۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست +تصاویر

عضو تیم ملی والیبال ایران گفت: قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا از تیم ایران هراس دارند؛ طلای بازی‌های آسیایی خستگی مسابقات را از تنم خارج کرد.
کد خبر : ۲۰۲۸۹۳
صراط: عضو تیم ملی والیبال ایران گفت: قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا از تیم ایران هراس دارند؛ طلای بازی‌های آسیایی خستگی مسابقات را از تنم خارج کرد.
 
مجتبی میرزاجان‌پور جوان موفق عضو تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی، جام جهانی و رقابت‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به کرمان سفر کرد و در فرودگاه کرمان مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اهالی والیبال کرمان قرار گرفت.
 
شاید برای خیلی از مردم کرمان دلیل سفر این قهرمان ملی به کرمان یک سفر تفریحی و بازدید چند روزه از دیدار کریمان باشد اما این ماجرا به گونه دیگری است و میرزاجان‌پور را حالا باید یک شهروند کرمانی دانست.
 
وی اخیرا با نیلوفر ابراهیمی یکی از دختران والیبالیست ملی‌پوش و  برجسته کرمانی ازدواج کرده و بنا به گفته خودش هر دو سه ماه یک‌بار برای دیدار با خانواده همسرش به کرمان می‌آیند و اکنون بچه ‌کرمان محسوب می‌شود.
 
گفتگوی خبرنگار با مجتبی میرزا جانپور
 

گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست+ تصاویر
جامعه والیبال کرمان میزبان یکی از قهرمانان ملی ما در این رشته است، آقای مجتبی میرزاجان‌پور به کرمان خوش آمدید و از حضورتان در کرمان صحبت کنید ...
 

خیلی خوشحال هستم که در کرمان حضور دارم با توجه به اینکه من متولد کرمان نیستم و در این شهر نیز زندگی نکرده‌ام، مردم کرمان و اهالی ورزش و مسئولان در بدو ورود من به کرمان با استقبال از من و خانواده‌ام من را مورد لطف و محبت خود قرار دادند.
 
حدود یک سال است که من با نیلوفر ابراهیمی از اعضای تیم ملی والیبال بانوان ایران ازدواج کردم‌ و دلیل حضور من در کرمان نیز به همین موضوع ارتباط دارد، من به کرمان آمده‌ام تا با خانواده همسرم و اقوام وی دیدار کنم و پس از چند روز استراحت به تهران بازگردم.
 
آقای میرزاجان‌پور از مسابقات جام جهانی والیبال در کشور لهستان شروع می‌کنیم، تیم ملی کشورمان با وجود تلاش همه بازیکنانش در نهایت با کسب عنوان ششمی جهان به کار خود در این مسابقات خاتمه داد، این دوره از مسابقات را چگونه دیدید.
 

همان‌گونه که از نام مسابقات مشخص است، رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد، بهترین‌های جهان در این مسابقات حضور داشتند و مسابقات مرحله به مرحله سخت‌تر و سنگین‌تر از دور قبل بود.
 
تیم ملی در جام ‌جهانی آغاز خیلی خوبی داشت و با‌ برتری برابر ایتالیا روحیه و انگیزه زیادی در درون تیم ایجاد شد در چند دوره اخیر دیدارهای ایران و ایتالیا همواره جذابیت‌های خاص خودش را داشته و با توجه به کری که بین 2 تیم وجود داشت، بچه‌ها با به نمایش گذاشتن بازی خودشان به دور از استرس و هیاهو موفق به پیروزی در این مسابقه شدند.
 
فکر می‌کنید در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم.
 
والیبال ایران در چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است ما اکنون در آسیا حرف اول را می‌زنیم و در لیگ جهانی و جام جهانی جایگاه‌های خوبی را کسب می‌کنیم‌.
 
قدرت‌های بزرگ والیبال جهان اکنون از تیم ایران هراس دارند و برابر ما به دنبال ارائه بهترین بازی خود هستند با توجه به اظهارنظر‌های کارشناسان ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و برای نخستین بار تیم بزرگسالان ایران موفق به کسب عنوان ششمی جهان شد‌.
 
گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست+ تصاویر
البته عده‌ای از مردم و کارشناسان هم اعتقاد داشتند ما می‌توانستیم جایگاه بهتری را هم در جام جهانی به دست آوریم.
 
رضایت مردم ‌خستگی مسابقات را از تن من و سایر بچه‌های تیم ملی خارج می‌کند اما ما همه شرایط لازم را برای حضور در جمع تیم‌های اول و سوم جام نداشتیم، برخی تیم‌ها در قیاس با ما در شرایط بسیار بهتری هستند.
 
من تصور می‌کنم سطح توقعات و انتظارات مردم از بچه‌های تیم ملی والیبال افزایش یافته است، مردم علاقه دارند تا تیم کشورشان قهرمان مسابقات شود اما ما باید با نگاه به واقعیت‌ها قضاوت کنیم و بر همان اساس از بچه‌های تیم ملی انتظار داشته باشیم.
 
منظور شما از واقعیت‌ها چه چیزی است.
 
ما ایرانی‌ها افرادی اغلب احساسی هستیم، بچه‌های تیم والیبال چند ماه اخیر سال‌جاری را در اردو، مسابقات و مسافرت‌های متعدد به کشورهای مختلف بوده‌اند از زمانی که تیم به جام جهانی اعزام شد تا قبل از بازی‌های آسیایی حدود 45 روز ما نتوانستیم خانواده‌های خود را ببینیم.
 
اغلب بچه‌های تیم در برخی مواقع با مشکلات روحی و روانی شرایطی روبه‌رو می‌شدیم که این مسئله کار ما را برای حضور در مسابقات با مشکل مواجه کرد‌.
 
در یکی دو سال اخیر والیبال به عنوان یک رشته گروهی موفقیت‌های زیادی را برای ورزش ایران به ارمغان آورده است و ما خوشحال می‌شویم که می‌توانیم با پیروزی در مسابقات مختلف خوشحالی ‌و انرژی مثبت را به مردم کشور هدیه کنیم.
 
این یک افتخار بزرگ برای من و سایر اعضای تیم ملی است آن هم در موقعیت کنونی که تنها دل‌خوشی مردم پیروزی‌های ورزشکاران است.
 
یعنی دوری از خانواده موجب شد تا تیم ملی در جام جهانی عنوان ششمی را کسب کند.
 
بله همان طور که گفتم ما ایرانی‌ها آدم‌های احساسی هستیم البته در این بین مشکلات دیگری هم جود داشت مثلا ما با تیمی‌هایی که برای نخستین بار با آن‌ها مسابقه داشتیم به مشکل می‌خوردیم و به عبارتی عدم شناخت کافی از این تیم‌ها برای ما دردسرساز شده بود.
 
باید اذعان کنم که ما توان و تمرکز بازی در تورنمنت‌های بالای 20 تا 25 روز را نداریم و در مسابقات جام جهانی علاوه بر این مشکلات به عنوان ششمی قناعت کرده بودیم.
 
با توجه به شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم و عدم شناخت کافی از تیم‌های آلمان و فرانسه نتوانستیم در مقابل این 2 تیم بازی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم.
 
جو سنگینی بر سالن‌های محل برگزاری بازی‌های جام جهانی حاکم بود این شرایط برای اعضای تیم ملی قابل تحمل بود.
 
این سئوال یکی از خبرنگاران رسانه‌های لهستان از من بود و باید بگویم جو سالن‌های والیبال در ایران به مراتب وحشتناک‌تر از سالن‌های لهستان بود.
 
ما این شرایط را در بازی‌های لیگ برتر کشور در شهرهای کاشان، ارومیه، گنبد و ... تجربه کردیم و از این حیث مشکلی نداشتیم و با چنین جوی آشنایی کاملی داشتیم.
 
تیم ملی بلافاصله پس از پایان مسابقات جام جهانی راهی مسابقات آسیایی اینچئون در کره جنوبی شد، سطح کیفی این مسابقات به چه شکل بود.
 

