۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

آمریکا چند تحریم جدید علیه ایران تصویب کرد

کنگره ایالتی پنسیلوانیای آمریکا تحریم‌های جدیدی را در حوزه نفت و انرژی علیه کشورمان به تصویب رسانده و به فرماندار این ایالت ابلاغ کرد.
کد خبر : ۲۰۳۸۵۲
صراط: کنگره ایالتی پنسیلوانیای آمریکا تحریم‌های جدیدی را در حوزه نفت و انرژی علیه کشورمان به تصویب رسانده و به فرماندار این ایالت ابلاغ کرد، به نقل از صدای آمریکا، کنگره ایالتی پنسیلوانیا طرح دو حزبی ممنوعیت سرمایه گذاری در نفت و انرژی در ایران را با اکثریت قریب به اتفاق تصویب کرد.

این طرح که یک هفته پیش، از سوی سناتور دمکرات مایک استک (Mike Stack) و سناتور جمهوریخواه دن فرانکل (Dan Frankel) پیشنهاد شده بود سرمایه گذاری شرکت ها در بخش انرژی ایران را به  20 میلیون دلار محدود و قراردادهای خرید بالای یک میلیون دلار از طریق گروه خدمات عمومی ایالت پنسیلوانیا را ممنوع می کند.

سناتور استک در بیانیه ای به همین مناسبت گفت: این لایحه گزینه روشنی را ارائه می دهد. شرکت ها می توانند یا با ایران،کشور حامی تروریسم تجارت کنند ، ویا با پنسیلوانیا. وی افزود با این قانون، پنسیلوانیا نیز به ایالت هایی می پیوندد که تصمیم به قطع معامله با شرکتهای سرمایه گذار در ایران گرفته اند.

منبع: تسنیم