۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱

مجیدی: به خاطر دایی‌هایم استقلالی شدم

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همه خانواده من استقلالی بودند و من هم به خاطر دایی‌هایم استقلالی شدم.
کد خبر : ۲۰۳۸۳۷
صراط: فرهاد مجیدی درباره وضعیتش در این روزها بعد از خداحافظی از فوتبال اظهار کرد: از سن 14 سالگی فوتبال را شروع کردم و تا 37 سالگی بازی کردم. طبیعی است که دلم برای فوتبال تنگ شده است ولی نیاز به استراحت داشتم.

وی درباره حضورش در کلاس‌های مربیگری تاکید کرد: تنها هدفم همین است. یکی از دلایلی که از فوتبال خداحافظی کردم همین بود. من در کلاس‌های مدرک B کشور انگلیس شرکت کرده ام ولی برای کلاس‌های مدرک A گزینش دارند. تلاش دارم مدرک A را در یکی از کشورهای پرتغال یا اسپانیا این دوره را بگذرانم.

کاپیتان پیشین استقلال درباره اینکه در یکی از باشگاه‌های اسپانیایی هم قصد فعالیت داشته است، گفت: یکی از دوستانم با یکی از مدیران اسپانیایی دوست بود و برای همین قرارداد همکاری امضا کردیم. آنها یک آکادمی فوتبال در سن نوجوانان و جوانان دارند و قرار شد یکسری بازیکن از کشورهای خاورمیانه و نه صرفا ایران به این آکادمی بفرستیم تا سه ماه در این آکادمی باشند.

مجیدی که میهمان حضوری برنامه نود بود، در پاسخ به سئوال این برنامه مبنی بر بهترین و به یادماندنی ترین گل خود، گفت: همان گزینه سوم (گل به پرسپولیس در دربی 69) کافی است. این گل را خیلی دوست دارم. 

وی درباره اینکه گفته بود پدرش پرسپولیسی است، تصریح کرد: خیر، اتفاقا او سخت استقلالی بود. خانواده ما کلا استقلالی هستند. استقلالی شدنم به خاطر دایی‌هایم بود.

مجیدی با تکذیب تیتر روزنامه خبر ورزشی (استقلالی ها رخصت، به پرسپولیس می‌روم) گفت: من چنین حرفی نزدم و این استنباط خودشان بود. البته زمان امیر عابدینی با من برای حضور در پرسپولیس صحبت شد ولی من هیچ وقت به آن فکر نکردم.

منبع: مهر