خاتمی اعدام کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۶
این درست نیست که عده ای را بر خلاف قانون در حصر نگه داریم و بعد به آن ها بگوییم که داریم به شما لطف میکنیم! اگر نخواهند به آنها لطف کنیم کی را باید ببینند؟ آقا دادگاه تشکیل دهید و منصفانه حکم دهید. هم این ها را و هم احمدی را. حالا این که من گفتم خیلی چیز عجیبیه؟
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۲۶
۶
رفع حصر مهم نیست . هر کس متهم باشد حتما باید در دادگاهی بی طرف و آزاد محاکمه شود باید حرفایش را بزند قاضی بی طرفانه حکم صادر کند و جرمش را بکشد . بلاتکلیفی معنی ندارد. وقایع باید روشن شود . عاملان اصلی فتنه باید معرفی شوند هر کس در هر پست و مقامی به کشور و مردم صدمه زده و خیانت کرده باید محاکمه بشه .نه اینکه یک طرف کاملا آزاد باشه هر چی خواست با همه امکاناتی که در اختیار داره دیگری را متهم کنه و متهم فرصت دفاع از خود نداشته باشه
سیدعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۳۰
۱۳
اگر رفراندوم ملی برگزار شود رفع حصر هم انجام می شود.
سید ابولفصل
|
Iran (Islamic Republic of)
رفراندوم انجام شد ولی طرف قبل از رای گیری کنسل شد یا کنسلش کردند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۲۵
۹
خدا از شما نگذرد که بزرگواری مثل موسوی را در حصر نگه داشتید تاریخ قضاوت خواهد کرد.
عروس اینا
|
Iran (Islamic Republic of)
همان طور که تاریخ در مورد شمر و یزید و ابن سعد و فرعون و قوم لوط قضاوت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۶
اگه این واقعا نظر پرسیه ،صراط خواهشا اون نه تای غیرقابل انشارهم انتشاربده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۷
فرض کنید که آنها در قصر حصر شده باشند آیا هیچکدام از شماحاضرید در چنین قصرهایی در حصر شوید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره من حاضرم. کجا باید اقدام کنم؟
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
بعله من و شاه غلام بنده زاده و عیال ژبیده خانوم حاژریم بریم توی این حشر ژندگی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۱۶
۸
ضراط ز.. نزن!
قمر تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
ننه صراط بزار این ناشناس ز (خودم سانسور کردم) بزنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
آخرین جواب ومنطقتان بی ادبی است !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۹
۱۶
فکر نمی کنم این دوتا اصلا ارزش وقت گذاشتن براشون رو داشته باشن چه برسهبه اینکه ملت به خاطرشون رفراندوم بدن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۲۲
۹
میدونم نمیذاری ولی میگم احمدی نزاد باید محاکمه بشه که هشت سال نابود کرد ایرانو....
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما این طرح هایی که جناب معاون میره 100 تا 100 افتاح میکنه شوهر عمه من اجرا کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۱۳
خداوند انشاا...قسمت شما نویسنده محترم بکند همین حصررا البته بخوانید قصر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند حصر تو قصر و بخور و بخواب مجانی برای همه کسانی که صبح تا شب میدون واسه تامین معاش و آخرم کم میارن قسمت کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما آرزوی حصر برای دشمنانمون هم نداریم چه برسد به نویسنده این مطلب که برادرمونه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۱۵
اعدام
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۲۰
۱۶
آقای موسوی مخالفان شما حتی لیاقت اداره یک نانوایی را هم ندارند( امام خمینی ) حضرت امام چندين بار از دولت آقاي موسوي حمايت كردند و آن دولت را دولت خودشان ناميدند حتماً دوستان طرفدار اعدام از حضرت امام هم بيشتر ميفهمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشیدا همین طرفدارای موسوی بودن که عکس امام رو پاره کردند.در ضمن ملاک حال فعلی افراد است.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین یک جا نظری میدی و مردم را به توبه پذری خدا متوجه میکنی و در حای دیگه برای این خائن سوت بلبلی میزنی عجب ضایع ای هستی تو دیگه
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۱۰
امروز روز عيد غدير است صاحب اين روز ميفرماييد اگر در شب كسي را ديدي كه گناه بزرگي ميكند صبح به همان چشم به او نگاه مكن شايد توبه كرده و تو از آن بي خبري دوستان عزيز كه الفاظ زشت را بدون آگاهي و اطلاع درست براي آقاي سيد حسين موسوي به كار ميبرند بدانند كه آبروي مومن قيمتي است در اين روز عزيز احترام اين سيد محترم كه حداقل 8 سال عمر خويش را براي حفظ آبروي اي مملكت گذاشت حفظ كنيم خدا همه ما را به راه راست هدايت بفرماييد آمين
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
گناه شخصی اگه باشه بله ولی نمیشه که سر امام حسین (ع) را ببری بعد همه دعا هم برات بکنند که شاید شب توبه کرده باشه
ایرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۲۰
۹
سران فتنه کسانی هستند که بیت المالو غارت کردن و داعیه مبارزه با فتنه رو هم دارن ؟؟؟؟؟ ...