بازی‌های آسیایی در مجموع برای کاروان کشورمان مهم بود به خصوص خیلی‌ها از والیبال انتظار داشتند تا مدال طلا را برای کشور به ارمغان آورد.
 
البته سطح مسابقات در مراحل اولیه برای بچه‌های ایران پایین بود و تیم‌هایی مثل مالدیو، کویت و ... رقبای بزرگی برای ما نبودند اما در مراحل بعدی چین، هند و ژاپن رقبای خوبی برای تیم ایران محسوب شدند.
 
گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست+ تصاویر
یکی از مسائلی که در اینچئون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، حضور همسران بازیکنان تیم ملی در کنار آن‌ها بود، این حضور به بازیکنان تیم ملی چگونه کمک کرد.
 
اما همان‌گونه که گفتم حضور در تورنمنت‌های سخت و مهم و دوری از خانواده شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم را بهم ریخته بود و با توجه به صحبت‌های انجام شده با مسئولان فدراسیون و با اسپانسری شرکت گلرنگ ما توانستیم پس از مدت 45 روز خانواده‌های خود را بینیم.
 
به نظر من حضور خانواده‌های بچه‌ها‌ به ما کمک زیادی کرد و روحیه بازیکنان را دوچندان کرد ما از ابتدای سال سفرهای مکرری را پشت سر گذاشتیم، سفرهایی که 10 تا 20 روزه بود و کل بچه‌ها اینگونه نیمه نخست امسال را پشت سر گذاشتند.
 
اما توانستیم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی مسابقات را برای کشورمان به دست آوریم و با این مدال خستگی چند ماهه مسابقات را از تن خود خارج کنیم.
 
البته این موضوع موجب شد تا ما با استرس هم مسابقات را دنبال کنیم چراکه اگر نتیجه لازم را کسب نمی‌کردیم خیلی‌ها می‌گفتند حضور خانواده‌های بازیکنان عامل این مسئله بوده است.
 
بازیکنان تیم در این مدت چند ماهه ابتدای سال اصلا فرصت یک تفریح و گردش معمولی را با خانواده و فرزندان خود را نداشته‌اند و قطعا حضور آن‌ها روحیه ما را دوچندان کرد، مثلا خود من امسال پاسپورتم را عوض کردم حدود 13 سفر پشت سر هم را تیم ملی والیبال تجربه کرد‌.
 
خیلی از ورزشکاران از نحوه میزبانی مسابقات نارضایتی خود را اعلام کرده بودند، شما در این مورد چه صحبتی دارید.
 
میزبانی کره‌ای در سطح پایینی بود، غذا و امکانات در راس این نارضایتی‌ها بود، مثلا برای رفتن به سالن برگزاری مسابقات باید مدت 40 تا 45 دقیقه را مسیر پشت سر می‌گذاشتیم یا یک ساختمان بیست و چند طبقه را به عنوان محل اسکان تیم‌ها در نظر گرفته بودند که این ساختمان تنها یک آسانسور داشت و ما برای استفاده از آسانسور باید در صف می‌ایستادیم‌.
 
شما در تیم ملی جایگزین بازیکن با‌سابقه‌ای چون حمزه زرینی شدید، چگونه توانستند این جایگاه را در تیم برای خود ایجاد کنید.
 
تیم ملی والیبال جو خیلی خوبی دارد، بازیکنان با یکدیگر رفاقت دارند و در درون زمین با هم رقیب هستند من با تمام بچه‌های تیم ملی ارتباط خوبی دارم و احترام خاصی برای اعضای تیم قائل هستم.
 
به عقیده من همین دوستی‌ها، اتحاد و یکپارچگی‌، صمیمیتی که مابین اعضای تیم وجود داشت موجب شد تا تیم ملی والیبال در زمین مسابقه خوش بدرخشد.
 
با مربیان خارجی در والیبال ایران زیاد کار کرده‌اید، کوویچ، ولاسکو و کواچ، نظر شما در مورد ولاسکو چیست.
 
ولاسکو چهره والیبال ایران را دگرگون کرد و به نظر من این مربی والیبال ایران در سطح بین المللی متحول کرد و به نوعی با ولاسکو شخصیت والیبال ایران در دنیا شکل جدیدی به خود گرفت.
 
