۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

جنتی به کویت می‌رود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیداری 4 روزه با مقامات کویت به این کشور سفر می‌کند.
کد خبر : ۲۰۳۹۰۶
صراط: علیرضا عنایتی سفیر ایران در کویت در یادداشتی در صفحه مجازی خود با اشاره به سفر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این کشور گفت: آقای علی جنتی به منظور گفت‌وگو و رایزنی با مقامات کویت به این کشور سفر می‌کند.
 
وی آورده است: سفر وزیر ارشاد به کویت فراتر از سفر یک وزیر ارزیابی می‌شود، وی 2 دوره در کویت، مقام سفارت را عهده دار بود و امروز در ایران از طرفداران روابط ایرانی - عربی است.
 
عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در کویت به همین مناسبت در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این کشور به تشریح عملکرد نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی در کویت طی سه سال گذشته پرداخته و گفت: دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کشور جهش تازه‌ای به روند رو به گسترش مناسبات فرهنگی و هنری دو کشور همسایه می‌بخشد.
 
وی افزود: آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بمنظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالیرتبه کویتی و مذاکره با شیخ سلمان الحمود الصباح وزیر اطلاع رسانی این کشور و همچنین شرکت در مراسم هم اندیشی «حافظ شیرازی... سخن سرای همزیستی و مودت» امروز در رأس هیأتی وارد کویت می‌شود.
 
خامه یار ضمن بیان جزئیات سفر 4 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد و هیأت همراه به کویت گفت: وی علاوه بر شرکت و سخنرانی در مراسم هم اندیشی حافظ شیرازی جلسات و نشست‌های متعددی با نخبگان فرهنگی، شخصیت‌های اجتماعی، اعضای انجمن دوستی ایران و کویت و نمایندگان رسانه‌های گروهی و اعضای کانون نویسندگان خواهد داشت.
منبع: فارس
برچسب ها: جنتی کویت سفر