۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها شعار است

خصوصی سازی سرخابی‌ها در حد شعار است و واقعیت ندارد چرا که خصوصی سازی تشکیلات خاص خود را دارد و وقتی که صورت‌های مالی دو باشگاه مشخص نیست چطور می‌خواهند امتیازشان را واگذار کنند.
کد خبر : ۲۰۳۹۰۲
صراط: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قطع همکاری با اسپانسر گفت: من در جریان این موضوع نیستم و مسئولان پرسپولیس خودشان تصمیم گرفتند که با اسپانسر قطع همکاری کنند.

حسین کاظم‌پور افزود: جلسات هیات مدیره چند جلسه است که تشکیل نمی‌شود بر این اساس اطلاعی از تصمیمات اخیر باشگاه پرسپولیس ندارم.

کاظم‌پور در ادامه بیان کرد: مسئولان پرسپولیس یک بار اسپانسر انتخاب کردند و بعد از این مدتی با اسپانسر به مشکل خوردند و قطع همکاری کردند در حال حاضر هم برای تعیین اسپانسر جدید باید بررسی همه جانبه را کنند تا به مشکل برنخوردند نقشه‌ راه برای تعیین اسپانسر باید مشخص شود.

وی تصریح کرد: مسئولان پرسپولیس باید بدانند که قطع همکاری با اسپانسر تبعات خاص خود را دارد که باید به آن توجه کنند همچنین باید مشخص شود که اسپانسر جدید چقدر امتیاز می‌خواهد، از پرسپولیس بگیرد تا از این باشگاه حمایت مالی کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از ارائه سهام این باشگاه در پایان آبان ماه گفت: خصوصی سازی یک موضوع جدی است و مسئولان با چند بار صحبت کردن در مورد این موضوع نمی‌توانند کاری انجام دهد.

کاظم‌پور عنوان کرد: ضرورت حساب‌های مالی باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نشده است. ما در دوران مدیریتی رحیمی به او فشار آوردیم تا صورت حسابهای مالی را مشخص کند اما این کار را نکرد. منتهی سرپرست باشگاه هم آنقدر سرش شلوغ است که بعید می‌دانم تا پایان آبان ماه گزارش مالی باشگاه را بتواند اعلام کند.

وی در ادامه بیان کرد: به نظرم خصوصی سازی سرخابی‌ها در حد شعار است و واقعیت ندارد چرا که خصوصی سازی تشکیلات خاص خود را دارد و وقتی که صورت‌های مالی دو باشگاه مشخص نیست چطور می‌خواهند امتیازشان را واگذار کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: صورت‌های مالی باید توسط حسابرسی دو باشگاه مشخص شود و به نظر نمی‌رسد عوامل بیرونی بتوانند صورتهای مالی را به طور دقیق مشخص کنند.

وی درباره عدم قیمت پایه برای این دو باشگاه بیان کرد: مگر می‌شود بدون تعیین قیمت پایه سهام باشگاههای استقلال و پرسپولیس را در فرابورس عرضه کرد به هر حال کارشناسان باید مبالغ را بررسی و شرایط برای واگذاری سهام دو باشگاه فراهم کنند. واگذای سرخابی‌ها به بخش خصوصی به این سادگی امکانپذیر نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپولیس باید بدانند تصمیمات موضعی در این تیم جواب نمی‌دهد در این تیم باید مشکلات به صورت اساسی و بنیادی برطرف شود.