۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

واکنش رونالدو به شایعات درباره یک برکناری

رونالدو گفت: نگران توپ طلا نیستم و به خاطر این موضوع بی‌خواب نشده‌ام.
کد خبر : ۲۰۲۶۱۴
صراط: ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که نگران کسب توپ طلا نیست و نقشی در برکناری سرمربی سابق تیم ملی کشورش نداشته است.

کریستیانو رونالدو  اعلام کرد که نقشی در برکناری پائول بنتو نداشته و از پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه «کوریو دا مانیا»، پرمخاطب‌ترین روزنامه پرتغال خودداری کرد. این روزنامه گزارش کرده بود که ستاره رئال مادرید و برنده توپ طلا 2013 از تیاگو مندس و ریکاردو کاروالیو خواسته که بعد از اینکه پس از سه سال غیبت به تیم ملی پرتغال بازگشته‌اند، رسما عذرخواهی کنند.

رونالدو اظهار داشت: من بازگشت این بازیکنان و دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را یک موضوع مثبت می‌دانم. تیم اکنون چهره خوبی دارد و در آینده هم همین طور خواهد بود. این برای ما خوب است. نمی‌خواهم به این سوال پاسخ دهم زیرا ارزشش را ندارد.

رونالدو این روزنامه را به توطئه‌چینی علیه تیم‌ملی در سال‌های اخیر در خصوص مسائلی که وجود خارجی ندارند، متهم کرد. وی ادامه داد: این شرایط را باید کنار گذاشت. ترجیح می‌دهم به مسائل مثبت درباره مربیانی که زیر نظر آنها تمرین کرده‌ام؛ از بولونی که اولین مربی‌ام بود تا آنچلوتی و فرناندو سانتوس فکر کنم. همیشه درس‌های خوبی از مربیانم آموخته‌ام. در فوتبال چرخه‌ها وجود دارند و چرخه پائولو بنتو برای ما با ناراحتی به پایان رسید. در یازده سال گذشته تصمیماتی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفته شده و همه این تصمیمات را رئیس فدراسیون اتخاذ کرده است. هرگز بازیکن یا یک گروه از بازیکنان در این تصمیم‌ها دخالت نداشته‌اند. این صحبت‌ها مرا ناراحت می‌کند.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در خصوص دیدار فردا شب مقابل دانمارک در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 خاطرنشان کرد: دانمارک رقیب قدرتمندی است و در خانه بازی می‌کند. شیوه بازی آنها تقریبا همان است. بازیکنان فوق‌العاده هستند. تیم خوبی داریم و مطمئنیم که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. این هفته، هفته بسیار خوبی برای ما بود.

وی اضافه کرد: نگران توپ طلا نیستم و به خاطر این موضوع بی‌خواب نشده‌ام.
منبع: فارس