تا پیش از حضور ولاسکو ما باید برای برگزاری مسابقات تدارکاتی به سراغ ازبکستان، پاکستان و هند برویم اما از زمانی که این مربی به ایران آمد، بازی‌های تدارکاتی ایران با کشورهای صاحب نام والیبال کلید خورد و روسیه و بلغارستان‌، اسلونی و صربستان ‌و آمریکا از ایران برای انجام بازی‌های تدارکاتی دعوت می‌کردند.
 
به نظر من ولاسکو یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان دنیاست که حضور وی به رشد والیبال ما کمک زیادی داشت.
 
اما در این بین کواچ به شما خیلی اعتماد کرد و بیشتر از شما بازی گرفت در مورد این مربی چه صحبتی دارید.
 
کواچ نیز مربی جوان و آینده‌داری است، او تنها چند سال است که بازی کردن را کنار گذاشته و به نظر من، کواچ مربی باهوش و کاربلدی است که در ابتدا از نفرات تیم شناخت کافی نداشت اما اکنون این مربی از اعضای تیم شناخت خوبی به دست آورده و قطعا با شناختی که از روحیات وی دارم این مربی امسال چند بازیکن جوان را به تیم ملی معرفی می‌کند.
 
گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست+ تصاویر
خیلی‌ها اعتقاد دارند، موفقیت‌های والیبال ایران یک شبه به دست نیامده است و در این بین فدراسیون در رده‌های سنی عملکرد مناسبی داشته است، نظر شما چیست.
 

این مسئله که موفقیت‌ها یک شبه به دست نیامده واقعیت دارد، موفقیت‌ها حاصل برنامه‌ریزی‌های پنج سال قبل فدراسیون در رده‌های سنی است، ست کوویچ در تیم‌های پایه کشورمان عملکرد خوبی داشت.
 
نفراتی چون عادل غلامی، میرسعید معروف، غفور، مهدوی، میلاد عبادی‌پور، فیاضی و قائمی‌پور همه در دوره‌ای با ست کوویچ در تیم‌های پایه کار کرده‌ایم و به نظر من فدراسیون در بحث استعدادیابی عملکرد خوبی داشته است و در دوره آقای داورزنی با ورود ست کوویچ به ایران پایه‌گذاری خوبی برای موفقیت والیبال صورت گرفت.
 
نظر شما در مورد لیگ برتر والیبال ایران چیست و امسال با کدام باشگاه قرارداد دارید.
 
لیگ والیبال ایران بدون اغراق در بین پنج تا 6 لیگ برتر والیبال دنیا جای گرفته است، حضور بازیکنان خارجی خوب و باکیفیتی در این چند ساله وارد لیگ ایران شدند، موجب افزایش کیفیت مسابقات شده است.
 
باشگاه‌های مختلف برای حضور موفق در مسابقات سرمایه‌گذاری خوبی داشته‌اند و به نظر من لیگ والیبال ایران از نظر پرداخت‌های مالی در جایگاه خوبی قرار دارد و من در این فصل از مسابقات با باشگاه پیکان قرارداد یک ساله‌ای امضا کرده‌ام که با توجه به آغاز فصل از 15 آبان ماه باید در خدمت این باشگاه باشم.
 
می‌خواهیم در مورد فردی صحبت کنیم که دیگر در بین ما نیست، حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال ایران، لطفا در مورد نقش وی در تیم ملی صحبت کنید.
 

مرحوم حسین معدنی بازیکنان و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از مربیان کاربلد و خوب والیبال ایران بود، وی در دوره‌های مختلفی در کنار مربیانی چون گائیچ، ولاسکو و کواچ کار کرد و و با وجود دانش بالا هیچوقت هم به دنبال حضور بر روی نیمکت تیم به عنوان فرد نخست نبود.
 
حسین معدنی فردی تحصیل کرده و بااخلاق بود و همیشه تلاش می‌کرد تا به بهترین شکل ممکن وظایف خود را در تیم انجام دهد، وی همیشه از کنار زمین به عنوان یک وزنه به تیم روحیه می‌داد و باید اعتراف کنم رفتن وی لطمه بزرگی به والیبال ایران بود.
 
