۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

لحن طلبکاری و درآمدزای همراه اول! +عکس

سه شنبه پیامکی از همراه اول به کاربران اینترنت این شبکه ارسال شد مبنی بر اینکه جهت دریافت تنظیمات جدید،مدل گوشی خود را به 8008 پیامک کنید.
کد خبر : ۲۰۴۰۵۴
صراط: سه شنبه پیامکی از همراه اول به کاربران اینترنت این شبکه ارسال شد مبنی بر اینکه جهت دریافت تنظیمات جدید،مدل گوشی خود را به 8008 پیامک کنید.
 
در این پیامک آمده است:(تصویر پیامک را در زیر مشاهده می‌کنید)

درآمد زایی همراه اول از پیامک های دستوری و فوری +عکس

مشترک گرامی،نظر به توسعه شبکه اینترنت، لطفا جهت دریافت تنظیمات جدید، مدل گوشی خود را به شماره 8008 ارسال نمایید تا تنظیمات لازم برای شما ارسال گردد. در غیر اینصورت از تاریخ 3 آبان 93 دسترسی شما به سرویس اینترنت امکان پذیر نخواهد بود...
 
جالب اینجاست که در خبری بنام «مردم برای اختلالات موبایلی خسارت می‌گیرند؟ » به نقل از معاون همراه اول آمده است: در صورتی که اعتراض فرد در  کمیته 20 این شرکت تائید شود خسارتهای مربوطه به کاربری که بدلیل اختلالاتی که به واسطه آنها گاهی موفق به استفاده از خدمات مدنظر خود نشده‌اند. پرداخت خواهد شد.
 
به جای معذرت خواهی و اعتراف به بی سوادی در پیکره بندی شبکه نسل سوم (که بیش از یک ماه اختلال را موجب شده‌اند) و جبران اشتباهات و دادن هدیه یک ماه اینترنت رایگان به همه کاربران، طلبکار هم هستند! (حالا بماند که اگر 5 میلیون نفر هم پیامک بزنند با این توپ و تشر، بیش از 60 میلیون تومان هم از جیب مردم رفته است!)
نظرات بینندگان
مرکب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
۷
۰
جناب! شهر شلوغ شده