صابر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه خبر لندن!!!
داوود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
راست گفتی کرسنت و استایت اویل و صد بخور و بخوره دیگه هم کردند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صابر خسته نشدید از این حرفای کلیشه ای و فرار از جواب دادن تو اگه حرفی داری جوابشو بده وگرنه خودت هم خوب میدونی اون فیلتر شکنه..
فرزدق شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۱۶
۱۰
با سانسور مطالب مخالفان تون به جایی نمی رسید. شما هی مطالب مورد علاقه خودتون رو منتشر می کنید و این احساس بهتون دست میده که در اکثریت هستین یهویی یه انتخاباتی برگزار میشه میفهمین کلا چهار میلیون نفرید . اون وقت برای چن ماه افسرده میشید ولی به جای اینکه روش هاتون رو عیب یابی و اصلاح کنید با لجاجت همون مسیر اشتباه اول رو دنبال می کنید ولی...........
صراط جان این کوچه بن بسته به جایی نمی رسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
24 میلیون نفر فراموش نشود.
یکی از مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۲۲
اعدام اعدام اعدام
جرات داشته باشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما یکی از مردم نیستی یکی از ساندیس خورها هستی مطمئن باش.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین اگه رفراندوم بذارن من رای منفی به اعدام میدما ولی یه چیزی بگم در مورد قضیه ساندیس! آدم ساندیس بگیره بخوره برای دفاع از حق شرف داره به اینکه میلیونها دلار بگیره برای آدم کشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۱۱
۲۲
فقط اعدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۵
امیدوارم یه روز مسئولین صراط با آشکار شدن جرایمشون تو یکی از همین قصرا زندگی کنن.
حسین
|
Netherlands
|
۱۵:۴۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۵
۱۱
سیاسی بازانی که درشرایط حساس کنونی اینگونه مسائل رامطرح میکنند میخواهند خود را مطرح کنند والا این سیاسی کاران به منافع ملی اشراف کامل دارند ولی منافع شخصی اولویت اول اقایان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۸
۶
شما هایی که منفی دادید واقعا خودتان رابه خواب زدید این کروبی -موسوی خاتمی سزایشان مرگ است ولی ما تابع نظر رهبری هستیم
حسین
|
Netherlands
|
۱۶:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۶
۲
سیاسی بازانی که درشرایط حساس کنونی اینگونه مسائل رامطرح میکنند میخواهند خود را مطرح کنند والا این سیاسی کاران به منافع ملی اشراف کامل دارند ولی منافع شخصی اولویت اول اقایان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۷
۴
اقعیت این است که بعد از حوادث تلخ سال 88 ، عده ای از فتنه، "خمره نجاست" ساخته اند و هر کس که از او خوششان نمی آید را با آن لکه دار می کنند، خواه پاک و خواه ناپاک! غافل از این که خود خمره دار این ناپاکی اند و شاید هم تغافل می کنند.

غفلت یا تغافل شان اما ، فرقی در اصل ماجرا نمی کند. مهم این است که کاسبان ، کاسبی کنند، روزی با فتنه ، روزی با تحریم و روزی دیگر با متاعی تازه تر! والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۳
۶
آب بریز انجاییکه میسوزه!!!!1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۶
اقدام قانونی و انقلابی و اجرای عدالت در مورد سران فتنه یکی دیگر از دستاوردهای مهم این نظام می باشد پس جه بهتر برخورد قانونی بعمل اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۶
۶
اینها از رافت نظام ورهبری دارند بد تعبیر می کنند ومنتظر ازاد شوند تا فتنه ای دیگر را راه بیندازند باید محاکمه شوند وبه سزای خیانت خود برسند.
جمشید
|
Germany
|
۲۲:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۴
داعش داره بیخ گوشمون جولان میده و هرروز خبر از پیشروی های تازه میدن اونوقت ما مدعیان پیروی از امام غلی (ع) بجای همدلی و وحدت در این شرایط حساس بر علیه خودمون چوبه های دار بر پا میکنیم ... وا اسفا
ناشناس
|
Germany
برعلیه خودمون نیست برعلیه منافقان خودمان است. اگر منافقان را از درون ملتمان پالایش قبل از دشمنان اینها ما را نابود میکنند.
محمدجواذ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۴
۸
گفتن اعدام قبل از محاکمه کار درستی نیست. اما همانطور که آقا فرمودند نظام با این حضرات با ملاطفت برخورد کرده، هر اتفاقی که بعد از فتنه افتاد بخاطر کسانی است که تا همین الان هم مشخص نیست که از کارشون پشیمان هستند یا نه، درسته هر کسی ممکنه اشتباه کنه اما بعضی از اشتباهات اونقدر بزرگه که ممکنه بالاترین رای مردم رو تبدیل به تحریمهای سنگین کنه و یا باعث بشه به جای اتحاد بین مردم دشمنی ایجاد بشه و . . . دوستان کمی فکر کنید و راحت از این اشتباهات نگذرید. اشتباهاتی که تبعاتش در زندگی هممون جاریه و به قولی: "نادانی سنگی به چاه می اندازه که 10 نفر عاقل هم نمی تونه اونو در بیاره"
اختلافات سیاسی نباید باعث تفرقه بین ما بشه، همه ی ما دوستار امام علی علیه السلام هستیم و همونطور که ایشان به دنبال عدالت بودن ما هم باید به دنبال برپایی این امر در جامعه باشیم بدور از هر گونه تعصب و جناح بندی سیاسی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۸
۱
در فصل خطر امیر راگم نکنید.آن وسعت بی نظیر را گم نکنید.تنها ره جنت از علی (ع) میگذرد.ای همسفران غدیر را گم نکنید !!عید غدیر بر تمامی غدیریان واقعی مبارک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۳
۸
صراط جان تو مثل کشمش همیشه در عذابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۱۹
۹
لعنت خدا بر هر چه بي انصاف است مثل شما صراطيها. خدا كجاست؟
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
تو به خدا چه کار داری به کدخدا بچست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اینا خدا هم میفهمند؟؟اینا فقط بلدن از اسم خدا خرج کنن.
حسین تویسرکانی
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۱۱
سلام خدمت برادران صراط من با دیدن و یاد اوری اقای میر حسین و خانم رهنورد به یاد مظلومیت ابوذر غفاری می افتم
سهراب حسینی
|
Germany
همشری جان حتما ماست را با ترشی میخور ی که مقایسه کردن توش خلل ایجاد شده
حق شناس
|
Germany
آخی !! نه بابا !!!!!
محسن
|
Germany
ابوذر مورد تمجید اوباما و ایهود باراک
صابر
|
Germany
حتما به دکتر مراجعه کن احتمالا دچار اختلال حواس شدی.
باران
|
Germany
خداییش منم عکسشونو دیدم دلم سوخت مخصوصا برای خود موسوی. یه جورایی زیاد ازش بدم نمیاد به اندازه خاتمی. دوستم ندارم اعدام بشه :(
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۱۶
لعنت خدا بر موسوی و کروبی و خاتمی و هر کس دیگه ای ک میخواد به ایران و جمهوری اسلامی ایران خیانت کنه.... سبز لجنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۱۱
۱۳
بدترین کارهارو کردن باید بر اساس قانون مجازات شن
ايران دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۳
۳
اين سوژه بازي خيلي خوبيه كه يه عده تا ميتونن بخورن!!!!! هي بگن فتنه هي بگن فتنه!!!!!!!!!!!!!!!!ساده ها
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۲
۳
ناشناس ! به فرض محال حرف تو درست باشه ومن با اسم 50 نفر نظر میدم از نظر دادن با عنوان ناشناس خیلی بهتره چون میشه به جای ده میلیون نفر نظر داد و هر ثاینه هم رنگ عوض کرد اگر من با اسم ناشناس نظر بدم کسی میتونه بگه به جای 6 نفر نظر میده خبت ماهم میتونیم بگیم تمام ناشناس ها یکی هستند و دوتا ناشناس نداریم دوما تو معتریضین گشورهایی که به حکومت نوکر صفت خود مثل آمریکا که قدرت دست صهینونیست های مایه دار است را با جمهوری اسلامی یکی میدونی در تمام دنیا یک کشور را مثال بزن که خونی ترین دشمن دین و کشور شون بگه اینهایی که تو ی ایران دارند آشوب میکنند ثرمایه ما یعنی اسرائیل هستند چرا از اربابات نخواستی که این حرف ناتانیا هو را تکذیب کنه ؟ که هنوز هم دیر نشده یک نظر بذار خیلی محترمانه از ارباب ها (خاتمی و موسوی و کروبی ) بخوا ه سریعا این گفته ها را تکذیب کنند وبگن ما مستقل هستیم و نظام را دوست داریم اسلام را دوست داریم ولی به انتخابات معترضیم اگر این کار را کردند بدان که آنها نوکر نیستند وگر نه هم نوکرند هم وطن فروش هم دین فروش و جاسوس و هم آدم کش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۵
۵
انتخابات اخیر خودش کاملا نشون داد اکثریت چه کسانی هستند,آقای روحانی هم که اوایل در نظرسنجیها وضع خوبی نداشتند با حمایت خاتمی و هاشمی و البته وعده آزادی موسویو کروبی محبوبیتش دو چندان شد و با فاصله زیاد انتخاب شد,
جاالب اینجاست اصلاح طلبان عملا با رد صلاحیت لیدر اصلیش هاشمی عملا با یار ذخیره وارد میدان شده بود!وگرنه هاشمی و یا خاتمی(در صورت اجازه حضور)به مراتب رای بیشتری داشتند,
تقریبا بیش از90درصد کسایی که شرکت نکردند هم که کسانی هستند که بدلیل اعتراض به انتخابات قبل و اپوزوسیون بودن شرکت نکردند,چون واضحه طرفداران نظام ... امکان نداره شرکت نکنند, مگر استثنایی باشه,
پس خیلی واضحه اکثریت چه نظری دارند
از میزان مثبت دادن به کامنت ها اونم تو سایت اصولگرا هم میشه به خیلی نتایج پی برد,اگه متعصب نباشیم
ناشناس
|
Sweden
|
۲۳:۳۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۹
۳
انشاا... خدا از همين قصرها نصيب شما و بخصوص نويسنده محترم بنمايد. الهى آمين
مقتدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۷
۳
ترک قصر هرگز اتفاق نمی افتد چون همه پشیمان می شوند
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۸
۱۵
سرتونو درد نیارم موسوی و کروبی خاتمی مفسد و باید اعدام شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۱۴
۹
صراط تو رابخدا برای یکبار هم که شده با دقت همین نظرسنجی خودت را بشین تحلیل کن به آمار مثبت و منفی ای که خوانندگان این سایت به نظر های مختلف دادن دقت کن و دست از عناد با سرمایه های این انقلاب بردار.وگرنه تاریخ درس فراموش نشدنی به شما و طرفدارانتون که اندازه رای یک کاندید افراطی هستید خواهد داد اگر راست میگی این نظر را بذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا نظر سنجی یه سایت هیچ وقت اعتبار نداره. ثانیا شما بهتره خودتون یه نگاه دقیق تری به کامنت ها بکنید ثالثا کسانی که این همه به ملت ضربه زدند باعث اصلی تحریم ها بودند کشور را سال ها به عقب بردند کشور را به جنگ داخلی کشاندند باید باهاشون چه کرد؟
شما می دانید که اداره کشور در شرایط فتنه یعنی چه ؟ شما می دانید که وقتی در کشور جنگ داخلی وجود دارد چه ضربه های بزرگی به صنایع مختلف می خورد ؟ شما هزینه این فتنه را برای مردم ایران می دانید چقدر سنگین بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۵
۷
آب بریزید همونجایی که موسوی سوزوندتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۹
۵
صراط ........ لطفا...احمدی نژاد ...... با اون معاون اول باید تو حصر شود یا یه مهندس پاک؟ انصافم چیز خوبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۵
۷
به نظر من حصر فتنه گران بهترین و درست ترین کار در حق آنها بوده. در تاریخ اسلام هم عایشه (زن پیامبر) به خاطر فتنه انگیزی هایش مدتی در حصر بود تا اینکه ابراز ندامت و پشیمانی کرد.
بهترین و ملاطفه ترین برخورد نظام موضوع حصر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۵
۱۰
اگر اینها توبه کنند آیا شهدا حیات می یابند و به زندگی ادامه خواهند نمود
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۹
۷
کروبی و موسوی شیرهایی هستند که جانشان را به ملت دارن هدیه میکنن مشکل این ملت بودن شغالهاس که وقتی شیر ها در بندند جولان میدن همین وبس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته شیر پاکتی ! خخخخخخخخخخخخخخ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۶
۸
آقایان و خانمها توجه داشته باشید اینها در هر کشور دیگری که بودند اعدام می شدند پس حرف زدن ار رفع قصر بیهوده است متخلف باید مجازات شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۳
خب حکم اعدام موسوی را بدون دادگاه و اثبات جرم ...چه حکمی دارد؟
لااقل شما که طرف مقابل را به قانون شکنی متهم می کنید بیاییید قانون مدار باشید و دادگاه بگذارید، اثبات کنید، اعدام کنید ولی منت نگذارید و کار غیر قانونی نکنید.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۴
حیات شما در تشدید دو دستگی وتفرقه وسمپاشی است که از سال 88 بین اقشار مختلف مردم در جامعه ایجاد شده است

کی میخواهید به این داستان تکراری و تهوع اور فتنه فتنه... و تفرقه پایان دهید!؟
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین. دقیقا همینست.
این افراطیون مانند صراط و کیهان شریعتمداری و...نانشون تو ایجاد دودستگی و کاسبی از فتنه و تحریم هاست
به همبن خاطر تا صحبت از پایان دادن به تحریم ها یا ختم کردن ماجرای 88 میشه از عصبانیت منفجر میشن چون منافشون اساسی به خطر می افته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۷
صراط محبوبیت سید محمد خاتمی و میرحسین عزیز را نمیتواند ببیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک .
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۱
۲
افرادی که خواهان ازادی فتنه گران هستند هیچ به این موضوع قکر میکنند که اگر این مخالفت علیه نظام از سوی افراد عادی جامعه صورت میگرفت همین سران فتنه چه برخورد شدیدی با این افراد میکردند لطفا از خواب غفلت بیدار شوید ایا دولت های غربی با مخالفانشان بهتر از این برخورد میکنند قدر این امنیت نسبی را با بدون در نظر گرفتن هیچ حزب و جناحی بودن بدانیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۰
پس محمود و معاونانش چی میشه ؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۰
۲
فتنه گر منافق اعدام باید گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۲
۲
درود بر مطهری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۲
۱
با سلام
اگه قصره چرا نمایندگان مجلس نمیرن چند وقتی توی اون زندگی کنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۲
۱
صراط یخورده واقع بین باش بیا بیرون و ببین نظر اکثریت مردم در مورد محصورین چیه ؟ اینقدر جانبداری الکی و بیخودی نکنید که روز به روز تنفر ملت از شما بیشتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۳
۱
از نظرات و امتیاز ها معلومه که حق با کیه . ضما مثل اینکه صراط امتیاز ها رو بسته چون من هرچی امتیاز میدم امتیازی اضافه یا کم نمیشه
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۲
۱
به نظر من نامه آقاي مطهري خود پر از دليل و برهان است . شما اگر مي خوايد يك پايگاه خبري موفق باشيد . نبايد اينقدر تندرو و دور از اعتدال باشيد . من ژايگاه شما رو در كنار رجا نيوز و فارس تند رو و وابسته به گروه خاص و دور از اعتدال مي بينم
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
۲
۲
اول از همه احمدی نزاد اعدام شه بعد بقیه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
۱
۱
چرا بيهوده بر طبل فتنه مي كوبيد؟ بهتره اينها را محاكمه كنيد تا صدايشان به گوش ملت برسد. آنوقت اعدامشان كنيد. شما فكرمي كنيد اينها هيچ جوابي ندارند. شما اول اجازه بديد اينها حرف بزنند انوقت متوجه ميشيد كه حرف كروبي درسته يا اتهامات جنتي؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
محاکمه شن اگه حصر حقشون شد حصر بشن اگه قصر حقشون شد برن قصر، اگه اعدام، اعدام شن.
هیچی مثل بلاتکلیفی نیست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۲
۳
از خداي بزرگ مسئلت داريم حرمت شكنان عاشورا را كه با توسل به فواحش مرد وزن انجام دادند تا مهره اي را بسوزانند فتنه را از ريشه بخشكاند آمين يا رب العالمين
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۶
۲
بهترین رفراندوم 24 خرداد 92 بود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۴
۲
یک انتقادی هم به مدیر سایت دارم :

سیاست رو در چارچوب دین قرار بده نه دین رو در چارچوب سیاست!

این همه تو سایتت از قالی باف تا خاتمی بهشون توهین می کنی اما اون دنیا تحمل آتش جهنم رو داری؟
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۴
۰
خواهشا این قدر به جون هم نیفتید به فکر مملکت باشید ودعا کنید ازاین امتحانات الهی بیرون بیایم داعش نزدیک ماست به فکر اونان باشید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
۲
۴
همین طور حصر ادامه داشته باشه. ولی اعدام نه چون اوضاع مملکت به هم میریزه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز