۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

سوال مجلس از گودرزي درباره سرخآبي‌ها

سخنگوي فراکسيون ورزش مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته اين فراکسيون، گفت که اعضاي فراکسيون ورزش سوال از وزير ورزش در مورد واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را پيگيري مي‌کنند.
کد خبر : ۲۰۴۱۶۳
صراط: سیدهادی حسینی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته فراکسیون ورزش نگرانی‌هایی در مورد برخی عملکردهای وزیر ورزش مطرح شد از جمله بی‌توجهی به اجرای قانون در حوزه‌های مختلف، مداخله در امور فدراسیون‌ها، روش‌های عزل و نصب در فدراسیون‌ها و واگذاری استقلال و پرسپولیس.

وی افزود: با توجه به اینکه مکاتبات و مذاکرات شفاهی پیشین ما پاسخی نداشته سوالی از وزیر ورزش در همین رابطه مطرح می‌شود و ما روز یکشنبه هفته آینده سوال از آقای گودرزی را تقدیم هیات رییسه مجلس می‌کنیم.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی دستاوردهای بازی‌های آسیایی و پارآسیایی اینچئون، عملکرد وزارت ورزش،‌ ارتباط این وزارتخانه با فراکسیون‌ها، عملکرد کمیته ملی المپیک و بودجه بخش ورزش در جلسه دیروز فراکسیون ورزش، خاطرنشان کرد: قرار است همچنین آقای پورحسینی به جلسه فراکسیون دعوت شود و در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌ها توضیحاتی ارائه کند. همچنین آقای هاشمی از کمیته ملی المپیک و آقای گودرزی وزیر ورزش در دو جلسه جداگانه حضور می‌یابند تا دستاوردهای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون مورد ارزیابی قرار گیرد.

حسینی با اشاره به رضایت نسبی فراکسیون ورزش از عملکرد کمیته ملی المپیک، تاکید کرد: خوشبختانه این دوره از بازی‌ها انسجام خوبی نسبت به گذشته داشته اما در بخش‌ مدال‌ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد. در این دوره تعداد نیروهایی که اعزام شدند کمتر بوده، تعداد مدال طلا بیشتر بوده اما مدال‌های نقره و برنز کمتری دریافت شده و ما یک پله نسبت به دوره گذشته سقوط کرده‌ایم، نکته مهم این است که اگر ما بخواهیم به سمت جایگاه مطلوب حرکت کنیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و می‌خواهیم بدانیم برنامه وزارت ورزش در این زمینه چیست.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش، برنامه عملی از این وزارتخانه به چشم نخورد، تصریح کرد: مجلس به عنوان یک بخش نظارتی انتظار دارد اتفاقاتی که می‌افتد را توضیح دهند و ما در جریان آن باشیم، از جمله اتفاقی که در سفر خارجی پرسپولیس و بخش بانوان این باشگاه افتاد و یک مساله فوتبال در اینچئون که از وزارت علوم و کمیته ملی المپیک خواسته‌ایم در این باره به ما توضیح دهند.

وی با اشاره به انتقاد نمایندگان از انتخاب مدیران غیرورزشی در تربیت بدنی، گفت که بخش جوانان در وزارت ورزش دچار رکود شده و وزارت ورزش باید برنامه خود را برای این حوزه اعلام کند.

منبع: ایسنا