۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

خطیبی: بهتر از پیکان بودیم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با تمام توان کار کردند و هر چه در توان داشتند برای این بازی گذاشتند، مقصر این شکست رسول خطیبی است و از بازیکنانم راضی‌ام.
کد خبر : ۲۰۴۲۰۴
صراط: رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شرمنده هواداران شدیم چون نتوانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

وی افزود: اعتقاد دارم جز 10 دقیقه نخست مسابقه، پیکان موقعیت خاصی نداشت و چشم به ضدحملات بسته بود و ما در طول مسابقه بهتر از حریف کار کردیم، اگر گلی که این تیم در نخستین دقایق مسابقه به ثمر نمی رسید می‌توانستیم بهتر کار کنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: گل نخست پیکان سبب شد بازیکنانمان استرس داشته باشند و در ادامه مسابقه کار سخت شود. معتقدم بی دقتی مهاجمان و خط هافبک سبب شد از موقعیت هایی که ایجاد کردیم به گل نرسیم. خط حمله و هافبک بازی ضعیفی در بازی بدون توپ انجام داد.

خطیبی تصریح کرد: در بازی امروز از بازیکنانم راضی‌ام و هواداران هم از لحاظ کیفی از تیم راضی بودند چون بازیکنانم با تمام توان کار کردند و هر چه در توان داشتند برای این بازی گذاشتند. مقصر این شکست رسول خطیبی است و از بازیکنانم راضی ام.

وی گفت: ما در طول مسابقه پیکان را زیر فشار قرار دادیم و موقعیت هایی که داشتیم گل نشد که این در فوتبال طبیعی است که موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود. قبول ندارم که ناهماهنگ بودیم چون در طول مسابقه سرتر از پیکان بودیم و پیکان دفاعی بازی می‌کرد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که آیا داوری به تراکتور ضربه زد، گفت: ما با وجود اینکه تیم صدرنشینی مسابقات هستیم بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم ولی هیچ وقت دوست نداشتم درباره داوری حرف بزنم.

خطیبی تاکید کرد: پیکان نقاط خوب تراکتور را مهار کرد و امیدوارم از بازی‌های بعدی نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا تیم‌های دیگر نتوانند به ما ضربه بزنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا آنالیز خوب پیکان سبب شکست تراکتور بود، گفت: پیکان در آنالیز تیم موفق نبود چون خط حمله ما امروز مثل قبل نبود، چند بازیکن تیم ما سرماخوردگی داشتند و نتوانستند مثل همیشه کار کنند که باید بازیکنانمان به فصل سرما عادت کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما پس از دریافت دو گل حملات خوبی تدارک دیدیم و از لحاظ بدنی خیلی بهتر از حریف بودیم و فشار خوبی روی درواز پیکان آوردیم ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

خطیبی درباره تعویض آل نعمه گفت: ما از لحاظ بدنی با این بازیکن کار کرده بودیم ولی با مصدومیتی که این بازیکن در ابتدای مسابقه هنگام گرم‌کردن داشت نتوانست بازی را در نیمه دوم ادامه دهد و مجبور به تعویض این بازیکن شدیم.

منبع: تسنیم