۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳

دستگیری فرد مهاجم به آیت‌الله مکارم

این فرد که با هدف آزار رساندن به این مرجع تقلید به سوی وی حمله‌ور شده بود، با هوشیاری نیروهای حفاظت دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی دستگیر شد.
کد خبر : ۲۰۲۶۶۰
صراط: فردی که قصد حمله به آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی را داشت، دستگیر شد.

در مراسم عمامه‌گذاری 70 نفر از طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه امیرالمومنین (ع) که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، فردی به سمت آیت‌الله مکارم شیرازی حمله کرد.

این فرد که با هدف آزار رساندن به این مرجع تقلید به سوی وی حمله‌ور شده بود، با هوشیاری نیروهای حفاظت دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی دستگیر شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۲۶
۱۹
از سوی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظلّه) اعلام شد:اصلاح یک خبرامروز در مجلس جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر و عمامه گذاری گروهی از طلاب در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) تشکیل شده بود جریانی پیش آمد که متأسفانه بعضی از سایت ها آن را نادرست نقل کرده بودند. امروز در مجلس جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر و عمامه گذاری گروهی از طلاب در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) تشکیل شده بود جریانی پیش آمد که متأسفانه بعضی از سایت ها آن را نادرست نقل کرده بودند.

جریان از این قرار بود، فردی که ناراحتی روانی دارد و بارها به دفتر معظّم له مراجعه کرده و به او کمک نموده بودند، امروز هم شاید برای گرفتن کمک وارد مجلس شد و از آنجا که ازدحام جمعیت بسیار زیاد بود محافظین به او پیشنهاد کردند که در همان پایین مجلس بنشیند. او عصبانی شد و با کفش خود محکم به یکی از محافظین کوبید و به طرف جایگاهی که معظّم له نشسته بودند، حرکت کرد. محافظین او را گرفته و به خارج هدایت کردند و تا امروز عصر نیز آزاد بود و شنیده شد که او را به تازگی دستگیر کرده اند. نه توطئه ای در کار بود و نه برنامه خاصی.

امیدواریم ناقلان اخبار تقوای خبرنگاری را در کار خود بیشتر رعایت کنند و از مرکز اصلی خبر، خبر را دریافت دارند.

دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته)



تاریخ انتشار : « 1393/07/21 »