۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

واکنش اژه‌ای به اسیدپاشی‌های اصفهان

سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از اقدامات ناپسند، زشت و جنایتکارانه هفته گذشته ماجرای اسیدپاشی در اصفهان بود که این اقدام خشن باید توسط تمامی دست‌اندرکاران مورد پیگیری قرار گرفته و برای شناسایی عاملان و تعقیب آنها اقدام جدی صورت گیرد.
کد خبر : ۲۰۳۷۲۱
صراط: سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از اقدامات ناپسند، زشت و جنایتکارانه هفته گذشته ماجرای اسیدپاشی در اصفهان بود که این اقدام خشن باید توسط تمامی دست‌اندرکاران مورد پیگیری قرار گرفته و برای شناسایی عاملان و تعقیب آنها اقدام جدی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در هفتاد و یکمین نشست خبری خود اظهار داشت: قوه قضاییه در رابطه با عاملان ماجرای اسیدپاشی اصفهان پیگیر دستگیری این افراد هستند و آماده‌اند در صورت دستگیری به سرعت بازپرسی صورت گرفته و عاملان به اشد مجازات برسند.
 
اژه‌ای افزود: بسیار ناگوار است که خانمی جوان ظاهر خود را به طور کل تا پایان عمر از دست بدهد و علاوه بر رنج بیماری برای خود و خانواده و عذاب معالجه و تبعات پس از آن از هزینه درمان نیز رنج بکشد.
 
وی تصریح کرد: درست است که این اقدام قابل قصاص است و عاملان اینگونه اقدام حتماً باید مجازات شوند ولی باید مجازاتی بازدارنده در این مورد صورت گیرد تا دیگر کسی جرأت نکند دست به اینگونه اقدامات بزند.
 
سخنگوی قوه قضاییه گفت‌: در این راستا ریاست دادگستری اصفهان از دادستان این استان و مسئولان امنیتی خواسته تا این پرونده را پیگیری کنند و عاملان این اقدام شناسایی شوند.
 
اژه‌ای در مورد برخی خبرها در این زمینه در سایت‌ها گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده در این زمینه تاکنون تأیید نشده است که این اقدامات به علت بی‌حجابی افراد صورت گیرد چرا که با توجه به ارتباطاتی که با این افراد گرفته شده است این افراد جزو بی‌حجاب‌ها نبوده‌اند و اطلاعاتی که در برخی سایت‌ها آمده است تأیید شدنی نیست.
منبع: فارس