۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

پرسپولیس- رئال منتفی شد/ واکنش رویانیان به اظهارات سیاسی درباره یک امضا

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازی دوستانه با رئال مادرید به خاطر حساسیت‌های به وجود آماده منتفی شده است.
کد خبر : ۲۰۲۷۳۸
صراط: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازی دوستانه با رئال مادرید به خاطر حساسیت‌های به وجود آماده منتفی شده است.

حمیدرضا سیاسی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده برگزاری بازی دوستانه با رئال مادرید به مصحلت هیچ کدام از دو طرف نیست به خاطر همین برگزاری این بازی منتفی شده است.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره گفته‌های رویانیان که فرد جاسوس موساد را به عنوان واسطه به رئال مادرید معرفی نکرده است، بیان کرد: امضای رویانیان روی نامه‌ای که برای باشگاه رئال مادرید ارسال شده است وجود دارد، من هیچ وقت بر اساس سند جعلی صحبتی نمی‌کنم و اصالت سند برایم واقف شده که آن را بیان کردم.

وی درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت اسپانسر ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود و آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

سیاسی در مورد وضعیت مهاجم سیرالئونی بیان کرد: حضور این مهاجم در تیم پرسپولیس منتفی شده است چرا که این بازیکن حاضر نشد در تمرینات تست بدهد و بیان کرد که من با همین شرایط به تیم پرسپولیس می پیوندم که ما هم قبول نکردیم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال درخشان بیان کرده موقعی که از سطح کیفی یک بازیکن مطمئن شود آن بازیکن را به خدمت می‌گیرد، بر این اساس جذب بازیکن سیرالئونی منتقی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی چند بازیکن خارجی را پیشنهاد دادند که ما در حال بررسی هستیم تا آنها را جذب کنیم.


**رویانیان: من نامه ارسالی به باشگاه رئال مادرید را ارسال نکرده ام/گفته های سیاسی را پیگیری میکنم

محمد رویانیان گفت: امضای من در نامه مذکور ثبت نشده است و موضوع مطرح شده توسط سیاسی را پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: نامه‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس با امضای من ثبت شده است اما من هیچ وقت نامه‌ای که سیاسی آن را مطرح کرده امضا نکرده‌ و تأیید هم نمی‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال من درحال رسیدگی و بررسی این موضوع هستم چراکه جهانشاهی را به عنوان واسطه با باشگاه رئال مادرید معرفی کرده‌ام اما در این بین امضایی صورت نگرفته است.