۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
انتقاد از نحوه برخورد رسانه‌ها با اسیدپاشی

نماینده اصفهان: برخی جراید مریض هستند

اقدام برخی رسانه‌ها در ارتباط‌دادن اسیدپاشی‌ با بدحجابی‌ در هیئت نظارت بررسی می‌شود.
کد خبر : ۲۰۴۴۲۹
صراط: عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات مشی برخی رسانه‌ها را که اسیدپاشی را به بدحجابی و آمران به معروف نسبت می‌دهند، مغایر با امنیت ملی دانست و گفت: این موضوع را در هیئت نظارت بر مطبوعات بررسی خواهیم کرد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات با بیان اینکه اسیدپاشی‌ها ربطی به با حجابی و بدحجابی ندارد، گفت: به طور مثال خانواده ابراهیمی که دخترشان قربانی اسیدپاشی شده است، یک خانواده ارزشی و حزب‌اللهی هستند که پدر و پسر خانواده سابقه حضور در جبهه دارند و اصلا موضوع بدحجابی نبوده است.

وی در انتقاد از مشی برخی رسانه‌هایی که اسیدپاشی‌ها را به "بدحجابی" و "آمران به معروف" ربط می‌دهند، اظهار داشت: این جراید مریض هستند که با تیتر کردن یک موضوع خلاف واقع، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسیدپاشی را اقدام خبیثانه‌ای دانست و تصریح کرد: ما ضمن محکومیت اسیدپاشی از مسئولان می‌خواهیم تا با عاملان این کار خبیثانه برخورد کنند، اما این کار دلیل نمی‌شود که عده‌ای بخواهند سوء استفاده کنند.

عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات، مشی این رسانه‌ها در مورد اسیدپاشی‌ها را مغایر امنیت ملی عنوان کرد و افزود: این اقدام برخی رسانه‌ها باعث تشویش اذهان عمومی و مغایر امنیت ملی است که باید با آنها برخورد شود، لذا در جلسه آینده هیئت نظارت بر مطبوعات پیشنهاد بررسی این موضوع را مطرح خواهم کرد تا به آنها رسیدگی شود.
منبع: تسنیم