۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

حسین یکتا به نقل از رهبر انقلاب: اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی می‌شدم

مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد
کد خبر : ۲۰۲۶۴۸
صراط: حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) عصر امروز در سومین همایش افسران فرهنگی استان لرستان ، اظهار کرد: ما با جبهه مردمی، حرفه‌ای، تخصصی انقلاب به‌سمت شکل‌گیری قرارگاه‌ها به‌ریاست و فرماندهی مقام معظم رهبری و کمک عزیزانی که پشت قرارگاه هستند می‌پردازیم.

وی افزود: تا حرفه‌ای شدن و تخصصی شدن برای شکل‌گیری قرارگاه‌ها هنوز کار داریم، چرا که سال گذشته در جلسه‌ای در همین استان به‌دنبال شکل‌گیری برای کار جبهه‌ای بودیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) عنوان کرد: نزدیک به ۴ سال قبل با سرلشکر جعفری ضرورت دیدیم که با توجه به آرایشی که دشمن گرفته و تدبیری که مقام معظم رهبری دارند، مجموعه‌های مردمی و خودجوشی که بر حسب امر ولایت و تکلیف به میدان آمده‌اند دور هم جمع شویم و با هم هماهنگ و هم‌افزا شویم تا کاری حرفه‌ای و تکلیفی انجام شود.

یکتا با اشاره به "محاسبات و معادلات ما محاسبات و معادلاتی است که مقام معظم رهبری روشن کرده است" تصریح کرد: موضع ما موضع عمل جبهه‌ای، حرفه‌ای و تخصص به‌هنگام است و موضع ما در این جبهه فرهنگی انقلاب نباید به‌گونه‌ای باشد که محاسبات و معادلات ما بر عمل انقلابی ما بلغزد.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در رابطه با برنامه‌های آینده این قرارگاه عنوان کرد: آنچه ما رصد می‌کنیم پیشروی حرفه‌ای دشمن است تا جایی که از شهادت طلبی ما و نظام شهادت طلبی ما کپی برداری می‌کند و با به وجود آمدن این وضعیت در داعش روی مغز جوانان ما کار می‌کند.

وی افزود: اکنون جنگ تصرف عقلها و قلبها آغاز شده است و زمانی که ایمان و اعتقاد و باور را نشانه رفتند دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم.

یکتا با اعلام "دشمن همان چیزی است که ما در فضای مجازی می‌بینیم" بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد و دشمن نیز برای هر یک نفر از ۷۰ میلیون نفر جمعیت ایران پرونده درست کرده است و بر تصرف عقول و قلوب برنامه دارند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: دشمنان به‌دنبال عوض کردن باور و اعتقاد هستند و فقط در زمینه فضای مجازی لشکری را به خط کرده‌اند مانند واتس‌اپ و وایبر و ای‌میل که پایه و کف کارهایی است که انجام می‌دهند و کارتل‌های بزرگی برای هم‌افزایی‌های اینها برحسب هر کشور و قبیله شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آنها در اتاق‌های فکرشان برای جذب کودکان و نوجوانان کارتون‌ها و بازی‌هایی طراحی کرده‌اند که در لابه‌لای آن فریم‌هایی وجود دارد که در ضمیر ناخودآگاه کودک شکل می‌گیرد و کودک آن را درک می‌کند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید روبه‌روی شما سه، چهار جبهه شکل گرفته است جبهه آدم‌خوارها، جبهه صهیونیست‌ها، جبهه سرمایه‌دارها، و دیگر از مجموعه‌های شما تک به تک کاری برنمی آید، بروید و جبهه شوید.

وی عنوان کرد: اینجا است که امر جبهه شدن در حد سخنرانی نیست و قرارگاه و نقشه رصد می‌خواهد و رسیدگی به مسائل استان می‌خواهد، منتظر دستور و فرمان نشوید در حالی که مقام معظم رهبری نیز اعلام جهاد کرده است.

یکتا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است جنگ عزمها و اراده‌ها شروع شده است نه جنگ امکانات و تشکیلات، و دشمن ما سه‌شیفته کار می‌کند تا جمهوری اسلامی را پاک کند یا تحریم و تخریب کند و مقام معظم رهبری همه‌چیز را به ما گفته است ولی ما فقط می‌خوانیم و می‌نویسیم و زندگی خود را می‌کنیم و کار فرهنگی هم  می‌کنیم، ما در این جنگ نرم باید باورمان شود که جنگ شده است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود به جنگ نرم اشاره زیادی کرده است افزود: مقام معظم رهبری از ما خواسته است که تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنیم، ما نیز باید به‌عنوان یک حکم اجرا کنیم و مسئله فرهنگ را به‌عنوان مسئله اول کشور بیان کرده است.

وی اظهار کرد: آنچه شهدا کار فرهنگی حق کردند بر خدا پرستی، فطرت، عدالت و صداقت است، صداقتی که امروزه گم شده است و برای همین است که کار ما امروزه اثر ندارد و حرفه‌ای نبوده است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری خودسازی و مقاومت از مهمترین مسائل برای پیروزی بر دشمنان است و ما همه باید تمدنی فکر کنیم، جهان‌وطنی فکر کنیم که وطن ما انقلاب و آرمان ما است ولی نقشه و طرح و فعالیت‌های شبانه‌روزی می‌خواهد



منبع: حزب الله سایبر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز