۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

اظهارات جاسبی، میرزاده و حسینیان درباره آیت‌الله کنی

رئیس دانشگاه آزاد آیت‌الله مهدوی‌کنی را رابط بی‌نظیر حوزه و دانشگاه دانست و گفت: فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی در مسائل علمی بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر : ۲۰۴۲۶۶
صراط: عضو هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی شخصیتی معتدل و متواضع بود و هرگز به دنبال مسئله‌سازی نبود.

عبدالله جاسبی عضو هیأت‌ مؤسس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در مقابل دانشگاه تهران گفت:‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی یک شخصیت علمی بود که افتخار آشنایی با وی را قبل و بعد از انقلاب داشتم.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی شخصیتی شجاع‌، معتدل و متوازع بود.

جاسبی افزود: این عالم ربانی هرگز به دنبال مسئله‌سازی نبود و همیشه از افراط و تفریط دوری می‌کرد.

حسینیان: دانشگاه امام صادق (ع) یادگار ماندگار آیت‌الله مهدوی کنی بود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دانشگاه امام صادق (ع) یادگار ماندگار آیت‌الله مهدوی کنی برای پرورش نیروهای انقلابی بود.

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: ایشان مجاهدی در قبل از انقلاب بودند که تلاش فراوانی برای برپایی نظام جمهوری اسلامی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشتند.

حسینیان ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار تلاش کردند و شخصیت بسیار تاثیرگذاری بودند که مهم‌ترین اثر ایشان به نظر بنده یادگارشان دانشگاه امام صادق (ع) است که نیروهای مورد نیاز جمهوری اسلامی در این دانشگاه پرورش پیدا می‌کند و تا سال‌های آینده این نظام را تضمین می‌کند.

میرزاده: آیت‌الله مهدوی‌کنی رابط بی‌نظیر حوزه و دانشگاه بود

رئیس دانشگاه آزاد آیت‌الله مهدوی‌کنی را رابط بی‌نظیر حوزه و دانشگاه دانست و گفت: فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی در مسائل علمی بسیار تأثیرگذار است.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در مقابل دانشگاه تهران گفت:‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی از یاران امام خمینی و السابقون السابقون بود و حضرت امام خمینی(ره) وی را به عنوان عضو شورای انقلاب تعیین کرد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی نقش بزرگی در تثبیت انقلاب داشت و رابط بی‌نظیری بین حوزه و  دانشگاه بود.

میرزاده ادامه داد: آیت‌الله مهدوی‌کنی مظهر اعتدال،‌ علم و اجتهاد بود و در زمانی که دچار گرفتاری‌هایی مانند اغتشاش نیروهای ضد انقلاب بودیم بسیار کمک کرد و فقدان وی در مسائل علمی بسیار تأثیرگذار است.
منبع: فارس