۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید

پشیمانی یک خواننده از همکاری با ماهواره‌ها +تصاویر

در هفته گذشته یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور از تجربه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان گفت، بزرگ‌ترین نمایش طنز منطقه با حضور مسئولان مهم بین المللی برگزار و حکم اعدام یک مبارز انقلابی صادر شد.
کد خبر : ۲۰۳۳۴۲
صراط: در هفته گذشته یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور از تجربه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان گفت، بزرگ‌ترین نمایش طنز منطقه با حضور مسئولان مهم بین المللی برگزار و حکم اعدام یک مبارز انقلابی صادر شد.
 
 
با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:
 
 
*آرزوی هفته
 
می‌توان مسئول باشی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم باشی، اما گاهی باز پستی را آرزو کنی، آرزو که عیب نیست و نه فقط بر جوانان! در هفته گذشته آن کس که از آرزوی ریاست جمهوری خود گذشته بود، نفس عمیقی کشید، دست‌ها را مقابل صورت قرار داد و یک آرزو کرد؛ بروی تصویر کلیک کنید.
 
 از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر

*مبارز هفته
 
حکم اعدام جنجالی، در هفته گذشته حکم اعدام برای مردی صادر شد که بین تمام آزادیخواهان و عدالتخواهان جهان همهمه ایجاد کرد، همهمه‌ای به وسعت قلب بزرگ و تپنده مسلمانان در جهان اسلام. این مرد کیست که حکم اعدامش جهان را اینطور به تب و تاب انداخته است، از سازمان ملل تا کف خیابان‌های قطیف. بروی تصویر کلیک کنید!
 
  از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر

*نمایش هفته
 
منطقه امن هست؟ کودکان که دیگر گریه نمی‌کنند؟! آرام شده‌اند؟! هوا غبار انفجار که ندارد؟ راستی خیابان‌ها چطور الان دیگر باید کاملاً تمیز شده باشند بوی خون که نمی‌دهد؟! نه... گویا همه چیز آماده است، آقایان می‌توانند با ژست همیشگی وارد شوند. صداـ نورـ تصویر حرکت: پس از گذشت بیش از 2 ماه از پایان جنگ 50 روزه رژیم صهیونیستی در غزه بان کی مون سه‌شنبه وارد غزه شد و از ویرانه‌های منطقه الشجاعیه که در اثر جنگ به شدت تخریب شده، بازدید کرد. بروی تصویر کلیک کنید.
 
  از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر
 
*عبرت هفته
 
در هفته گذشته یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور از تجربه تلخ همکاری با شبکه‌های ماهواره پرده برداشت؛ «آن‌طرفی‌ها خوانندگان را طعمه می‌کنند» سخنی از سوی «عماد طالب‌زاده» خواننده موسیقی پاپ؛ وی از همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان ابراز ندامت کرد و گفت که همکاری با این شبکه‌ها خواننده‌های جوان را از زندگی عقب می‌اندازد و این شبکه‌ها از جوان‌ها صرفاً به عنوان طعمه استفاده می‌کنند.
 
  از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر
 
*اعتراف هفته
 
«اسرائیل فقط می‌تواند چشم ایران را کبود کند»؛ «بسیار مشتاقم فرصتی برای صحبت با سردار سلیمانی داشته باشم» اعترافی از سوی «لئون پانه‌تا» وزیر دفاع سابق و رئیس اسبق آژانس مرکزی اطلاعات ایالت متحده آمریکا (CIA) که در هفته گذشته مطرح شد.
 
  از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر
 
*تکذیب هفته
 
«کنایه شهرام جزایری به احمدی نژاد» چندی روزی شده بود نقل محافل برخی سایت‌ها؛ و اما بالاخره سخنی از سوی شهرام جزایری «در حدی نیستم که بخواهم به رئیس‌جمهور سابق کم‌احترامی کنم» ؛ وی گفت که «من به هیچ عنوان در حدی نبوده و نخواهم بود که بخواهم در مورد این فرد محترم اظهارنظر کند و از رسانه‌ها خواهش دارم مطلبی تحت عنوان «کنایه شهرام» به آن بزرگوار را حذف کرده و توجه کنند بنده ارادتمند تمام عزیزانی هستم که در برابر قانون و طی مراحل قانونی مدتی برای این کشور زحمت کشیدند.»
 
  از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر
 
*چهره بد هفته
 
نتانیاهو چهره بد هفته گذشته بود که گفت «ایران بزرگترین رژیم تروریست در جهان است»جان کری وزیر خارجه آمریکا چهره بد دو هفته گذشته شد وقتی برنامه هسته‌ای ایران را خطرناک‌تر از تهدید داعش خواند. و اما این هفته «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی گفت: «ایران نیازی به غنی‌سازی ندارد»؛ وی گفت که «الان بحث بر سر این است که چند سانتریفیوژ باید در ایران بماند. اصلا چرا باید سانتریفیوژی در ایران بماند؟».

از بد تا خوب هفته را اینجا ببینید+ تصاویر
منبع: فارس