آغاز والیبال مجتبی میرزاجان‌پور از یکی از جنوبی‌ترین و دور افتاده‌ترین شهرستان‌های استان کرمان زده شده است، چه اتفاقی افتاد که از بابل با پیمودن مسافت بیش از 1500 کیلومتر راهی شهرستان کهنوج شدید، آن هم برای جست‌وجوی موفقیت در ورزش.
 
من به واسطه یکی از دوستانم به این تیم معرفی شدم، شهرداری کهنوج در لیگ دسته اول والیبال ایران در سال 86 حضور داشت و من هم برای اینکه بتوانم در تیمی بازی کنم با تحمل رنج و سختی‌های جانبی به این جا آمدم.
 
در آن مقطع من هرگز به پول و مادیات فکر نمی‌کردم و تنها به دنبال بازی کردن در یک تیم بودم، فکر می‌کنم در آن سال من تنها 16 سال سن داشتم و وقتی جو شهرستان کهنوج را دیدم در ابتدا کمی برایم غیر‌قابل هضم بود، من از شهرستان بابل در شمال ایران آمده بودم و تحمل این فضا برایم کمی سخت و درو از انتظار بود.
 
در مورد عملکرد فدراسیون صحبت کنید.
 
من تصور می‌کنم فدراسیون والیبال یکی از با‌برنامه‌ترین فدراسیون‌های کشور است، موفقیت‌های کنونی ما حاصل برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 6 سال قبل است.
 
وقتی اکنون وضعیت والیبال ایران را در دنیا نگاه می‌کنید، می‌بینید، کشورهای صاحب نام از والیبال ما هراس دارند و حتی در لهستان لقب اسب سیاه را به تیم ایران داده بودند که این لقب در ایران کاربرد همان ضرب‌المثل گربه سیاه را دارد.
 
من فکر می‌کنم والیبال ما همچنان جا برای پیشرفت دارد و مسئولان باید با حمایت بیشتر از فدراسیون زمینه‌ساز این موفقیت باشند.
 
صحبت پایانی‌ مجتبی میرزاجان‌پور.
 
باید در ابتدا از همسرم تشکر و قدردانی کنم، من سوم فروردین امسال مراسم رسمی ازدواجم را برگزار کردم و روز هفتم فروردین به همراه تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی بودم و طی این چند ماه نیز همواره به همراه تیم ملی بودم ‌و نتوانستم در کنار وی باشم.
 
از پدر و مادرم و برادرم هم باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم و همچنین از مردم شریف ایران که طی این مدت همواره من و خانواده‌ام را مورد لطف و حمایت خود قرار داده‌اند‌.
 
حضور در اردوی تیم ملی سکوی پرش من شد/دوست دارم برای پیشرفت والیبال کرمان خدمت کنم
 
گفتگوی خبرنگار با نیلوفر ابراهیمی
 
وی نیز حضور در کرمان و کارکردن برای رشد و پیشرفت والیبال بانوان کرمان را یکی از علایق خود می‌داند.
 
خانم ابراهیمی از نحوه آشنایی خود با آقای میرزاجان‌پور صحبت کنید.
 
من عضو تیم والیبال بانوان پرسپولیس بودم و در سال 87 با این باشگاه در مسابقات لیگ کشور شرکت کردم، آقای میرزاجان‌پور هم در آن دوران بازیکن تیم والیبال مردان پرسپولیس بودند، باشگاه پرسپولیس هم محل اقامت بازیکنان غیر بومی خودش را در آکادمی ملی المپیک در نظر گرفته بود و این رفت و آمد‌ها به باشگاه و آکادمی منجر به ازدواج ما شد.
 
زوجی که در پرسپولیس بازی می‌کردند، قطعا باید در فوتبال هم هوادار تیم قرمزپوش پایتخت باشند.
 
نه‌، هر دوی ما هوادار استقلال هستیم، ما فقط در ورزش حرفه‌ای در تیم‌های پرسپولیس بازی می‌کردیم.
 
