۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

سرمربی گسترش:کیفیت فوتبال افت کرده است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه کیفیت فوتبال افت کرده و پخش مسابقات فوتبال از تمام شبکه‌های تلویزیونی رغبت تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه کم کرده است، گفت: گسترش فولاد ظرفیت باقی ماندن در لیگ برتر را دارد.
کد خبر : ۲۰۳۷۸۲
صراط: فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز که در باشگاه صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: صبا در زمره تیم‌های خوب فوتبال ایران است که حضور چند ساله این تیم در لیگ بر‌تر و کم فراز و نشیب بودن آن، شاهدی بر این مدعاست و به جز یکی دو بازیکن، بقیه نفرات این تیم را بازیکنانی جوان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: امیدوارم بازی فردا برابر صبا جوانمردانه و تماشاگرپسند باشد و هدف ما این است که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم و بتدریج وضعیت تیم را در جدول سر و سامان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز افزود: جا دارد از مهدی تارتار سرمربی قبلی تیم به خاطر تمام تلاش‌هایش برای گسترش فولاد تشکر کنم؛ شرایط تیم ما به گونه‌ای است که در نیم فصل نیاز مبرم به تقویت داریم و برای جذب چند بازیکن نیز اقدام کرده‌ایم که به زودی وضعیت این بازیکنان مشخص می‌شود.

کمالوند با اشاره با غایبان تیمش برای دیدار با صبا بیان کرد: در بازی فردا رسول پیر‌زاده به دلیل شکستگی دست و میثم نقی‌زاده به علت آسیب دیدگی مچ پا غایب هستند ضمن اینکه وضعیت حمید جوکار هنوز مشخص نیست.

وی درباره جذب لئوناردو پیمنا مهاجم برزیلی سابق تراکتورسازی عنوان کرد: پیمنتا در تراکتورسازی بازیکن من بود و توانایی‌های وی به عنوان یک هافبک تهاجمی یا یک مهاجم می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات ما را حل کند و وی برای انجام تست پزشکی به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شده و اگر مشکلی نداشته باشد به جمع ما ملحق می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: ظرفیت باقی ماندن در لیگ، در گسترش فولاد وجود دارد البته هیچ کس نمی‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت مجموعه‌اش را تضمین کند و وظیفه ما تلاش کردن است و اگر خدا بخواهد موفق می‌شویم.

کمالوند درباره کاهش استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ خاطرنشان کرد: واقعیت این است که کیفیت فوتبال افت کرده ضمن اینکه در حال حاضر تمام شبکه‌های تلویزیونی فوتبال پخش می‌کنند و رغبت تماشاگر برای حضور در ورزشگاه کم می‌شود در حالی که زمانی که ورزشگاه‌ها پر از تماشاگر بود تنها برنامه ورزش و مردم هفته‌ای یک بار گزیده مسابقات را پخش می‌کرد و خبری از پخش زنده همه بازی‌ها نبود.

منبع: تسنیم