۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

حضور آیت‌الله آملی در جلسه جامعه مدرسین

شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه روز جمعه خود میزبان آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و معاونان وی بود.
کد خبر : ۲۰۴۳۷۶
صراط: شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه روز جمعه خود میزبان آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و معاونان وی بود. 

در این جلسه آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در گزارشی به رفع بعضی از موانع و مشکلات موجود در قوه قضائیه در دوره مسئولیت خود اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با تامین نیروی انسانی، نخبه‌ گزینی، آموزش قضات، آموزش‌های ضمن خدمت و ایجاد بعضی از معاونت‌ها مانند معاونت نظارت، معاونت فرهنگی، معاونت‌ فناوری و اطلاعات بخش دیگری از مشکلات را برطرف سازیم.
 
در ادامه این جلسه بعضی از اعضای جامعه مدرسین از مواضع صریح و شفاف آیت‌الله لاریجانی در مسائل فرهنگی و سیاسی تشکر کرده و توفیق بیشتر ایشان را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار شدند.
 
آیت الله آملی لاریجانی که خود از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است این هفته با عنوان به همراه معاونان خود حجج الاسلام والمسلمین آقایان محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، رئیسی دادستان کل کشور، منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، کریمی رئیس دیوانعالی کشور،  امینی معاونت منابع انسانی و دکتر ذوالقدر معاونت راهبردی قوه قضاییه در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حضور یافتند.
منبع: فارس