۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳

اصلاح‌طلبان مشغول خوابگردی هستند

مشاور سابق کروبی نوشت: در باور ایشان گویی رئیس جمهور قانونی مملکت، رهبر اپوزیسیون برانداز است و می‌بایست بابت ترور یک شهروند ایرانی در روز روشن و در بازار تهران آن هم توسط کثیف‌ترین بقایای «اصحاب وحشت و نفاق» ابراز شعف و شادمانی و بشکن و بالا بنداز می‌فرمودند و ضمن تبریک به ملت قهرمان ایران یک هفته جشن ملی در سرتاسر کشور اعلام می‌کردند!!!
کد خبر : ۲۰۴۳۵۹
صراط: اصلاح‌طلبان همچنان مشغول خوابگردی در قبال دکتر روحانی رئیس جمهور هستند.
داریوش سجادی در تبیین این تحلیل خود نوشت: اعتراض برخی از منسوبین به اصلاح‌طلبی به دکتر حسن روحانی بابت پاسخ ایشان به پرسش خبرنگار تلویزیون CNN درباره بازداشت روزنامه‌نگاران در ایران مبنی بر آنکه «فکر نمی‌کنم فردی به جرم روزنامه‌نگاری، یا به خاطر فعالیت رسانه‌ای در ایران دستگیر شده باشد. یک فرد می‌تواند یک خبرنگار و یک گزارشگر باشد و جرم مرتکب شود.» مؤید نوعی رویا اندیشی و خوابگردی نزد این اقشار فانتزی است!
وی ادامه می‌دهد: این مشابه همان رفتاری بود که از ایشان بعد از ترور «اسدالله لاجوردی» دادستان پیشین انقلاب در دهه 60 بروز کرد. در شهریور 77 نیز که لاجوردی به دست عوامل گروهک تروریستی «مسعود رجوی» در تهران ترور شد، بخش معناداری از منسوبین به اصلاح‌طلبی بعد از ابراز تأسف رئیس جمهور خاتمی بابت شهادت «اسدالله لاجوردی» ترش‌رویانه نسبت به چنین واکنشی از رئیس جمهور روی برگرداندند و به طعنه یا تصریح بابت واکنش خاتمی ایشان را شماتت کردند.
مشاور سابق کروبی نوشت: در باور ایشان گویی رئیس جمهور قانونی مملکت، رهبر اپوزیسیون برانداز است و می‌بایست بابت ترور یک شهروند ایرانی در روز روشن و در بازار تهران آن هم توسط کثیف‌ترین بقایای «اصحاب وحشت و نفاق» ابراز شعف و شادمانی و بشکن و بالا بنداز می‌فرمودند و ضمن تبریک به ملت قهرمان ایران یک هفته جشن ملی در سرتاسر کشور اعلام می‌کردند!!! بقایای همان اصلاح‌طلبان معوج اکنون و در دهه 90 نیز با فهم اپوزیسیونی از رئیس جمهور مملکت، خوابگردانه متوقعند روحانی در مواجهه با آن پرسش خبرنگار مزبور می‌گفت «این نشانه حاکمیت استبداد و دیکتاتوری در ایران است و من به شما قول می‌دهم با تکیه بر حامیان خودم به مصاف این دیکتاتوری ژورنالیسم‌ستیز رفته و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک ملت ایران فرشته آزادی را در آغوش خواهند گرفت»! معلوم نیست این اقشار متوهم کی و کجا قرار است از بستر رویا برخیزند؟

منبع: کیهان