گفتگوی خواندنی با زوج والیبالیست+ تصاویر

وضعیت والیبال بانوان در کرمان را چگونه می‌بینید.
 
کرمان در ‌والیبال بانوان استعداد‌های خوبی دارد اما به این استعداد‌ها توجه آن چنانی نمی‌شود، این مشکل در تمام ورزش بانوان کشور وجود دارد و به اندازه‌ای که به ورزش مردان توجه می‌شود، ورزش بانوان مورد توجه و حمایت قرار نگرفته است.
 
البته تصور می‌کنم اگر ورزش بانوان در بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای شرایط بهتری داشت، وضعیت کمی تغییر می‌کرد.
 
چگونه توانستید مسیر موفقیت را طی کنید و به تیم ملی برسید.
 
برای انتخاب اعضای تیم ملی نوجوانان در قم اردوی استعداد‌یابی با شرکت 120 والیبا‌لیست برگزار شد که از کرمان من به همراه خانم کامیابی در این اردو حضور داشتیم و پس از آن با صلاح‌دید کادر فنی به همراه تیم ملی عازم بازی‌های آسیایی فیلیپین شدیم.
 
این انتخاب سکوی پرش من شد و پس از حضوری یک ساله در تیم شهرداری کرمان راهی تیم‌های تهران شدم و یک سال هم با تیم ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات شرکت کردم‌.
 
البته باید این موضوع را مطرح کنم که یکی از دلایل موفقیت من در ورزش تشویق‌های مادرم بود، من از دوران بچگی همواره در باشگاه‌های ورزشی برق به همراه مادرم ورزش را دنبال کردم و تا زمان حضورم در کرمان در رشته‌هایی چون هندبال‌، شنا‌، والیبال و تکواندو فعالیت کردم که در نهایت رشته والیبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم.
 
فارس: در این فصل از مسابقات با کدام باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر بانوان شرکت می‌کنید.
 
دانشگاه آزاد
 
فارس: جایگاه تیم ملی ایران را در سطح بین‌المللی و آسیا چگونه می‌بینید.
 
والیبال ما در سطح بین‌المللی فاصله زیادی تا رسیدن به افتخارات بزرگ دارد اما در آسیا روند رو به رشد خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیمی که در سال‌ها و ادوار گذشته جایگاه سیزدهم آسیا را در اختیار داشت اکنون تا پله ششم و هفتمی آسیا صعود کرده است‌.
 
فارس: آیا تاکنون از شما خواسته شده برای موفقیت والیبال بانوان در کرمان اقدامی انجام دهید و تجربیات خود را در مسیر پیشرفت والیبال بانوان کرمانی به کار گیرید.
 
نه تاکنون از من خواسته نشده است شاید یکی از دلایلش فاصله و بعد مسافت تهران و کرمان باشد اما شخصا علاقه زیادی دارم برای موفقیت والیبال بانوان کرمان کار کنم و تجربیاتم را در اختیار همشهریان قرار دهم.
 
فارس: وضعیت والیبال زنان در دنیا چگونه است.
 
والیبال زنان در دنیا بیشتر از والیبال مردان مورد توجه رسانه‌هاست اکثر زنان مطرح والیبال دنیا با انعقاد قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی دستمزدهای هنگفتی در قیاس با مردان دریافت می‌کنند.
 
برای مثال سعید معروف که اکنون یکی از بهترین‌های جهان است، کمتر از شیلا بازیکن پشت خط زن برزیل دستمزد می‌گیرد.
 
فارس: صحبت پایانی نیلوفر ابراهیمی.
 
اگر من در ورزش صاحب موقعیت و موفقیتی شده‌ام از دعای خیر پدر و مادرم بوده و حمایت‌های آن‌ها در این بین موجب پیشرفت من شده است.
 
باید از این 2 عزیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم همچنین باید مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت والیبال کرمان و سایر افرادی که در کرمان من و آقا مجتبی را مورد لطف و حمایت خود قرار دادند، تشکر و قدردانی کنم.
منبع: فارس