۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

ایران، رده چهارم را پس گرفت +جدول

کاروان ورزشی ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۵ مدال برنز، جایگاه خود را در رتبه چهارم بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از ازبکستان پس گرفت.
کد خبر : ۲۰۴۱۵۶
صراط: در پایان روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون، کاروان ورزشی چین با مدال‌های پرشمار ورزشکاران معلول خود در جایگاه نخست قرار دارد. چینی‌ها در پایان این روز با 127 مدال طلا، 71 مدال نقره و 37 مدال برنز همچنان در بالاترین مکان جدول مدال‌آوران بازی‌ها قرار دارد.

کاروان کره جنوبی با 53 مدال طلا، 37 نقره و 58 مدال برنز در جایگاه دوم جدول مدال آوران ایستاده و ژاپن با 28 مدال طلا، 38 مدال نقره و 43 مدال برنز، سوم است.

در این روز، کاروان ورزشی ایران با کسب 6 مدال طلا، 10 مدال نقره و 5 مدال برنز، جایگاه خود را در رتبه چهارم از ازبکستان پس گرفت و حالا 18 مدال طلا، 40 مدال نقره و 23 مدال برنز دارد. ازبکستان نیز 18 طلا، 3 نقره و 2 برنز دارد.

ایران، رده چهارم را پس گرفت +جدول

تیم فوتبال 5 نفره کشورمان هم امروز به عنوان قهرمانی و مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی اینچئون رسید که مدال این تیم فردا (پنج‌شنبه) پس از مراسم اهدای رسمی به ورزشکاران کشورمان در کارنامه کاروان ایران ثبت و در جدول توزیع مدال‌ها اعمال می‌شود.


منبع: تسنیم