۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

مهدی هاشمی به کدام رسانه‌ها "کمک" کرد؟

همکار سابق مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌گوید آلودگی برخی مطبوعات اصلاح‌طلب به بذل و بخشش‌های مهدی هاشمی غیرقابل ‌انکار است.
کد خبر : ۲۰۳۵۱۹
صراط: همکار سابق مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌گوید آلودگی برخی مطبوعات اصلاح‌طلب به بذل و بخشش‌های مهدی هاشمی غیرقابل ‌انکار است.

نیک آهنگ ‌کوثر که از سوی مهدی هاشمی برای مدیریت سایت سازمان یاد شده انتخاب شده بود، در سایت خودنویس نوشت: وقتی خبر محکومیت مهدی هاشمی رفسنجانی در کانادا منتشر شد، مدت زمان طی شده تا تهیه گزارش در بی‌بی‌سی فارسی، آن هم گزارشی که به نظر من، برای کاهش خسارت به مهدی هاشمی تهیه شده بود به نزدیک به دو یا سه هفته رسید. یا سبز شدن سر و کله خبرنگار این رسانه که باید در نقطه‌ای دیگر از خلیج‌فارس می‌بود، در دوبی، برای ثبت بازگشت مهدی هاشمی به تهران، جای بحث زیادی داشت. همان خبرنگاری که بعدا سردبیر صدای آمریکا شد و تصادفا وقتی درباره پرونده کرسنت و مهدی هاشمی و عباس یزدان‌پناه حرف می‌زدم، سوال از من در استودیو ناگهان قطع شد و ...

وی می‌افزاید: اگر اسناد همراه کیفرخواست سوال‌برانگیز باشد، اما حمایت مهدی هاشمی از روزنامه شرق و آن مجموعه غیرقابل انکار است. کمک‌های انجام شده به شرق نیز، احتمالا غیرقابل انکار است. اما کمک‌ها فقط به رسانه‌های داخل کشور نبوده است. گروهی از مهمانان کنفرانس سال 2010 دانشگاه تورنتو، سخنان یکی از دست‌اندرکاران سابق یکی از سایت‌های سبز را فراموش نکرده‌اند.

وی تصریح کرد رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی ترجیح می‌دهند تخلفات مهدی هاشمی را درز بگیرند.
منبع: کیهان