۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

پيروزي پرگل رئال مقابل بارسا

رئال مادريد در ديداري جذاب و ديدني توانست بارسا را با نتيجه 3-1 شکست بدهد.
کد خبر : ۲۰۴۵۸۲
صراط: شاگردان آنچلوتی اگرچه در ابتدای بازی غافلگیر شدند اما در نهایت توانستند با پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شده و در یک امتیازی بارسا در صدر جدول قرار بگیرند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 4، توسط نیمار به گل رسید. ستاره برزیلی بعد از گرفتن توپ از سوارز، در عرض حرکت کرد و بعد از کنار زدن دو بازیکن حریف، با یک ضربه دقیق، دروازه کاسیاس را باز کرد.

بنزما می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد؛ ضربه برگشتی هم به آسمان زده شد. حملات رئال ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 34 توانستند به گل تساوی برسند. ارسال عرضی مارسلو، به دست پیکه برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و توانست برخلاف جهت حرکت براوو، دروازه بارسا را باز کند. این نتیجه تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل برتری رسید. ضربه کرنر تونی کروس، با ضربه سر په په، به گل دوم رئال تبدیل شد. بارسا چند حمله پراکنده برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما این رئال بود که در دقیقه 61، توانست به گل سوم برسد. اشتباه اینیستا، رونالدو را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس دیدنی، بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره فرانسوی هم با یک شوت دیدنی، دروازه براوو را برای بار سوم باز کرد.

در ادامه بارسا تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما این رئالی ها بودند که روی ضدحملات می توانستند به گل های بیشتر برسند. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا رئال با یک پیروزی دلچسب، به یک امتیازی بارسا در صدر جدول برسد.

منبع: ورزش سه