۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

حمله عضو جبهه پایداری به احمدی‌نژاد!

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز جبهه پایداری، ولایت است، اگر کسی نسبت به ولایت اما و اگر داشته باشد و 10 روز خانه‌نشینی کند و در مقابل دیدگاه ولایت بایستد، جبهه پایداری هیچ گونه حمایتی از این فرد نخواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۲۴۸۹
صراط: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز جبهه پایداری، ولایت است، اگر کسی نسبت به ولایت اما و اگر داشته باشد و 10 روز خانه‌نشینی کند و در مقابل دیدگاه ولایت بایستد، جبهه پایداری هیچ گونه حمایتی از این فرد نخواهد کرد.

"زهره طبیب‌زاده"  با بیان اینکه اصولگرایان باید بیش از پیش بر روی نقاط مشترک خود که همان حفظ نظام و تبعیت بی چون و چرا از ولی‌فقیه است، تکیه کنند، اظهار داشت: اصولگرایان با توجه به مصالح نظام باید به گونه‌ای تلاش کرده که دیدگاه‌ها و رویکردهای خود را به هم نزدیک‌تر کنند.

از 92 تا 84

عضو جبهه پایداری درباره دلایل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92، اظهار داشت: من پیروزی دکتر روحانی را در انتخابات سال 92، ناشی از شکست اصولگرایان نمی‌دانم. رأی مردم به دکتر روحانی به دلیل جناح‌بندی‌های رایج سیاسی نبوده است. بسیاری از مردم انتصاب دکتر روحانی را به جریان اصلاح‌طلب قبول ندارند.
 
طبیب‌زاده گفت: بسیاری از مردم عادی، منافع آنی خود را می‌بینند و کاملا طبیعی است که به کسی رأی بدهند که منافع آنی‌شان را تأمین کند. هر کسی که در آن دوران می‌آمد و بحث حذف تحریم‌ها را مطرح می‌کرد، با توجه به فشاری که مردم از نظر اقتصادی در دو سال آخر دولت احمدی‌نژاد متحمل شده بودند، مردم به سوی آن شخص رجوع می‌کردند، احمدی‌نژاد در سال 84، عضو هیچ گروه اصولگرایی نبودند و به طور مستقل وارد انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

وی افزود: چون جامعه می‌دید که عده‌ای آقازاده برای خودشان حاشیه امن درست کرده‌اند و به سوء استفاده از جایگاه خود مشغول‌اند و با توجه به شعارهای آقای احمدی‌نژاد مبنی بر تحقق عدالت اجتماعی، مردم به ایشان اقبال نشان دادند.
 
به احمدی‌نژاد محتاج نیستیم!

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه جبهه پایداری به هیچ وجه محتاج داشتن رابطه با احمدی‌نژاد نیست، تأکید کرد: خط قرمز جبهه پایداری، ولایت است. اگر کسی نسبت به ولایت اما و اگر داشته باشد و 10 روز خانه‌نشینی کند و در مقابل دیدگاه ولایت بایستد، جبهه پایداری هیچ گونه حمایتی از این فرد نخواهد کرد متأسفانه آقای احمدی‌نژاد، کارنامه ولایت‌مداری قابل توجه و قابل قبولی را از خود ارائه نکردند.

مصباح پرچم‌دار مبارزه با انحراف

وی گفت: آیت‌الله مصباح برای همه حامیان نظام و انقلاب یک چهره شناخته شده هستند. ایشان فردی بودند که در دوران سیاه اصلاحات، پرچم مبارزه با انحراف فکری و ایجاد تفکرات لیبراستی دینی را مورد نقد شجاعانه قرار دادند؛ دقیقا همانند شهید "مطهری" که تفکرات منافقین و نهضت آزادی را مورد نقد قرار می‌دادند. شهید مطهری معتقد بودند که این تفکرات در آینده، اندیشه دینی را از اندیشه روحانیت جدا و زمینه بروز التغاط فکری را فراهم می‌کند.
 
طبیب‌زاده ادامه داد: چون آیت‌الله مصباح، زودتر از زمان خود، در برابر انحرافات فکری موضع گرفتند، طبیعی است که حامیان جریانات انحرافی در جامعه، نوک تیز حمله خود را متوجه ایشان کنند.
 
وحدت تاکتیکی نه...وحدت اعتقادی آری...
 
طبیب زاده با اشاره به اینکه وحدت‌های تاکتیکی همیشه قابل خدشه است، بیان کرد: متأسفانه در جریان انتخابات مجلس نهم، وحدت میان جبهه متحد اصولگرایان، در داخل مجلس، تبدیل به دو جریان فکری شد. برای جلوگیری از این شکاف‌ها، آیت‌الله مصباح همواره وحدت بر اساس اصول و مبانی اصولگرایی را مطرح کرده‌اند.
 
وی افزود: اگر اصولگرایان نقاط مغایرت خود را کنار بگذارند و بر روی اصول مشترک وحدت کنند، پیروزی اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس دور از ذهن نیست و فکر هم نمی‌کنم که انتخابات سال 92 بر روی انتخابات مجلس دهم، سایه بیندازد.

همه محوریت مصباح را قبول دارند

وی اظهار داشت: جریانات مختلف اصولگرایی اعلام کرده‌اند که در نشست وحدت اصولگرایان شرکت خواهند کرد. حضور شخص آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان سخنران اولین نشست‌های اصولگرایی، نشان‌دهنده این موضوع است که گروه‌های اصولگرا، ایشان را به عنوان محور وحدت قبول دارند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:در این میان ممکن است افرادی هم باشند که ان‌قلت‌ها و اما و اگرهایی را بیاورند که اساسا این نوع اظهار نظرات قابل ارزش نیست.