۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
آیت اللهی اعلام کرد:

برکناری کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان

سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم امید خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی تصمیم نهایی درباره فعالیت کادرفنی این تیم فردا (سه‌شنبه) اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۳۷۱۹
صراط: نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان قطع همکاری شده و گروه جانشین آنها به زودی معرفی می‌شوند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، محمدهادی آیت‌اللهی ضمن بیان این مطلب گفت: پس از بررسی عملکرد و وضعیت تیم‌های ملی پایه، در مرحله اول بررسی‌های‌مان در کمیته فنی، تصمیم بر پایان فعالیت کادرفنی تیم نوجوانان با سرمربیگری مصطفی قنبرپور، گرفته شد.

وی ادامه داد: در جلسات آینده کمیته فنی به جایگزینی اعضای کادرفنی تیم‌های پایه خواهیم پرداخت و علاوه بر این، در اولین جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته فنی برگزار شود درباره کادرفنی تیم جوانان هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم امید خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی تصمیم نهایی درباره فعالیت کادرفنی این تیم فردا (سه‌شنبه) اعلام خواهد شد.

نایب رئیس اول فدراسیون درپاسخ به سؤالی مبنی بر حق پخش تلویزیونی گفت: همانطور که پیش از این هم گفته بودیم مواضع ما در احقاق حق فوتبال و باشگاه‌های کشور کاملاً مشخص است. با توجه به پیگیری‌های یک ساله و برگزاری جلسات مکرر و مکاتبه‌های متعدد مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صداوسیما، همچنین با توجه به اینکه متأسفانه شاهد پیشرفتی در این زمینه نبودیم، مقرر شد تا از هفته جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، از ورود هرگونه دوربین و تجهیزات مربوطه به صداوسیما، جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمسقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آید و به صورت جدی بر این موضوع تأکید داریم.