۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

پیش بینی وضع هوای امروز تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام "با کاهش ۱۰درجه‌ای دما روز سه‌شنبه در تهران مواجه خواهیم شد" گفت: تهران امروز بارانی می‌شود.
کد خبر : ۲۰۳۶۵۴
صراط: یک کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام "با کاهش ۱۰درجه‌ای دما روز سه‌شنبه در تهران مواجه خواهیم شد" گفت: تهران امروز بارانی می‌شود.

امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز سامانه بارشی نیمه غربی کشور را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و در سواحل جنوبی و دامنه‌های البرز بارش باران را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان "امروز بارش‌ها در غرب کشور به‌صورت برف خواهد بود" افزود: گستره بارش‌ها از نواحی مرکزی به شمال شرق کشور کشیده می‌شود و شدت بارش‌ها در استان‌های شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام "امروز مناطق جنوبی خوزستان بر اثر وزش باد شدید در جنوب غرب و غرب باعث کاهش دید و گرد و خاک خواهد شد" عنوان کرد: با توجه به وزش باد شدید در جنوب سمنان و شمال قم امروز برای شهر‌های جنوبی تهران گرد و خاک و کاهش دید خواهیم داشت.

**کاهش 8 تا 14 درجه‌ای دما برای سواحل شمال کشور

نقشینه بیان کرد: تهران اواخر وقت امروز بارندگی خواهد داشت و فردا نیز ابری و در پاره‌ای نقاط بارانی می‌شود و روی ارتفاعات نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای امروز تهران به 24 درجه سانتی‌گراد و روز سه‌شنبه به 17 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، ادامه داد: کاهش 10درجه‌ای دما برای روز سه‌شنبه در پایتخت پیش‌بینی می‌شود همچنین برای آبعلی، دماوند و فیروزکوه شاهد بارش برف در این روز خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه برای تهران نیز شاهد کاهش 6درجه‌ای دما خواهیم بود و برای سواحل شمال کشور از امروز شاهد کاهش 8 تا 14 درجه‌ای دما خواهیم بود.

منبع: تسنیم