۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

اظهارات مایلی‌کهن درباره رمالی در فوتبال

سخنگوی کانون مربیان فوتبال گفت:دستهای پشت پرده وینگادا را سرمربی تیم ملی امید کرده و هیچ شخصی به این موضوع توجه نمی‌کند .
کد خبر : ۲۰۳۷۲۵
صراط: سخنگوی کانون مربیان فوتبال گفت:دستهای پشت پرده وینگادا را سرمربی تیم ملی امید کرده و هیچ شخصی به این موضوع توجه نمی‌کند.

مایلی کهن سخنگوی کانون مربیان فوتبال در مورد بحث‌هایی که در جلسه گفته شد، اظهار کرد: در جلسه کانون مربیان ابتدا در مورد مسائل اقتصادی خود اتحادیه صحبت شد و بعد از آن اساسی ترین صحبت در مورد فوتبال پایه کشور بود که مربیان حاضر در جلسه نظرات خود را بازگو کردند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: قرار بر این شده که هر صحبتی در جلسه رد و بدل می‌شود بعد از جمع بندی به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتقال داده شود.
 
مایلی کهن در مورد تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید بیان کرد: در فوتبال کشور استعداد و سرمایه ملی فراوان است ولی این سرمایه‌ها خوب مدیریت نمی‌شوند. به نتایجی که تا به حال کسب شده کاری ندارم، مانند جوانان که با ارائه بازی خوب حذف شدند، بحث اصلی وینگادا است.  وی ادامه داد: وینگادا از کجا آمده و چگونه مربی تیم ملی امید شده است؟ این مسئله از موارد پشت پرده ناشی می‌شود و هیچ فردی به این موضوع توجه‌ای نمی کند و تمام توجهات به سمت علی دوستی مهر و تیم ملی جوانان است.
 
مایلی کهن در مورد عدم موفقیت تیمهای پایه گفت: شرایط و زمان نامناسب بازی‌های پایه علت رشد نیافتن وعدم ارتقاء فوتبال پایه است از این رو استعداد ناب فوتبال می‌سوزد و از بین می رود.
 
سخنگوی کانون مربیان در مورد رمالی و جادوگری و مواد مخدر در فوتبال گفت: در دنیای فوتبال جادوگری و رمالی وجود دارد ، ایران هم مستثنی از این قضیه نیست، شخصی به نام (ب) مسئول رمالی است اما تا به حال استفاده از مواد مخدر را به عینه ندیدم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز