۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

انتقاد از افشای نامه محرمانه در فدراسیون

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ در مصاحبه‌ای دیدم که گفته بودند که ۶ نفر از اعضا آن را امضا کرده‌اند که این طور نیست و به جز آقای آیت‌الهی، ۷ نفر دیگر امضا کردند.
کد خبر : ۲۰۴۴۹۹
صراط: منصور قنبرزاده اظهار داشت: نامه محرمانه هیأت رئیسه به فدراسیون فوتبال نباید رسانه‌ای می‌شد، حالا از هرجایی که رسانه‌ای شده است، حرکت جالبی نبود. در هر صورت هیأت رئیسه هرکاری انجام می‌دهد باید مستند باشد و باید در آرشیو فدراسیون به ثبت برسد، چراکه امکان دارد هر زمانی اعضا تغییر کند که باید بر همین اساس همه مدارک در آرشیو فدراسیون فوتبال ثبت و ضبط شوند.

وی ادامه داد: به آقای کفاشیان ارادت داریم و حرف او را هم قبول داریم که هیأت رئیسه باید مسائل محرمانه‌اش را در همان هیأت رئیسه مطرح شود و در این در حالی است که باید در دستور کار قرار بگیرد تا جنبه رسمی به خود بگیرد.

قنبرزاده گفت: بنابراین این تقاضا برای خود آقای کفاشیان به صورت مستقیم ارسال شد و هنوز هم اعتقادم دارم که بندهایی که از این نامه رسانه‌ای شد توسط هیأت رئیسه نبود، چون اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم باید کل نامه را به رسانه‌ها می‌دادیم.

وی در مورد اینکه چه کسی این نامه را رسانه‌ای کرده است، افزود: هیچ زمان به گوش‌هایم اعتماد ندارم و فقط به چشمانم اعتماد دارم بنابراین نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم، ضمن اینکه این نامه در ارکان فدراسیون رفته و در سیستم اداری و جاهای مختلفی رفته است. یک بندی از این نامه در مورد صورت‌های مالی بود

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این نامه را به رئیس فدراسیون داده‌ایم و در صورتی که وی تشخیص دهد که این نامه می‌تواند رسانه‌ای شود، با تشخیص او این کار انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مصاحبه‌ای دیدم که گفته بودند که 6 نفر از اعضا آن را امضا کرده‌اند که این طور نیست و به جز آقای آیت‌اللهی، 7 نفر دیگر امضا کردند، البته یکی از اعضا کسالت داشت که از او تأییدیه نامه را گرفتیم و سپس امضای وی را هم اخذ کردیم.
منبع: فارس