۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
نتیجه نظرسنجی درباره گفتگوی تلویزیونی رییس‌جمهور

آمار و وعده‌های روحانی شبیه احمدی‌نژاد شده است؟

نوع و روند مصاحبه‌های تلویزیونی روحانی، بیش از هر موضوعی، مخاطب را به یاد گفتگوهای تکراری محمود احمدی نژاد می‌اندازد.
کد خبر : ۲۰۳۳۲۶
گروه سیاسی صراط - گفتگوی اخیر تلویزیونی حسن روحانی، بیش از آن که یک مصاحبه چالشی و جذاب باشد، به یک منولوگ با حرف های تکراری تبدیل شده بود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، سال گذشته و در اولین گفتگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم، در حالی که مخاطبان انتظار داشتند او گزارش اقدامات صدروزه دولت را مطابق وعده خود ارائه کند، روحانی قریب به اتفاق زمان مصاحبه را به انتقاد از اقدامات دولت قبل اختصاص داد.

با گذشت یک سال از ان گفتگو و در حالی که دیگر امکان انداختن تمامی مشکلات به گردن دولت سابق به شکل قبل، میسر نیست، عدم تطبیق آمارهای ارائه شده از رییس جمهور با زندگی واقعی مردم نیز به انتقادات مخاطبان گفتگوی تلویزیونی روحانی با مردم اضافه شده است.

در واقع نوع مصاحبه های تلویزیونی روحانی، بیش از هر موضوعی، مخاطب را به یاد گفتگوهای تکراری محمود احمدی نژاد می اندازد. این موضوع در نظرسنجی اخیر صراط نیوز نیز بازتاب داشته است. 54.52% مخاطبان صراط نیوز در پاسخ به سوال "اظهارات تلویزیونی رئیس جمهور را چگونه ارزیابی می کنید؟" گزینه "تکراری و خسته کننده" را انتخاب کرده اند. 34.4% از آنها اظهارات روحانی را  "منطقی و امید دهنده" دانسته و  11.08% مخاطبان نیز اعلام کرده اند گفتگوی اخیر روحانی با مردم "بد نبود".

آمار و وعده‌های روحانی شبیه احمدی‌نژاد شده است؟